Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik persoonlijk zie het nut er niet van in.. 30%.. dan knal je gewoon door 't dak. Met 60% ga ik al enorm hard omhoog (geen gelul!).
Maar misschien dat MS of Chuncky er eens naar kan kijken, ik ben ook nog maar een beginner wat betreft WSB
ca. 30% van je 1RM word volgens mij voor jumpsquats geadviseerd.
30 % lijkt me inderdaad net geen nut hebben, je moet dan wel een ongelooflijke snelheid hebben om een evenredige krachtwisseling te hebben ten aanzien van je max. Huh wat een wazige zin. Snap ie nog wat ik bedoel. Met gewichten tussen de 60-70% zou je speed goed genoeg moeten zijn om je door sticking points heen te knallen, ideaal voor explosieve ontwikkeling dus.
Is het nou zo dat je speed echt zuigt dan kan het geen kwaad om een stap terug te doen en even wat lichter te gaan.
Niet vergeten dat Ari als speerwerper traint en niet als powerlifter, hij traint voor enorme snelheid.
, schouder, ja zelfs POLS eigenlijk alles wat beweegt)
en was veel leniger als dat ik ben, godver wat heb ik op men kop gehad zeg vandaag!! niet normaal.Klopt 's werelds beste werper kon wel 125+ kilo snatchenen was veel leniger als dat ik ben, godver wat heb ik op men kop gehad zeg vandaag!! niet normaal

Klopt 's werelds beste werper kon wel 125+ kilo snatchenen was veel leniger als dat ik ben, godver wat heb ik op men kop gehad zeg vandaag!! niet normaal.
Voor de geinteresseerde het gaat over dit artikel Testosterone Nation - Continuum Training dat bij mijn favorieten in Maxthon (IE) staat
)
)Doe je chins dan eens als eerste als je ze zo graag wil verbeteren.
Speed kan close imo waarom, lijkt me zo.
En bench moet beetje omhoog bro aardige laterals wel!
En dat hij in vergelijking met een 5x140, 1x170 deadlift (die ik niet eens train) laag is tjaah.. ben er nu juist mee aan het varieren in oefenmateriaal WSB! 

hehe GEILE WIJVEN!
was nog wel gelukt maar uit schrik heb ik de Barbell weer weggelegd.