AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
congratz met pr. Wel apart getal 164 :D

Ari, als je goed leest staat er dat je 2 ipv 3 reps moet doen. Juist om explosiever te zijn :)

• #1.124
Training maandag 2 oktober 2006

DE BENCH

Endo/Exo
15

Speed Bench
12x40
5x3x60

Speed Close Grip Bench *
6x3x50

Tricep Cable Extension (aan latpully)
3x8x45
2x8x55

Pull over EZ
8x28
8x36
8x43
8x49 (heavy ass load) 3 reps met behulp van spotter..

Hammer Curl
10x10
10x15
10x18 (te licht)

EZ Curl
4x5x49

Comment:
- Shit ik zou gaan Close Grippen vergeten DUMB ASS
- Gewichten bij Tricep cable extension kunnen ook 10 kilo meer zijn.. niet echt naar gekeken
- t*ring harde triceps na die Pull over zeg.. enorm dik ook. Voelde aan alsof men vel ging klappen..
- Aan het einde van de Cheats beetje gecheat... met af en toe boven in Squeezen.. en langzame Negatives.. (gewoon om me zelf te breken ;))

waarom pull over met de EZ?

• #1.126
Beter voor de polsen, het is ook mogelijk met een Hammercurl STANG (nog specifieker de Werp beweging, en door die specifieke beweging kan ik ook een zwaardere Load, gewicht aan) En het is variatie soms een DB, en thuis altijd een Oly BB

oke duidelijk!

• #1.128
Ik heb eigenlijk mijn laatste 2 trainingen, nu gedaan zonder maaltijd vooraf. En het maakte eigenlijk totaal niets uit. Erna wel mijn Eiwitten binnen gekrgen en voor het slapen neem ik nog halve kilo kwark...

Ik heb eigenlijk mijn laatste 2 trainingen, nu gedaan zonder maaltijd vooraf. En het maakte eigenlijk totaal niets uit. Erna wel mijn Eiwitten binnen gekrgen en voor het slapen neem ik nog halve kilo kwark...

Pre en Post workout shakes en al die onzin zijn voor watjes.

Toch wel lekkere trainingen ari, bevalt wsb een beetje?

• #1.130
Mwah ik denk dat Speed op mijn benen echt wel zin heeft. Speed bij UB geeft mij weinig voldoening. Ik heb gezegd dat ik het 2 maanden zou vol houden, en dat doe ik dus ook, met dit schema kun je ervoor zorgen dat je ieder week op je maximale Kracht zit... (iedere week een ME, dus een bepaalde mogelijkheid om in Vorm te geraken)

Mwah ik denk dat Speed op mijn benen echt wel zin heeft. Speed bij UB geeft mij weinig voldoening. Ik heb gezegd dat ik het 2 maanden zou vol houden, en dat doe ik dus ook, met dit schema kun je ervoor zorgen dat je ieder week op je maximale Kracht zit... (iedere week een ME, dus een bepaalde mogelijkheid om in Vorm te geraken)

Had ik ook ja, ik vind het persoonlijk een erg saaie manier om te trainen.

tot hoever laat je de pullover zakken, tot net acher je kop of verder?
Anders nice training

• #1.134
Training maandag 9 oktober 2006

Endo Exo
15

Close Grip Bench Press
8x47
4x60
2x70
1x74
1x78
1x81 PR

Toen kwam meneer met de Mc bestelling binnen :( dus eerst ff wat hamburgers naar binnen gegooid)

1x83.4 PR

Pull over dumbbell
8x30
4x40
0x50 (hopeloos)
2x48 met behulp spotter

Cable Tricep Extension
8xzwaar
8xzwaarder
8xkapot te gaan??

Chins
5x6xBW+2k

Bicep shit tot 18 kilo en Lateral Raise dinges met 12,5 kilo in ieder hand reps van 10

Comment: Bench was met 1 seconde stop op de borst

Training maandag 9 oktober 2006

Endo Exo
15

Close Grip Bench Press
8x47
4x60
2x70
1x74
1x78
1x81 PR

Toen kwam meneer met de Mc bestelling binnen :( dus eerst ff wat hamburgers naar binnen gegooid)

1x83.4 PR

Zo zie je maar hoe goed junkfood voor je trainingen is:D

• #1.136
ja zeker :D ;)had heel de dag al als een monnik geleefd natuurlijk :)

hoe gaat het met het bierloaden?

ik heb gisteravond na mn werk 1 biertje gepakt, misschien dat ik daarom vandaag een PR had op de squat..

:bow: bierkoning :bow:

• #1.138
hoe gaat het met het bierloaden?

ik heb gisteravond na mn werk 1 biertje gepakt, misschien dat ik daarom vandaag een PR had op de squat..

:bow: bierkoning :bow:

Ik heb al sinds vrijdagochtend geen bier meer op.. ben ff in de Deload.. binnenkort ff maxxen, de grote Piek komt tijdens de carnaval.. dan gaat mijn Deadlift boven de 200 ;)

Er word hier goed getraind op bier dus? Aan de 200 dead, tijdens de carnaval, houd ik je he ;)

Terug
Naar boven