XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

Haha, wat een drankorgel ben je ook he :D
Bier + junkfood + Ari70 = Massive Gains

Vier je carnaval in Breda? Zo ja zal ik er eens op toezien dat je echt monsterhoeveelheden bier binnenkrijgt ;)
Als je dan die deadlift nog haalt, eet ik 200kg aan schijven op.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.145
Vier je carnaval in Breda? Zo ja zal ik er eens op toezien dat je echt monsterhoeveelheden bier binnenkrijgt ;)
Als je dan die deadlift nog haalt, eet ik 200kg aan schijven op.

Lijkt me fair, een dag moet ik het wel uithuiden in het Kielegat (breda), maar ik ben te vindein het Ut Zwaaijgat (LEUR), of 'T STorenrijk (Etten)

carnaval = overrated

Nuchter zijn = overrated

Bier = overrated

speerwerpen = overrated

• #1.150
Just **** Up!!

*please

• #1.153
Nee hoor totaal niet.. maar ik wil geen slotje op mijn log...

:roflol:

sorry snoes, ik wist niet dat mijn onzin post dit tot gevolg zou hebben :kiss:

hoe gaat het met je knie trouwens?
je moet echt zorgen dat je weer ver gaat werpen!

• #1.155
:roflol:

sorry snoes, ik wist niet dat mijn onzin post dit tot gevolg zou hebben :kiss:

hoe gaat het met je knie trouwens?
je moet echt zorgen dat je weer ver gaat werpen!

Mijn knie, uhm zal nog wel een week gaan duren minimaal, ff natuurlijk herstel, Zit nu nog veel vocht in.. dus nog ff geen Deadlifts of Squats of Olympic Lifts..

Ik ben op het moment bezig met STRETCHEN en goddamn heel veel rekken, Mijn schouders en hele UB moeten vet veel leniger worden wil ik 60+ of zelfs 65+ gaan halen. Ook moet ik aan mijn core blijven werken voor een Powerlifter is hij waarschijnlijk redelijk goed, Maar met al die krachten die er tijdens een worp je lijf te verduren krijgt heb ik toch echt wel wat meer nodig om niet uit mekaar gescheurd te worden op mijn blok been alleen al komt zo een 8-10 keer mijn BW te staan, Dus 3 kilo lichter zou al heel wat druk weghalen! Daar ben ik ook dus mee bezig, en drink op het moment al wat minder bier, eet wat minder (alleen vergeet ik dit zo af en toe... jammer maar helaas ik blijf een mens :rolleyes: ) Ben op het moment verslaafd aan Liga Biscuits en dergelijke ook haal ik mijn stage pauze altijd een Vitamine yoghurt melkpak :cool: morgen weer een krachttraining. door die Chins en WSB dinges begin ik trouwens zelfs al ontwikkeling in mijn biceps te krijgen oew la la, vind ik wel grappig tot zover de GAY shit. ik ga weer door met mijn Stedenbouwkundige inventarisatie :D en vanavond dus weer wat rekken Juujj!!

wat ik me afvraag he.. ik heb heel de avond zitten loaden, maar ik moet morgen helemaal niet trainen.. is dit slecht?

het was in ieder geval een leuke avond :P

ok ik ga slapen, tis al laat ik weet het :o

:hornyna:

• #1.157
Heb jij nu ook nog gedoet? Anders heeft het loaden geen zin gehad.. ik heb gisterern zelf van 6 uur 's avonds tot 7 vanochtend geslapen.. Kan er nu weer een week tegen aan! Misschien tegen half 4 ff trainen.. ff wachten tot mijn GI gaat pieken en dergelijke.

Loaden kan eigenlijk nooit verkeerd zijn, ook is het Pre-loaden niet nodig, Deloaden met alcohol is eigenlijk alleen zinvol in combinatie met pure-volvacoïtus. Om de impotentie tegen te gaan!

tot een uur of coïtus als ik mijn training weer post so long

hier een compilatie van mijn #1 HERO YouTube - Jan Železný - Mr. Javelin

• #1.158
Training zaterdag 14 oktober 2006

vandaag 13 uur geslapen hehe

Warming up aan katrol voor zo een 10 minuten ff lekker alles wat ik los had gemaakt op spanning zetten ;)

Speed Bench
8x3x45

MilitaryPress
5x30
5x40 snel
3x50 ??? okay dan niet
5x40
5x5x42,5 ] x [CHINS 5x5xBW
5x40

BB CURL
6x40 ] x [CHINS 6x5xBW

DragonFlags
2x10 Negatives

Comment: damn, beetje er doorheen hehe

K*ttraining, heb ik ook altijd als ik teveel geslapen heb, waardeloos.
Volgende keer beter kerel!

• #1.160
True..

I was missing three mayor ingredients in my approach to my training; Beer, Tits & To Much (overrated) Sleep

---Ari70---

had ik toch beter gisteren kunnen trainen

Terug
Naar boven