j354j4
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
K*ttraining, heb ik ook altijd als ik teveel geslapen heb, waardeloos.
Volgende keer beter kerel!

haha ik ben 15 min wakker van een 4 uur durend "tukje". Ga vanacht niet kunnen slapen dus zal weer uitgaan worden![]()
, snap je?De helft van je ME bench training bestaat uit curls?
Die 1x90 is iig een mooie pr.
Tralla k*t training
Maandag 16 oktober 2006
Endo/Exo : 15
Bench ME
8x60 PFF HEAVY
4x70
2x80
1x90 (****ER BLIJF VAN DIE BAR AF k*t SPOTTER)
0x92,5 super setted uit pure frustratie 6x70 en toen ik hem terug in het rek legde doing dat ding op mijn achterhoofd HELL YEAH hardcore dus 1x70 HEAD BASH!
Pull over EZ
8x25
8x32
8x40
4x6x46
EZ-CURL
4x8-10x46
Afgemaakt met 18,15,13 en 10 kilo Dumbbell Curls dat was nasty en Gay!
Comment: t*ring wat was ik nog stijf van die MP, en voelde me ook gewoon niet sterk, is dus iets Mentaals, en dat moet na deze k*t training wel goed komen!
- Kom op maak me maar af met jullie kritiek!! nog 2,3 weken WSB en dan ga ik gewoon iets Dual Factor achtig of mijn eigen schema doen!
Monster curls ari..
Volgende x beter.. kan niet altijd perfecte trainingen neerzetten.![]()
tja, kan niet altijd prijs zijn he...gewoon wegspoelen met wat 'zwaarder water' en volgende keer knallen!
K*tspotters idd af en toe. Als het even wat moeizamer gaat, trekken ze die stang omhoog.
Allemaal kapot maken, die gasten die aan de stang zitten voordat je met een reutelend piepstemmetje "Help!" roept...
LOS LOS LOS ... ik ken het, gister ook nog ff, irritante ventjes
Drink het even weg met een paar biertjes, dan komen de pr's vanzelf weer!
Potverdomme mijn drank misbruik lijkt wel gewaardeerd te worden

, De rest wordt in het kielzog meegezogen het word op trainingstechnisch niveau echt groots aangepakt!. Ga nu slapen morgen ga ik karma uitdelen voor al jullie meehelpende gedachtes en steun, het doet me namelijk echt vreugd!