AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

Mn hele dag is waardeloos als ik teveel slaap.

haha ik ben 15 min wakker van een 4 uur durend "tukje". Ga vanacht niet kunnen slapen dus zal weer uitgaan worden ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
K*ttraining, heb ik ook altijd als ik teveel geslapen heb, waardeloos.
Volgende keer beter kerel!

MP was zittend zonder leuning! gewoon op een bench bankje! MP SS CHINS, BBCURL SS CHINS; that's got to hurt, and it did ****er.

Mn hele dag is waardeloos als ik teveel slaap.

Ik ga straks nog zuipen dus ga er vanuit van niet ;)

haha ik ben 15 min wakker van een 4 uur durend "tukje". Ga vanacht niet kunnen slapen dus zal weer uitgaan worden ;)

ik heb van donderdag op vrijdag niet geslapen ben gaan stappen :ds: :hornyna:, snap je?

• #1.164
Tralla k*t training

Maandag 16 oktober 2006

Endo/Exo
: 15

Bench ME

8x60 PFF HEAVY
4x70
2x80
1x90 (****ER BLIJF VAN DIE BAR AF k*t SPOTTER)
0x92,5 super setted uit pure frustratie 6x70 en toen ik hem terug in het rek legde doing dat ding op mijn achterhoofd HELL YEAH hardcore dus 1x70 HEAD BASH!

Pull over EZ
8x25
8x32
8x40
4x6x46

EZ-CURL
4x8-10x46

Afgemaakt met 18,15,13 en 10 kilo Dumbbell Curls dat was nasty en Gay!

Comment: t*ring wat was ik nog stijf van die MP, en voelde me ook gewoon niet sterk, is dus iets Mentaals, en dat moet na deze k*t training wel goed komen!
- Kom op maak me maar af met jullie kritiek!! nog 2,3 weken WSB en dan ga ik gewoon iets Dual Factor achtig of mijn eigen schema doen!

De helft van je ME bench training bestaat uit curls:D?

Die 1x90 is iig een mooie pr.

• #1.166
De helft van je ME bench training bestaat uit curls:D?

Die 1x90 is iig een mooie pr.

Mijn training was k*t en mijn PR = 1x95 bench die toen als een fluitje ging, die 90 kilo was met touchie touchie van de spotter, nu is die kerel onder de zoden verdwenen en zal nooit meer wederkeren in een hok vol met halters.

Die curls hebben me 5 minuten gekost..

Goeie training. Nice db curls:D

Monster curls ari.. ;)

Volgende x beter.. kan niet altijd perfecte trainingen neerzetten. :thumbs:

tja, kan niet altijd prijs zijn he...gewoon wegspoelen met wat 'zwaarder water' en volgende keer knallen!

Tralla k*t training

Maandag 16 oktober 2006

Endo/Exo
: 15

Bench ME

8x60 PFF HEAVY
4x70
2x80
1x90 (****ER BLIJF VAN DIE BAR AF k*t SPOTTER)
0x92,5 super setted uit pure frustratie 6x70 en toen ik hem terug in het rek legde doing dat ding op mijn achterhoofd HELL YEAH hardcore dus 1x70 HEAD BASH!

Pull over EZ
8x25
8x32
8x40
4x6x46

EZ-CURL
4x8-10x46

Afgemaakt met 18,15,13 en 10 kilo Dumbbell Curls dat was nasty en Gay!

Comment: t*ring wat was ik nog stijf van die MP, en voelde me ook gewoon niet sterk, is dus iets Mentaals, en dat moet na deze k*t training wel goed komen!
- Kom op maak me maar af met jullie kritiek!! nog 2,3 weken WSB en dan ga ik gewoon iets Dual Factor achtig of mijn eigen schema doen!

K*tspotters idd af en toe. Als het even wat moeizamer gaat, trekken ze die stang omhoog.

Allemaal kapot maken, die gasten die aan de stang zitten voordat je met een reutelend piepstemmetje "Help!" roept...

LOS LOS LOS ... ik ken het, gister ook nog ff, irritante ventjes :D

Drink het even weg met een paar biertjes, dan komen de pr's vanzelf weer!

• #1.173
Goeie training. Nice dumbbell curls:D

Monster curls ari.. ;)

Volgende x beter.. kan niet altijd perfecte trainingen neerzetten. :thumbs:

True.. maar dit was gewoon slecht voor de motivatie!

tja, kan niet altijd prijs zijn he...gewoon wegspoelen met wat 'zwaarder water' en volgende keer knallen!

K*tspotters idd af en toe. Als het even wat moeizamer gaat, trekken ze die stang omhoog.

Allemaal kapot maken, die gasten die aan de stang zitten voordat je met een reutelend piepstemmetje "Help!" roept...

Dat is ongeveer de omschrijving die ik hun heb meegegeven.

LOS LOS LOS ... ik ken het, gister ook nog ff, irritante ventjes :D

Drink het even weg met een paar biertjes, dan komen de pr's vanzelf weer!

Potverdomme mijn drank misbruik lijkt wel gewaardeerd te worden

Potverdomme mijn drank misbruik lijkt wel gewaardeerd te worden

Zolang jij er PR's op blijft maken, zie ik er geen probleem in :D

Motivatie had je dus nodig?!

63814312_d7fa0adf3d_m.jpg

Volgende keer willen we Pr's zien bro!

hehe, ari, ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt:
Bij ons is zwaarder water bier of alcoholische dranken. Ik bedoelde dus niet weg met die spotters, maar weg met je negatieviteit met een lekker pint bier.

Tuurlijk wordt je bierverbruik gewaardeerd...een zwaarder biertje heeft ongeveer evenveel cal's of een boterham of 2-3...dus de ene drink shakes de andere bier :-)

Mooie head bash ari!
En komop, volgende keer beter.. probeer het dan eens zo:
- 8x40
- 5x60
- 3x70
- 1x80
- 1x90
- 1x95
Je opbouw is in mijn ogen ook wat te vermoeiend..
Ik zeg: COME OOOOOOON!!

Lekkere pull overs. Ga ze denk ook weeris is doen.
Jammer van die bench maja kan gebeuren, heb zelf ook welis zo'n spotter gehad die toen ik maar een klein beetje vertraagde met de beweging z'n handen al om de stang had..

Train je nog WSB? Want dan zou je toch echt 3-5 lifts in de +90% range "moeten" doen. Dus dan zou je voor deze opbouw kunnen kiezen:

10 x 20
3 x 50
3 x 60
3 x 70
3 x 80
1 x 85
1 x 90
1 x 95

• #1.179
Bedankt bedankt, normaal gesproken was deze indeling geen probleem voor me geweest, dan kom ik namelijk bij het Toppen naar een 1Rm vanuit een heel andere filosofie uit een werk ik naar een Pyramide (8-4-2-1) Omdat ik nu totaal niet wist waar ik stond had ik wat meer tussen gewicht moeten hebben, ook leg je nergens een basis in het Benchen zelf.

t*ring *&(^@#(*&$^#@$ GODVER t*ring.. loop nu al een maand met zwemmers eczeem en de nodige jeuk niets heel ergs voor de rest maar wat gebeurde nu tijdens de 1e training naar het nieuwe Seizoen.. 10x60 meter sprint bij de laatste scheur ik echt een dikke jaap van mijn eelt af net voor mijn kleine tenen (dus aan het voetgedeelte) zeker zo een snee rondom van een cm of 6 pff verschrikkelijke pijn. Mijn knie is nog steeds gevoelig en is dus nog niet over.. beetje opstapeling van mindere dingen dus! Maarjah iets zegt me nu al dat ik hier alleen maar sterker uit ga komen. We gaan trouwens echt al semi-proffesioneel te werk met ons speerwerp team, In ieder geval 2 mensen dan de zoontjes van de trainer :D, De rest wordt in het kielzog meegezogen het word op trainingstechnisch niveau echt groots aangepakt!. Ga nu slapen morgen ga ik karma uitdelen voor al jullie meehelpende gedachtes en steun, het doet me namelijk echt vreugd!

Aargh, k*t man dat exceem. Kan het weten, want ik loop er al 26 jaar mee. Lekker als je soms wil deadliften en er zitten allemaal scheuren in je vingertoppen :(

Terug
Naar boven