- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geloof mij maar dat gaat straks erg hard omhoog
laatste setjes heb ik met clean gedaan, maar zonder leg-drive
rek oefeningen met een Elastiek t*ring 
Na ons ging in dezelfde ruimte Ielja Strik en consorten trainen (sporcentrum Papendal) pff flinke meid trouwens, Misschien dat er nog bekende bij liepen, Hehe ik me eigen heel erg vermaakt hoe iedereen in zijn/haar squat suit wilde komen whaha, als ze die dingen aanhadden waren hun benen met 1/3 in massa afgenomen quite freaky shit
Het mooiste was dat een dude op een kist van een meter of iets hoger klom en dan een mevrouw bij haar squat suit vastpakte en haar een cm over 50 van de grond tilde en op deze manier in het squat gehezen kreeg! wat een rotklus voor die vent zeg....
toen 1 uur en 10 minuten later dan gepland naar huis gefietst en half uur later thuis en maar gelijk door gaan training geven 
Zit dus progressie in
.
, en de schade beperkt wil houden..
LOSER!!

ja natuurlijk
ik geef jullie gewoon een website waar een copyright op rust
Weightlifting Aerobic Circuit Index
en hier de trainingen die je kunt doen..
WAC Lessons
wat is nu het geval, iedere keer zit er in zo een circuitje een paar oefeningen voor C&J en voor Snatch. Deze dingen maken je vermoeid, wanneer ga je nu dingen aannemen en aanleren, dit doe je onder vermoeidheid, beheers je het namelijk onder vermoeidheid dan beheers je een beweging namelijk (perfect)!
Voor de rest is het prima om op deze manier de techniek er in te stampen, en er word ten alle tijden aan geraden om dit te doen met gewichten zo rond de 50% van je max.. dit kun je dan zien als opwarming.. dan je training.. en dan dit weer als afsluiting, zodat je de bewegingen er in kan slijten.. (op die pagina's zijn filmpjes te zien, om het 1 en ander nog wat duidelijker te maken)