Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Ik heb er zo een Compeed (blaren) pleister over heen gedaan op de plaats van inscheuring ik had een grote nodig :eek:

Men Knie voelt nog steeds erg onstabiel, misschien is het juist wel zaak om hem rustig te gaan belasten??

Persoonlijk lijkt me dat belasting je herstel bevorderd, maar dat is puur persoonlijk.

• #1.183
ik heb 2 weken niets gedaan dat op belasting leek, en het heeft niets opgeleverd, ga maandag naar de dokter..

• #1.184
Training vrijdag 18 oktober 2006

ENDO
15

Bench Press
10x40
1055
10x60
10x67.5

Pull over EZ
10x30
10x38
10x42
6x45 7F

Military Press
4x8x38 hehe ;) geloof mij maar dat gaat straks erg hard omhoog ;) laatste setjes heb ik met clean gedaan, maar zonder leg-drive

Ff een Fitness training, ff dude waar ik mee trainde zijn sociaal leven op orde krijgen, daarna kunnen we weer knallen, morgen ga ik naar een Clinic over kracht training binnen de atletiek, Zo t*ring heb nieuwe manier om mijn schouders op te pompen ;) rek oefeningen met een Elastiek t*ring :eek:

laag volume toch maar hoor!

idd

• #1.187
net de bijscholing gehad over Olympic Lifting damn, veel "nieuwe" info en technieken echt mega jammer dat ik niet mee kon doen :( Na ons ging in dezelfde ruimte Ielja Strik en consorten trainen (sporcentrum Papendal) pff flinke meid trouwens, Misschien dat er nog bekende bij liepen, Hehe ik me eigen heel erg vermaakt hoe iedereen in zijn/haar squat suit wilde komen whaha, als ze die dingen aanhadden waren hun benen met 1/3 in massa afgenomen quite freaky shit :eek: Het mooiste was dat een dude op een kist van een meter of iets hoger klom en dan een mevrouw bij haar squat suit vastpakte en haar een cm over 50 van de grond tilde en op deze manier in het squat gehezen kreeg! wat een rotklus voor die vent zeg....

Zodra ik weer ga Cleanen en dergelijke zal dit een heel andere opbouw krijgen en met gewichten zo rond de 60%-70% van mijn 1rm zijn, scheelt echt veel qua uitvoering en moet echt veel gaan veranderen aan mijn beweegpatroon!

• #1.188
Pff tot 10 over 6 bezig geweest met een irritant PDF'je dat niet geprint wilde worden :mad: toen 1 uur en 10 minuten later dan gepland naar huis gefietst en half uur later thuis en maar gelijk door gaan training geven ;)

Training maandag 23 oktober 2006

Endo Exo
15

Bench Press
10x47
10x56
10x65
10x70 PR
7x72,5

Pull over dumbbell
10x30
10x37
8x40 (toasted)

Military Press
4x8x38 (speed)

Nog wat chins

en veel gerekt, t*ring ik mag nu ook wat geile wijven buikspier oefeningen geven hehe ;) Zit dus progressie in :p.

Vandaag naar de Dokter geweest.. hij zei dat ik beter een afspraak voor een half uur kon maken met al mijn shit.. Moet nu afspraak maken bij de Fysio voor knie en schouderblad.. Ik zag op het papiertje dat het hoogst waarschijnlijk 9 afspraken gingen worden.. dus over 6 weken begin ik met lichte olympic lifts...

Ondanks alle blessures toch nog een pr :)

blessures zijn altijd k*t, toch een mooi pr kerel!

Lekkere training Ari. Hopen dat het niks ergs is met je knie.. want zo win je de race naar 500 nooit :D

• #1.192
Whaha die race naar de 500 winnen.. Nooit.. Ik win alleen van mezelf! en dat gaat gebeuren zodra het sein op groen staat om mijn knie volledig te belasten!!

• #1.193
Ik was nog 1 ding vergeten te vermelden... ik heb nog High Pull Wide en High Pull smal gedaan,, zonder LB-actie.. t*ring ik voel mijn Traps nu al heel de dag! Dit is speciaal toegevoegd omdat ik niet te veel wil achteruit gaan met Olympic Lifts :(, en de schade beperkt wil houden..

• #1.194
Whaha DUDE's & DUDETTE's

THERE IS HOPE 4 ME!!

ik kom net van de Fysio, Er is wat aan de onderkant van men patella, wat stukjes eraf ofzo (hele kleine stukjes) hier heb ik dus last! Ik mag niet volledig stoppen met trainen, dat was dus verkeerd maar ik mag op 50% van mijn max gaan squatten en dergelijke JOEHOE!! Voor de rest vond hij dat squatten vanaf 80 kilo met jawel 2 spotters moet whaha, en 140 squatten vond hij toch wel heel veel.. toen ging hij mijn been proberen te buigen whaha.. kreeg hij niet voor elkaar.. toen begreep hij het wel :D LOSER!!

Voor de rest heb ik wel vertrouwen in deze kerel, hij heeft er ook mede voor gezorgd dat mijn zusje nog naar Peking is kunnen gaan door haar van haar voet probleem af te helpen..

Vanavond gelijk maar eens wat Olympic Lifts erin knallen!! blijf onder de 40 kilo...

• #1.195
Training donderdag 26 oktober 2006

Wilde wat met Olympic Shit gaan doen in circuit vorm..

1 High Pull Wide
2 Back Shoulder Press
3 Overhead Squat
4 High Pull Small
5 Deadlift

met 10 herhalingen en bla bla bla..

maar goed nog steeds is het plafond te laag (HOME), en men Lats voel ik nog steeds van een debielen oefening van het speerwerpen.. elastiek vasthouden. vooroverbuigen en voorover draaien 30 seconden .. gevolgd door achteruit draaien voor 30 seconde.. dat 6 keer.. Hell Yeah reken maar dat de spanning van de voorkant is.. en volledig op de rug... maar genoeg geshit..

ik heb getraind :D

FULL Front Squat

10x20
10x30
4x10x40

Deadlift
2x10x40

Sumo Deadlift
2x10x70

Comments.:

-1e keer dat ik Full Front Squat doe.. en 2e keer ever dat ik een Full squat maak.. mag tot 50% gaan (van 1RM) maar bleef er liever nog wat onder en dan maar 10 reps maken.
-SUMO hehe.. tjaah dan is mijn ROM wat kleiner en blijft mijn rug houding wat beter, en wilde zien wat het uithaalde.. en ruim onder 50% gebleven natuurlijk.
-Volgende week geluid door men knie jassen en flinke frictie Joehoe
-Zoals de Fysio heb ik een Jumpers-Knee.. snap ik best goed,, die Plyo's die ik heb gedaan (November tot Maart) waren onmenselijk en zijn nooit goed opgebouwd :)

Ben me aan het verdiepen in knieblessures momenteel, zal de jouwe morgen even opsnorren. Hopelijk niks van te lange duur!

• #1.197
Daar weet je morgen alles van ;), Overbelasting.. Jump-Knee..

6-8 weken revalidatie daarna hoor ik op 100% te zitten..

succes met die blessure Ari!

ga je nog wat delen met ons over die voorlichting over Olympic Lifts? :D

• #1.199
ja natuurlijk :D

ik geef jullie gewoon een website waar een copyright op rust :D

Weightlifting Aerobic Circuit Index

en hier de trainingen die je kunt doen..

WAC Lessons

wat is nu het geval, iedere keer zit er in zo een circuitje een paar oefeningen voor C&J en voor Snatch. Deze dingen maken je vermoeid, wanneer ga je nu dingen aannemen en aanleren, dit doe je onder vermoeidheid, beheers je het namelijk onder vermoeidheid dan beheers je een beweging namelijk (perfect)!

Voor de rest is het prima om op deze manier de techniek er in te stampen, en er word ten alle tijden aan geraden om dit te doen met gewichten zo rond de 50% van je max.. dit kun je dan zien als opwarming.. dan je training.. en dan dit weer als afsluiting, zodat je de bewegingen er in kan slijten.. (op die pagina's zijn filmpjes te zien, om het 1 en ander nog wat duidelijker te maken)

ja natuurlijk :D

ik geef jullie gewoon een website waar een copyright op rust :D

Weightlifting Aerobic Circuit Index

en hier de trainingen die je kunt doen..

WAC Lessons

wat is nu het geval, iedere keer zit er in zo een circuitje een paar oefeningen voor C&J en voor Snatch. Deze dingen maken je vermoeid, wanneer ga je nu dingen aannemen en aanleren, dit doe je onder vermoeidheid, beheers je het namelijk onder vermoeidheid dan beheers je een beweging namelijk (perfect)!

Voor de rest is het prima om op deze manier de techniek er in te stampen, en er word ten alle tijden aan geraden om dit te doen met gewichten zo rond de 50% van je max.. dit kun je dan zien als opwarming.. dan je training.. en dan dit weer als afsluiting, zodat je de bewegingen er in kan slijten.. (op die pagina's zijn filmpjes te zien, om het 1 en ander nog wat duidelijker te maken)

Nice ari thx..

Terug
Naar boven