XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

K*t trainingen... warneer gaan we weer pr's zien?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
De komende tijd niet jongens.,., ik zit in de opbouw naar een nieuw seizoen, ben nu bezig met een basis te leggen zowel voor techniek, conditie, als (spier)kracht.

Training zaterdag 4 november 2006

(toevoeging op Split BB die ik uit veiligheid niet post ;))

Lying BB row (met zelfgemaakt verhoging) (chest supported)
2x10x55
6x75
2x8x70

Rear Delt Flies (liggend)
5x10
2x10x7

Wide Grip Chins
2x4xBW
10x3xBW PR

Nog wat lateral raises (schouder)

Comment:
- Na erg lang geen rows meer gedaan te hebben voelde dit echt werelds
- Wide grip chins pff voel je toch echt wat beter aan je lats.. (persoonlijk)
- Pff men hamstrings en quads moeten echt nog wennen aan die beentrainingen, morgen wat recovery werk ??? (vandaar ook alles liggend om mijn onderrug te ontzien..

jep, ik voer soms mijn cs row op die manier uit. Echt lekker gevoel krijg je daarvan;
Keep going Ari!

• #1.224
Edit: ik ga hier niet meer zat posten :D

Laatst bewerkt:
  • #1.226
Geen hele superset BB / wannabee.. opbouw training maar gewoon even vermelding van wat hogere gewichten....

8x60 bench met voorafgaand 8x17,5 dumbbell flyes (beter als vorige week)
8x38 gestrekte armen Pull over
Bicep kracht echt heel hard vooruit, was ook een beetje ondergeschoven kindje.. maar met al dat getricep b*ch moet ik die ook een beetje bijhouden om ze "gelijk" aan elkaar te houden. Aan het einde nog wat Tate presses 10x10 was een eitje.. maar toen was de tijd voorbij (en was alleen extra'tje)

Vandaag weer bij de Fysio geweest,, lekker frictie op mijn knie gehad.. overmorgen weer, hij maakt er in ieder geval wel werk van :D 2 keer in de week :thumb:

Laatst bewerkt:
wat een karmaslet ben je ari.

goede breezah trainingen :thumbup: (ik herken mezelf in je)

• #1.228
Jup maar jou hogere doel is in dit geval onbelangrijk.. ik word op een dag weer top 3 senioren van Nederland..

Wat houdt die frictie in en waar dient het toe?
wide grip chins tot aan borst?
(het is overigens: beter DAN ;) )

succes met herstel bro :thumbs:

• #1.230
Whaha dat beter als en dan.. en ik en jij ... dat doe ik altijd verkeerd...

frictie uhm op de pees onder mijn pattella (direct onder mijn pattella wordt van links naar rechts gewreven voor zo een 5-7 minuten als ik het juist inschat..de fysio zijn gedachten gang is doordat de frictie plaatsvind er wat weefsel gaat herstellen? betere doorbloeding ga ik vanuit... zal het hem eens vragen morgen vroeg

Chins tot aan men borst inderdaad.. borst vooruit duwen..

• #1.231
Training donderdag 9 november 2006

Pull-
2x10x40

High Pull
2x10x40 Small, Wide
2x10x50 ,, , ,,

Full Back Squat

10x50
10x60 (easy)
10x70 PR
2x10x75 PR

Deadlift Pronated (overhands)
5x75
4x5x115 PR
5x130 mixed grip (alternated???)

Comment:
- Hehe eindelijk PR op Fullsquat geen problemen bij de knie
- Normaal doe ik een normale deadlift en ga dan verder met key stone dit was dus met wegleggen, schrap zetten en de volgende rep..

goed dat je knie je fulls squat goed verteert! nu rustig opbouwen he

gaat terug lekker. Moet mentaal hard zijn om opnieuw te beginnen, keep it up!

• #1.234
goed dat je knie je fulls squat goed verteert! nu rustig opbouwen he

Jup kalm aan blijven gaan.. maar wil toch eigenlijk ook een testje doen met 120 Parallel squats... ofzo gewoon om te kijken of hij dat trekt (de knie)

gaat terug lekker. Moet mentaal hard zijn om opnieuw te beginnen, keep it up!

Mwah heb bewust voor Fullsquats gekozen omdat deze bagger waren en ik hier echt weinig gewicht op pak..

Nu heb ik hier nog een vraag over. Ik heb de neiging om er gewoon een GM van te maken zodra ik net onder parrallel zit? Is hier een eenduidige reden voor? Front Squats zijn geen optie sorry :)

Hang dus als een gek voorover? (kan dit kwaad) Heb er geen last van bij het zakken.. ook niet onderin.. maar een stukje erboven.. kom ik ineens naar voren..

Laatst bewerkt:
kan geen kwaad...maar legt wel serieus wat stress op je spine he
Een reden kan te strakke (lees te weining soepele) hamstrings zijn.
Ik heb het gevoel dat ik ook voorover ga met een licht gewicht, maar als ik zwaarder ga heb ik het minder omdat mijn zwaartepunt anders ligt.
Als je erop let je borst goed hoog (naar achter trekken) te houden scheelt ook al een deel.

Ik zou vooral beginnen met de hamstrings te rekken, kan nooit kwaad :-)

• #1.236
Stijf ben ik zeker!! schouder is inmiddels wel los.. maar mijn benen.. pff Hams Quads Iliopsoas Kuiten allemaal te erg stijf!! morgen maar eens doen.. en natuurlijk dat ook weer 3 weken volhouden!

te zwaar gewicht zou ik denken?

Maar als je omhoog komt, duw dan je bekken naar voor

• #1.238
te zwaar gewicht zou ik denken?

Maar als je omhoog komt, duw dan je bekken naar voor

Ik zal aan het 2de denken.. te zwaar gewicht, in ieder geval niet voor men beden denk ik? Ik denk zelf aan 1 van de stabilisatoren maar de welke?

Ari is back... Lekkere training. Nice dat je weer kan squatten.

feli met je pr's kerel, nice

Terug
Naar boven