MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
Het werkt hoor ik heb echt sterke gasten kapot zien gaan met 40 kilo, was echt geen gezicht :D

Ik kan niet wachten om het morgen voor en na mn training te proberen. Ari, wat voor gewicht zou je adviseren om mee te beginnen.. 10-20kg?

Haha die heb ik ook gedaan, na een paar circuitje's ga je met een lege stang helemaal neer:p...

• #1.204
50% van je 1RM op je snatch zal eerst voldoende zijn..

20-30 kilo..

• #1.205
Training Vrijdag 27 oktober 2006

don't know what happend maar ik was Super, ziek zwak en misselijk maar toch nog wat gedaan..

Endo Exo
15k

Incline Bench
10x50
10x52.5
10x55
5x60 3 reps met spotter

Tricep Cable Extension
10x30
2x10x33
2x10x40 (teveel pomp goh)

Chins
Totaal 60+ reps
in setjes varierend van 3 tot 8 herhalingen.. Close grip was trouwens veel makkelijker als de grip waarbij mijn handen (overhands) zo'n meter van elkaar zijn.. vreemd maar goed.

Bicep shit met EZ stang..

niets bijzonders vandaag, heb me even geconcentreerd op Tri en Biceps.. maandag supersetten! :eek:

en misschien zondag weer squatten en deadliften, want die spierpijn die ik nu heb van die miezerige gewichtjes voelt goddelijk :D

Toch wel een redelijk training weer. Ff lekker die armen POMPUUUUH.. :p
Wel nice volume op die chins.

pomp?? wij willen geen pomp zien maar pr's! kom op man!

goeie chins precies

• #1.209
Toch wel een redelijk training weer. Ff lekker die armen POMPUUUUH.. :p
Wel nice volume op die chins.

mijn Lats moeten naar de t*ring en wel nu!

pomp?? wij willen geen pomp zien maar pr's! kom op man!

Natuurlijk wil ik ook PR's maar die komen over een week of 8/9 wel.. eerst wat supersets en dan series afbouwen. (ben in the Off-season aanbeland.. hoofd doelen zijn nu van Blessure afkomen, niet geblesseerd raken, uithoudingsvermogen omhoog! en LENIGHEID (dat gaat trouwens lekker)

Mwah mwah,, ik had het liever gedaan in series van 8+

ja natuurlijk :D

ik geef jullie gewoon een website waar een copyright op rust :D

Weightlifting Aerobic Circuit Index

en hier de trainingen die je kunt doen..

WAC Lessons

wat is nu het geval, iedere keer zit er in zo een circuitje een paar oefeningen voor C&J en voor Snatch. Deze dingen maken je vermoeid, wanneer ga je nu dingen aannemen en aanleren, dit doe je onder vermoeidheid, beheers je het namelijk onder vermoeidheid dan beheers je een beweging namelijk (perfect)!

Voor de rest is het prima om op deze manier de techniek er in te stampen, en er word ten alle tijden aan geraden om dit te doen met gewichten zo rond de 50% van je max.. dit kun je dan zien als opwarming.. dan je training.. en dan dit weer als afsluiting, zodat je de bewegingen er in kan slijten.. (op die pagina's zijn filmpjes te zien, om het 1 en ander nog wat duidelijker te maken)

ziet er wel leuk uit. Even doorlezen :)

• #1.211
Training maandag 30 oktober 2006

Eerst een preek van alle trainers tezamen wat we van onze wedstrijd atleten gaan verwachten. Duurde een half uur, en is bedoelt als extra motivatie, en de doelstellingen van ons als wedstrijd groep duidelijk te maken!

Endo
15 kilo

Flyes vlak SS Bench Press

8x10 // 8x42
8x12,5 // 8x47 . 8x55 (fout opgeladen bij de 47)
8x15 // 4x70 . 6x60 (70 was toch teveel ;)\

Pull over Lange ARM (gestrekt met EZ)

10x30
10x35
10x40 (easy)

Cable Tricep Pulldown SS Close Grip Bench

8x30 // 8x56
8x35 // 8x56
8x40 // 8x51

Barbell Curl SS DB CURL L+R

8x26 // 8x10
8x33 // 8x12,5
8x38 // 6x15 . 6x12,5

Comment: Pff dit alllemaal binnen een 55 minuten :), ik ben trots want normaal heb ik een erg laag werktempo

Chins
6-6-6-8-6 = 32 reps

Comment: Pff t*ring wat een begaaines, zweten zweten aanpoten, niet meer kunnen maar toch doorgaan, ga nu echt ff rekken morgen namelijk werp training en wil er weer erg soepeltjes bijstaan :D Heerlijk dit, nog even 2,5 week volhouden!!

Haha, vieze bodybuilder ;)
Maar netjes hoor, supersets zijn zwaar!

• #1.213
haha, ja zeker ff lekker pompen en een goede basis leggen deze winter..

• #1.214
Training donderdag 2 november 2006

Katrol shit ;)

Pulls ???(vanaf middel naar onderkant tepel, geen benen, borst vooruit)
10x40

High Pulls (vanaf grond tot tepel)
2x10x40 (small & wide grip)

Full front squat
8x50 (groove kwijt)
10x50
6x50 (het lukte niet ???)

Full back squat
10x50
2x10x55

Deadlift SS Powerclean (1 rep is Deadlift, stang tot knie laten zakken en clean)
3x7x55 (KAPOT:mad:)

COMMENT: Vandaag geen bier!! zo en nu verdien ik karma :D!

Laatst bewerkt:
Arie goed bezig en leuke foto's jonge !!

Aan het tijdstip te zien neem je dan iig al goede nachtrust, iets dat toch niet belangrijk is :P

• #1.219
Uiteraard! heb men 3,5 uur slaap gewoon gehaald hoor..

• #1.220
Ik heb gisteren weer een BB, Split superset training gedaan, vind het totaal zinloos om ze hier te posten.. Borst, Tricep en beetje Bicep. dit is nog voor 2 weken en dan is het weer wel iets.. mijn LB training post ik nog wel.. zodadelijk wat Rear Delt Flies en chins.. dat komt nog wel terug.. (gisteren erg veel last van irritatie in mijn schouder tijdens incline Bench en Flies.. zitten blauwe plekken op mijn voorste schouder kop van die Clieans en Front squats... ) oow wat ben ik zielig...

Terug
Naar boven