MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Ari is back... Lekkere training. Nice dat je weer kan squatten.

feli met je pr's kerel, nice

Ik denk dat ik pas bij 10x100 het gevoel zal krijgen bij men Deep Squats dat ik daadwerkelijk weer bezig ben.. zolang ik het gewicht nog gecleant krijg is het eigenlijk niet deep squat waardig.. ik heb nog steeds een hekel aan diepe squats... gewoon omdat mijn Parallel squat zoveel beter was/is??? maar ik heb nu even andere prioriteiten zoals mijn knie :)

Back ben ik nog lang niet.. dat zal pas zijn met een 100 kilo squat, 100 kilo diepe squat en 200 deadlift... hopelijk allemaal zo half februari :beer: ik ben een biertje drinken.. daarna zuipen ;)

vandaag trouwens een breezer training gehad op de incline bench en flyes en extensions en erg lekkere close grip dat wel! wat is BB saai zeg! maar goed dat ik nog maar 2 training op deze manier heb en dan gaat het weer op kracht opbouwen lijken!

• #1.242
Training zondag 12 november 2006

Pull
10x40

Cleans
2x5x40 onder knie
5x50 vanaf knie (gaat me veel gemakkelijker af)
5x50 vanaf de grond
5x60
2x5x65
3x70 zaten ook nog 2 (speed)deadlifts bij, omdat momentum niet altijd even goed was.

BO'bench"R bend over bench row
7x50
7x60
5x70
6x60
5x50 t*fus men biceps waren op ???

Deadlift "Romanian"
5x100
5x120
5x140
5x1x140 met iedere keer 5 seconden rust

Na het eten nog wat aan de voorkant Core doen met een simpel schema'tje. Te weinig gedronken gisteren om echt goed te deadliften.. komt wel weer in orde! vooralsnog houd mijn knie het :D zelfs tot 140 dus.. maar goed kom niet lang in de buurt van parrallel volgende keer ff zoeken hoe ik met squats in het rek zit.. om toch ff mini testje te doen met wat gewichten van 100+ mijn onderarmen voelen trouwens echt te strak door die 140 kilo die ik al heel lang niet meer geprobeerd had.. Ook is de houding bij Deadlifts gewoon ruk.

Nette romanian deadlift moet ik zeggen!

• #1.245
  • #1.246
Training maandag 13 oktober

zwaarste en noemenswaardige setjes waren 8x15 flys supersetted met 8x65 bench, en 8x48 kilo pull over supersetted met 8x48 Ez Curl

Goeie R deadlift hoor, warneer zien we een pr op de normale dead?

• #1.248
Uhm kan over een week of 3 wel even 175 van de grond sleuren, kan het ook morgen doen, maar ik heb even andere prioriteiten. Ik heb iets staan dat ik 200 van de grond trek met carnaval. Dat is dus ff een sub doel van de winter, net zoals een 100 clean.. 100 Bench 65 pull over 100+ fullsquat..Zoals het nu gaat boek ik iedere week wat vooruitgang, voel me er lekker bij even die afwisseling met wat opbouwende BB oefeningen even wat anders moet er deze winter in ieder geval zo uitkomen datik geen blessures ga krijgen, mijn zwakste punt lenigheid gaat zolangzamerhand een pluspunt worden HELL YEAH! nu moeten mijn abs en core gewoon super sterk worden, men knie volledig genezen en ik zou niet weten waarom ik geen 60+ ga werpen dit seizoen!

• #1.249
Training donderdag 16 november 2006

WACke Training gehad :D

Weightlifting Aerobic Circuit

Lessons

Try to do 6-10 reps for each exercise. After learning the skill try to do 2-4 rounds without rest between the exercises.

Always use WAC-1 for one round as a warm-up before doing WAC-2. When you want to do WAC-6 use e.g. WAC-2 & WAC-4 as warm-up.

----------------------
WAC-1
1 High Pull Wide
2 Back Shoulder Press
3 Overhead Squat
4 High Pull Small
5 Deadlift

2 sets, 10 reps, 20 kilo (oly BB)

------------------------------
WAC-4
1 Dead Hang Stretch Snatch
2 Hang Snatch Pull
3 Front Squat
4 Power Clean
5 Power Press
6 Split Jumps
7 Good Morning

4 sets, 10 reps, (20, 25, 35 en 40) kilo

---------

Comment voelde erg lekker, voortaan dit op de donderdag en op zondag deepsquatten, owjah heb geen front squats gedaan maar back squats...

nog een keer de info [Link niet meer beschikbaar]

• #1.250
Weet zeker dat dit mijn snelheid en stabiliteit gaat verhogen!!!

Wanneer begin jij eigelijk met te werpen?

• #1.252
Uhm we zitten nu met slow-mo drills waarbij het gaat om het indraaien van de knie.. bij de werp beweging.. dat doen we iedere dinsdag.. daarbij moeten we met onze arm volledig achterblijven vandaar de lenigheid dus onderlijf volledige eindpositie (ingedraaid) en arm volledig achter

pfff waar die drank al niet goed voor is :D

• #1.253
Training vrijdag 17 november 2006 3x8

Exo
12,5

Bench Press
10x38
8x60
2x8x74

Tricep Cable Extension
2x10x.. (boring)

Tate Press
4x8x15

Chins
5x5xBW +4

BiLateral Side Raises
2x8x10
2x8x12,5

Comment:
-weinig rust gehad lekker gedronken, en heerlijke training deze 3x8 weer goed opbouwen en dan geloof ik wel in de records!
-getraind met 2 heerlijke mokkels :D (training geven ;))
-Bench voelde lekker :D
-Tates veel beter als Tricep dinges shit die ik erg beu begon te worden, dan maar een alternatief
-Chins pff heb met 3x wide grip en laatste 2 waren small grip. Moet dit weer opbouwen.
-Raises gingen lekker, hoefde niet veel te ??? smokkelen??? gewoon je armen tegen elkaar en dan in 1 beweging omhoog.. (niet smokkelen is bij mij, armen langs je lichaam en dan omhoog)

Nice trainingen arie!

• #1.255
Dank u wel!

• #1.256
POST NUMMER 4000

Training zondag 19 november 2006

W-UP

Katrol 10 minuten schouder en onderarm blessure preventie

Highpull small
4x5x50

/W-UP Voel me totaal niet sterk, snel of gemotiveerd...

Full Back Squat
8x50
8x65
3x8x80 PR

Bend over "Incline Bench" Row
8x50
8x60
3x8x70 Rep PR

Romanian Deadlift
8x90
8x110
3x8x130 Rep PR

-------------------------------
Comment:
- Voelde me totaal niet sterk toen ik die High Pulls aan het doen was..
- 80 kilo begint al ergens op te lijken met men Fullsquats wel is de oomhoog gaande helft een GM omdat ik af en toe niet de balans heb...
- Pff lang geleden om zoveel reps te maken op deadlift. Ooit 20x100 en 1x170

Snel omhoog die squats, deadlift blijft erg goed:D

Je zou toch overhead squats doen? Why niet gedaan?

Toch weer flink wat pr's dus netjes.

• #1.259
Ik heb de Donderdag OH Squats gedaan... (16 november)
thuis waar ik alleen in het weekend train in de winter. Is het plafond hier niet geschikt voor anders zou hier ook nog wat Snatches en veel meer OH werk bij zitten... (al veel langer)

OH squat PR is 10x20 ;) aanstaande donderdag misschien wel 10x30.. heb veel moeite om recht te blijven en in te zakken. "stabiliteit" was dus mijn eerste keer.

Tjaah Squats moeten snel omhoog ja :D ze zijn inmiddels hoger dan mijn bench dus dat is al 1 punt :D

Tjaah deadlift blijft gewoon heerlijk om te sleuren, gisteren te weinig gedronken om te proberen met 140 misschien volgende week. maar voor een training waarbij ik me niet sterk voelde blijven het toch PR's doordat ik nu met schema van 3x8 zit..

Mooie deadlifts hoor, maar die squats sucken BIG TIME!
Work on it bro, laat dit motivatie zijn!! :fire:

Terug
Naar boven