- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Ari is back... Lekkere training. Nice dat je weer kan squatten.
Ik denk dat ik pas bij 10x100 het gevoel zal krijgen bij men Deep Squats dat ik daadwerkelijk weer bezig ben.. zolang ik het gewicht nog gecleant krijg is het eigenlijk niet deep squat waardig.. ik heb nog steeds een hekel aan diepe squats... gewoon omdat mijn Parallel squat zoveel beter was/is
maar ik heb nu even andere prioriteiten zoals mijn knie
Back ben ik nog lang niet.. dat zal pas zijn met een 100 kilo squat, 100 kilo diepe squat en 200 deadlift... hopelijk allemaal zo half februari :beer: ik ben een biertje drinken.. daarna zuipen

vandaag trouwens een breezer training gehad op de incline bench en flyes en extensions en erg lekkere close grip dat wel! wat is BB saai zeg! maar goed dat ik nog maar 2 training op deze manier heb en dan gaat het weer op kracht opbouwen lijken!

zelfs tot 140 dus.. maar goed kom niet lang in de buurt van parrallel volgende keer ff zoeken hoe ik met squats in het rek zit.. om toch ff mini testje te doen met wat gewichten van 100+ mijn onderarmen voelen trouwens echt te strak door die 140 kilo die ik al heel lang niet meer geprobeerd had.. Ook is de houding bij Deadlifts gewoon ruk.