Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

hahahah

Staan wat stenen kubussen voor het politie bureau.. en ik zat er op 1tje..

toen ik ging staan dacht ik van waarom zal ik nietproberen hem uit de grond te tillen

helaas is dat gelukt en ben ik een nachtje op gesloten geweest.... stenen zullen niet meer dan 120/140 kilo zijn geweest.

whahahah :roflol:

Ik had dat met k.dag 2005 na een nachtje doorgaan. Ging ik deadliften met een bouwkeet. Werd ik in gesloten door een zooi politiewagens/agenten. Ben er toen gelukkig vanaf gekomen met een boete voor baldadigheid :D

Hahahahaha :roflol:

Staan wat stenen kubussen voor het politie bureau.. en ik zat er op 1tje..

toen ik ging staan dacht ik van waarom zal ik nietproberen hem uit de grond te tillen

helaas is dat gelukt en ben ik een nachtje op gesloten geweest.... stenen zullen niet meer dan 120/140 kilo zijn geweest.

Haha HELD :D :bow:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.285
Heel misschien deze middag 100 reps op tijd Chinnen, mits mijn onderarmen het houden, en niet de kroeg in wordt gesleept! Gisteren de-grote-verwissel-de-sinterklaar-supermarkt-actie-vlaggen-nacht gehad :) Heerlijk die kansloze avondjes :D

• #1.286
Training na 1,5 uur slaap en teveel cola ;)

4,5 kilometer Co2 Buizen uit rijen van 140 meter getrokken. Tomaten planten maakten het een stukje lastiger.

Comments:
- Goede GPP test van een paar uur :D. Onderarmen stonden op springen. Bicep en Lats kapot. Dit wist ik gisteren al vandaar niet die 100 Rep Chins gedaan..
- Training was in de Kwekerij waar ik werk

• #1.287
Training zondag 3 december 2006

Squat in het rek net onder parrallel dus lager als Donderdag
8x30
8x50
8x80
3x8x100 PR

Comment:
- Dit wordt de diepte die ik voortaan ga squatten, de pinnen tot waar ik squat zitten net onder heup hoogte als ik ernaast sta.
- Ook nog wat ab shit vooral twist variaties

• #1.289
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

stel je dit voor met veel meer rotte tomaten planten op de grond.. daaronder liggen die CO2 buizen (onder die rottende shit).. en die moesten uit de pad worden getrokken.. snap je der al iets van?

• #1.290
Training maandag 4 december 2006

Warming UP: Katrol, en High Pulls

Clean from Floor
5x40
5x55
3x70
6x2x80
3x70

Comments:
-avond training volgt nog hoop dat 2 uur tussentijd voldoende is :D
-intensiteit men 2RM = 85 dus lag redelijk hoog, in men 3e en 6e set met 80 failde ik ?? maar die heb ik overgedaan
-3x70 werden bijna snatches ;)

Ik hoop dat het squatcleans zijn en geen powercleans.

• #1.292
zit er ergens tussenin meester.. ik heb wel al 1,5 liter melk op vandaag, zit al bijna op de helft..

• #1.294
Het zijn Powercleans...

• #1.295
2e Training maandag 4 december 2006

Bench Press
10x40
8x55
8x65
8x70
8x75

Pull over EZ
8*36
8*42
8*44
8*46
6*46
5*46
7*46

Barbell Curl
3x8x38

Ladder chin
3x[1-2-3-4-3-2-1]xBW

Comments:
-Begin vandeze training nog flink diarree gehad... :(
-Bench had ik die set van 65 moeten skippen en 2x8x75 moeten doen!
-Pull over beetje vergist in gewicht maar toch nog redelijk gewicht gepakt! te lang niet meer gedaan voor gevoel. 2 weken :(
-Barbell Curl om mijzelf voor te vermoeien voor het Chinnen anders houd mijn kameraad het niet bij ;)
-Chins als afmakertje, pff toch 48 reps binnen een kwartier.

curl voor chins toch gewoon niet doen. Schijt aan je kameraad dan help je die toch gewoon wat meer.

• #1.297
Kameraad gaat er ook mee stoppen, was de eerste keer in 2,5 maand dat hij weer eens mee trainde maar hij gaat stoppen met atletiek.. de jongen heeft het te druk met zijn MBO opleiding en de 2 trainingen in de week die hij doet...

ik zit potver op meer dan 8 trainingen in de week een HBO studie, 8 uur werk, en mijn sociale contacten die me heel veel van men geld en lever kosten! Maar goed ben een 13 jarige aan het opleiden om de beste te worden met speerwerpen, dan vul ik maar samen met hem mijn trainingen in....

Toch wel lekkere trainingen. Curls voor chins is natuurlijk 'not done'. Ik vind die powercleans toch nog bestwel lekker.. nice volume ook.

• #1.299
Ja okay ik weet het ik heb met die laatste training tegen wat scheentjes geschopt! Heb op het moment veel spierpijn in mijn lats.. en misschien komt dit wel omdat mijn bicep al voor vermoeid was en op die manier meer met mijn lats heb moeten werken... (gewoon een hersenspinsel)

Powercleans gaan zeker lekker morgen weer wat techniek en uithouding en stabilisatie oefenen met WAC en dan zit ik over een week of 3 toch wel op 90 en over een week of 6 hopelijk met 100 kilo powercleans!

• #1.300
Woensdag 6 december 2006 extra training

Balistics medicinball 3 kilo

tegen de muur met 2 handen

2x[....
10x stoten tegen de muur Linksvoor, 10 rechtsvoor
10x inwerpen volledige rek
10x voorover gebogen
10x zijwaarts L + 10 R
...]

3x5x3kilo OH throw gadver hondenstront!! hardcore buddy!!

Rehab
Bench Close grip: 3x20x20
Pull over BB: 3x20x20

Comments:
-Nu al 2 klagende buren :D ballen tegen de muur moeten harder, moet minstens 5 mensen hebben die komen klagen dat het zachter kan :D.
-Triceps voelen nog steeds "sore" sinds de laatste training vandaar die rehab er achteraan.

Terug
Naar boven