Yff
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, ben gewoon een miet met squatten parrallel of net daaronder... vandaar de wat tegen vallende gewichten ook voor mezelf..,kom onderin echt veel kracht te kort.. en op deze manier squatten is het veiligste voor mijzelf. Ook kan ik hier niet cheaten. Zodra ik een cm of 5 boven parallel kom spring ik bijna van de grond..
ook ik ga met het sterretje van Bill spelen en ga vanavond beginnen kom net uit de setjes met 8 reps dus ben wel toe aan de 5 Reps waar ik in mijn begin erg hard op ben gegaan.. ga dus nu gestructureerd Rowen en Military pressen, Pull over blijft gewoon terug komen en weet zeker dat de rest er niet onder gaat lijden!
, toekomstige 1RM als ik dat haal mag ik toch wel tevreden zijn! vooral de laatste 3 weken is echt bikkelen!
.
. Een beetje assistance toevoegen kan niet veel kwaad (verander mss de 5x5 chins naar pullovers?), maar van je hoofdoefeningen zou ik zeker afblijven qua gewichten.Vooral met zware compounds zal ik opletten.
Ik heb de eerste paar weken wel gewoon de gewichten afgrond op -5. Nu moet ik altijd ponden + kg compineren om het goede gewicht op de bar te krijgen.