MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

mooie home gym :D

train je alleen? Zou zo ook wel willen trainen maar dan wel met vrienden :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.323
Haha natuurlijk zou ik liever niet in men eentje trainen.. Mijn zusje komt over paar dagen terug kan ik weer een kleine 3 weekjes met haar trainen verwacht ik :)

• #1.324
Training maandag 11 december 2006

Squat net onder parallel
5*60
5*90
4*5*110
3*115 4F

Comment:
-Was gisteren niet verder gekomen dan 1 rep met 110 :), ben gewoon een miet met squatten parrallel of net daaronder... vandaar de wat tegen vallende gewichten ook voor mezelf..,kom onderin echt veel kracht te kort.. en op deze manier squatten is het veiligste voor mijzelf. Ook kan ik hier niet cheaten. Zodra ik een cm of 5 boven parallel kom spring ik bijna van de grond..

blijven squaten en komt wel goed!
Denk ook waar je een paar weken geleden nog stond he....

• #1.326
zonder squats :D

• #1.327
Okay major update :D ook ik ga met het sterretje van Bill spelen en ga vanavond beginnen kom net uit de setjes met 8 reps dus ben wel toe aan de 5 Reps waar ik in mijn begin erg hard op ben gegaan.. ga dus nu gestructureerd Rowen en Military pressen, Pull over blijft gewoon terug komen en weet zeker dat de rest er niet onder gaat lijden!

Oefening | huidig 1RM | hopelijk toekomstig 1RM
Squat........129.............143
Bench........95..............105
Row...........80..............87
Dead.........169.............185
Military.......55..............60

Huidig 1RM zijn uitgerekent in de excel sheet die Wimmos vast nog wel wil versturen :D, toekomstige 1RM als ik dat haal mag ik toch wel tevreden zijn! vooral de laatste 3 weken is echt bikkelen!

Ga niet meer maxxen op Powercleans en dergelijke! die komen erna wel weer, houd wel mijn WAC erin! Chins blijven ook. Ga de Rows zo strict mogelijk doen!

Succes! Voor mij werkt het ook goed. Vandaag een triple gedaan met wat voor bill starr mn 1RM was.

succes ermee! Moet wat verdelen :).

• #1.331
Komt goed komt goed :D

2e Training maandag 11 december 2006

Bill Starr Week 1 #1

Bench
5x55+1
5x60+2
5x67+5
5x70+3
5x72+1
5x74 (extra set)

Pendlay Row
5x45
5x50+2
5x55+3
5x60+5
5x65+6
5x70 Extra

Pull over EZ
5x27
5x33
5x39
2x5x45

Chins
5x5xBW+4

Comments:
-Alles was easy
-Raar dat ik nu met een schema begin waarvan de getalletjes al bekend zijn.
-Probeer beetje voorsprong op te bouwen want ben beetje bang voor de gewichten die komen gaan :).
-Rows lang niet gedaan voelde okay

Kijk uit voor die 'voorsprong opbouwen'.. Het schema is er niet voor niks, succes!

succes! super schema...ben momenteel ook iets bill starr achtig aan het doen. Tot nu toe goeie gains opgeleverd

ja hou je aan het schema en doe niks extra, het wordt hard genoeg. Dit is niet de lineaire versie maar de gevorderde versie.

• #1.335
Helemaal niets anders dan dit? Pull over is op dit moment alleen op onderhouds niveau! en WAC stelt niet veel voor

maar zelfs op je bench voeg je al gewichten toe. Het is de eerste week, die behoort heel eenvoudig te zijn, en jij maakt er al direct eerder een 2e week van ;). Een beetje assistance toevoegen kan niet veel kwaad (verander mss de 5x5 chins naar pullovers?), maar van je hoofdoefeningen zou ik zeker afblijven qua gewichten.

:stupid: Vooral met zware compounds zal ik opletten.

Ik heb de eerste paar weken wel gewoon de gewichten afgrond op -5. Nu moet ik altijd ponden + kg compineren om het goede gewicht op de bar te krijgen.

:stupid: Vooral met zware compounds zal ik opletten.

Ik heb de eerste paar weken wel gewoon de gewichten afgrond op -5. Nu moet ik altijd ponden + kg compineren om het goede gewicht op de bar te krijgen.

bedoel je per 0.5kg? Als het een halfje was rondde ik af naar boven. Mietje :p

Misschien een beetje laat, maar very very nice home gym :D

ik zit nu in week 5 en vind de gewichten nog altijd makkelijk (voor bench dan), ik maak drm 7 reps ipv 5 op mn topset, werkt mentaal goed omdat je dan zeker 5 reps kan maken met een wat hoger gewicht. lijkt me beter dan gewicht toe te voegen (alhoewel ik dat ook doe :D)

Terug
Naar boven