AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

Ja maar jij doet het lineaire beginnersschema, daar hoef je niet eens te deloaden dacht ik? Enfin, ik heb enkel ervaring met tot de letter volgen wat bill starr doet en ben heel tevreden. Kan zijn dat je er zo nog meer uithaalt natuurlijk :).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.343
maar zelfs op je bench voeg je al gewichten toe. Het is de eerste week, die behoort heel eenvoudig te zijn, en jij maakt er al direct eerder een 2e week van ;). Een beetje assistance toevoegen kan niet veel kwaad (verander mss de 5x5 chins naar pullovers?), maar van je hoofdoefeningen zou ik zeker afblijven qua gewichten.

Het was ook heel eenvoudig ;)
en de bedoeling is volume loaden hier! Nou dat is met een extra setje wel gelukt :)

:stupid: Vooral met zware compounds zal ik opletten.

Ik heb de eerste paar weken wel gewoon de gewichten afgrond op -5. Nu moet ik altijd ponden + kg compineren om het goede gewicht op de bar te krijgen.

Ik werk ook met ponden dus dat is geen excuus dude!

Misschien een beetje laat, maar very very nice home gym :D

Dank u danku!

ik zit nu in week 5 en vind de gewichten nog altijd makkelijk (voor bench dan), ik maak drm 7 reps ipv 5 op mn topset, werkt mentaal goed omdat je dan zeker 5 reps kan maken met een wat hoger gewicht. lijkt me beter dan gewicht toe te voegen (alhoewel ik dat ook doe :D)

Pff zolang het makkelijk gaat en je goed herstelt kan het geen kwaad lijkt me! ik kom van setjes van 8 en die liepen lekker dus geen zin in 7 reps!

Ja maar jij doet het lineaire beginnersschema, daar hoef je niet eens te deloaden dacht ik? Enfin, ik heb enkel ervaring met tot de letter volgen wat bill starr doet en ben heel tevreden. Kan zijn dat je er zo nog meer uithaalt natuurlijk :).

Ik doe het Advanced dat ik van jou heb gehad, Ik volg hem ook op de letter, maar voeg soms wat letters toe, misschien dat ik straks in de problemen kom maar dan doe ik wel een weekje over...

:roflol: Nee gek. 65 ipv 63 of 80 ipv 78.

0,5 komt niet eens voor in dat excelprogramma.

Genoeg Offtopic ;)

• #1.344
Training woensdag 13 december 2006

Bill Star Week1 #2

Squat
5x5x80 (easy)

Deadlift
5x5x120 (easy)

Military Press
5x5x35 (easy)

Comments:
-Na 3 setjes squat en deadlift was men groove echt lekker en woog het echt helemaal niets
-Military Press voelt niet fijn aan mijn schouder, moet je het op schouder breedte doen.. doe de Military press trouwens zitten op een bankdruk bankje, men rug blijft wel vrij.

Waarom doe je de MP's niet staand? En wat bedoel je met: Military Press voelt niet fijn aan mijn schouder, moet je het op schouder breedte doen..
Deed je ze wel of niet op schouderbreedte? Zelf vind ik schouderbreedte veel fijner en natuurlijker aanvoelen.

• #1.346
Waarom doe je de MP's niet staand? En wat bedoel je met: Military Press voelt niet fijn aan mijn schouder, moet je het op schouder breedte doen..
Deed je ze wel of niet op schouderbreedte? Zelf vind ik schouderbreedte veel fijner en natuurlijker aanvoelen.

Ow het moet niet schouder zijn maar men rechter elleboog foutje! die is gevoelig met die oefening.. (gelukkig niet men rechter werp arm)

Zittend omdat staand het plafond te laag is..

Nog even over je reply:

Ik doe het Advanced dat ik van jou heb gehad, Ik volg hem ook op de letter, maar voeg soms wat letters toe, misschien dat ik straks in de problemen kom maar dan doe ik wel een weekje over...

ik weet het, ik had het tegen fitie :).

Ik doe MP ook staand en doe ze ongeveer net op schouderbreedte, niet méér.

• #1.348
Nog even over je reply:

ik weet het, ik had het tegen fitie :).

Ik doe MP ook staand en doe ze ongeveer net op schouderbreedte, niet méér.

Okay dan ga ik voortaan schouder breedte pakken! Echt frustrerend dat OH thuis niet gaat :mad: geen snatches geen OH presses of Squats :mad:.

• #1.350
we zullen zien :D kan het tenminste eens proberen! voor Military Presses kan het geen kwaad.. snatches gaat niet lukken op het gras :D

• #1.351
Training "naar een avondje van de kaart geweest te zijn, ga het minderen en denk zelfs in de laatste 4 weken helemaal uitsluiten op donderdag!" vrijdag 15 december 2006

Bill Star Week1 #3

Squat
5*75(+3)
5*79(+1)
5*85
5*90(-1)
5*100(+3)

Straks Benchen en Rowen

• #1.352
2e Training
Warming UP

Exo rotatie
8x15

Bench
5x50
5x60

Bill Star Week 1 #3
Bench
5*5*70 (+5)

Pendlay Row
3x5x54
2x5x72 (cheat style)

----------
Pull over EZ
8x30
8x37
8x44

Barbell Curl
8x34
8x40
8x46

Je zit in week 1 al te cheaten? :P

Waar staat de +5 voor?

• #1.355
5 kilo meer dan gewenst...

whaha te cheaten pak 20 kilo meer dan nodig en voel dan pas mijn lats werken :D ik ben slapen comrads

Wat doe jij eigenlijk nog wakker om dat tijdstip ???

• #1.357
Owjah, dat heb ik wel vaker hoor, Slaap niet zo heel veel... Drink af en toe teveel maar dat ga ik minderen, zoals een getrouwe Bill Star student betaamt. Ga denk ik niet meer op donderdag uit straks, of in ieder geval minder.

• #1.358
Trainingen maandag 18 december 2006

Warming up gewichten en setjes niet genoemd alleen de zogenaamde "werk setjes"

Bill Starr Week2 #1

Training 1 van de dag

Squat

4x5x100 (-1)
1x5x105 (+4)

Training 2

Bench Press
......5*
61
65
70
75
81.2 (stomme ponden +1.2)

ROW
......5*
50
54
58
62
68 +2

----------------

Pull over
5x5x37 (easy :))

Chins
5x5xBW+6 PR easy

bevalt het die bill star of kan je er nog weinig van zeggen?

• #1.360
Kan er nog weinig van zeggen, heb weinig vertrouwen dat ik volgende week 5x88 bench... en de week erop 5x93... De rest heb ik alle vertrouwen in!!

Terug
Naar boven