wimmos
Huge Freak
- Waardering
- 198
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedoel je per 0.5kg? Als het een halfje was rondde ik af naar boven. Mietje![]()
Nee gek. 65 ipv 63 of 80 ipv 78. maar zelfs op je bench voeg je al gewichten toe. Het is de eerste week, die behoort heel eenvoudig te zijn, en jij maakt er al direct eerder een 2e week van. Een beetje assistance toevoegen kan niet veel kwaad (verander mss de 5x5 chins naar pullovers?), maar van je hoofdoefeningen zou ik zeker afblijven qua gewichten.

Vooral met zware compounds zal ik opletten.
Ik heb de eerste paar weken wel gewoon de gewichten afgrond op -5. Nu moet ik altijd ponden + kg compineren om het goede gewicht op de bar te krijgen.
Misschien een beetje laat, maar very very nice home gym![]()
ik zit nu in week 5 en vind de gewichten nog altijd makkelijk (voor bench dan), ik maak drm 7 reps ipv 5 op mn topset, werkt mentaal goed omdat je dan zeker 5 reps kan maken met een wat hoger gewicht. lijkt me beter dan gewicht toe te voegen (alhoewel ik dat ook doe)
Ja maar jij doet het lineaire beginnersschema, daar hoef je niet eens te deloaden dacht ik? Enfin, ik heb enkel ervaring met tot de letter volgen wat bill starr doet en ben heel tevreden. Kan zijn dat je er zo nog meer uithaalt natuurlijk.
Nee gek. 65 ipv 63 of 80 ipv 78.
0,5 komt niet eens voor in dat excelprogramma.

Waarom doe je de MP's niet staand? En wat bedoel je met: Military Press voelt niet fijn aan mijn schouder, moet je het op schouder breedte doen..
Deed je ze wel of niet op schouderbreedte? Zelf vind ik schouderbreedte veel fijner en natuurlijker aanvoelen.
Ik doe het Advanced dat ik van jou heb gehad, Ik volg hem ook op de letter, maar voeg soms wat letters toe, misschien dat ik straks in de problemen kom maar dan doe ik wel een weekje over...
. Nog even over je reply:
ik weet het, ik had het tegen fitie.
Ik doe MP ook staand en doe ze ongeveer net op schouderbreedte, niet méér.
geen snatches geen OH presses of Squats
.
)