MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

Gaat goed nu !

nice pr op Bench:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.543
Training woensdag 31 januari 2007

Bill Starr Week 7 #2

Deadlift
3x3x165 PR

Military Press doelstelling: 3x3x56
3x55
2x3x60 PR

dumbbell Snatches
3x3x29 PR

Comments:
- komen later eerst training geven ;)

Erg goed Arjan!!
Je gaat me voorbij op die deadlift :eek:

goede deadlift en OH :thumb:

• #1.546
wow nice DL kerel! Bill starr doet dus ook voor jou wonderen.

• #1.548
Ik zie je doelen Wimmos en ik moet al glunderen ik heb ze al bijna binnen :D, (gedeeltelijk al wel natuurlijk ;))

heb alleen niet 200 kilo aan plates om straks deftig te kunnen deadliften. Ag ja na bill st*rr ga ik toch veel meer High Pulls doen, Full Squatten! en Cleanen :D. Volume gaat dan weer even omhoog naar 8 herhalingen ofzo.

strongman

Hee Ari, je bent strongman !
Bij gebrek aan 'speerwerper' of 'atleet' ? ;)

• #1.550
Jup, als ik jullie zie dan kan ik me voorstellen dat strongman een beetje raar klinkt, maar bij gewichtheffer denken die opgeblazen BB'tjes gelijk dat ik bij hun hoor (die rare achterlijke oefeningen kennen ze immers niet, dat je een Barbell in 1 beweging op je schouders legt of boven je hoofd trekt). Powerlifter ben ik zeer zeker niet! TJaah dan maar Strongman de plaats voor al het uitschot van de maatschappij ;)...

Jup Speerwerper zou beter zijn ;)

Ari.. impressive die DL... 3x3 met 5kg boven mn pr :) Als je zo doorgaat wordt je nog sterk!

Jup gaat goed met mn zuipmaatje!
Sterke deadlift.

Doe je straks 8 herhalingen Powercleans? Vind ik wel veel voor zo'n oefening.

Ik kijk me ogen uit hier bij jou! al die ****ing pr's zijn standaard hier tegenwoordig.

goddamn man... je gaat echt ****ing hard enzo

• #1.555
Ari.. impressive die DL... 3x3 met 5kg boven mn pr :) Als je zo doorgaat wordt je nog sterk!

Zou wat zijn hè

Jup gaat goed met mn zuipmaatje!
Sterke deadlift.

Doe je straks 8 herhalingen Powercleans? Vind ik wel veel voor zo'n oefening.

Zie het dan meer als een Fullbody oefening om conditie even op peil te krijgen, blijf ernaast gewoon gaan met 5RM, 4RM of 3RM maar moet in juli pas op mijn best zijn natuurlijk.

Ik kijk me ogen uit hier bij jou! al die ****ing pr's zijn standaard hier tegenwoordig.

Kan er niets aan doen, Bill Starr legt me tot nu toe geen windeieren ;). Realiseer me nu ook pas dat ik nooit lang genoeg met hoge intensiteiten heb getraind. Plus ook al voel ik me op een dag niet zo sterk, in het schema staat dit, en dan doe ik dat dus ook. Ik heb meer leidraad, in je eentje ben je nooit zo snel geneigd om tot het max te gaan. Nu blijkt dat de max nog lang niet in zicht is!

goddamn man... je gaat echt ****ing hard enzo

Kan het ook niet helpen.

• #1.556
Vandaag half uurtje met de Medicinballen gespeelt, en werkelijk waar die ballen van 3 en 5 kilo hebben me gesloopt! Veel worpen gemaakt ruim 300

bill starr is nice, maar ik kan het echt niet opbrengen om maar 9 setjes per dag te doen, maar idd het werkt goed bij jou kerel :)

Gaat lekker kerel, feli met al die PR's.
Hoop dat ik je achterna kan gaan qua resultaat met deze methode.

• #1.560
bill starr is nice, maar ik kan het echt niet opbrengen om maar 9 setjes per dag te doen, maar idd het werkt goed bij jou kerel :)

Zolang het werkt is het okay, de intensiteit ligt natuurlijk wel hoog he!! Dit is al de 4e week met alleen maar PR's!! en er komen er nog 2 :D

wat voor een worpen maak je ?

Stoten links/rechts(been) voor 2 handen
Inwerpen links/rechts(been) voor 2 handen
Zijwaars links/rechts(been) voor 2 handen
High speed tegen de muur Tikken (gestrekt boven het hoofd)
Recht omhoog werpen.

Dit in setjes achter elkaar door met de 3 kilo en 5 kilo bal. Als ik wat meer ruimte heb (en meer personen) ook 1 handige/schuin of achterover.

Gaat lekker kerel, feli met al die PR's.
Hoop dat ik je achterna kan gaan qua resultaat met deze methode.

Ik gun je het beste! Ben nog niet klaar met het schema, het zwaarste moet nog komen :D hoewel ik tot nu week 3 en 4 het zwaarste vond :D

Terug
Naar boven