Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
1e Training vrijdag 2 februari

Bill wilde..
Week 7 #3
squat: 3x108, 3x122 en 3x138

Bill kreeg

Squat
3x110
3x125
2x140 PR 3F
1x140
2x140

Comments:
- Laatste 2 sets binnen 3 minuten van de failure, failde maar net ag volgende week 3x141 ;) dan moet die 140 gewoon wel lukken :D
- Straks benchen eerst avondeten! Misschien er na nog wat Powercleans

Laatst bewerkt:
1e Training vrijdag 2 februari

Bill wilde..
Week 7 #3
squat: 3x108, 3x122 en 3x138

Bill kreeg

Sqaut
3x110
3x125
2x140 PR 3F
1x140
2x140

Comments:
- Laatste 2 sets binnen 3 minuten van de failure, failde maar net ag volgende week 3x141 ;) dan moet die 140 gewoon wel lukken :D
- Straks benchen eerst avondeten! Misschien er na nog wat Powercleans

En weer een PR !!! KLASSE DUDE ;)

• #1.563
2e Training vrijdag 2 februari 2007

Niemand op de baan die aan de eisen voor krachttraining voldeed, 2 mensen afgezegd, dag Snatchen ;) dan maar thuis aan de gang

Bench Rack - Lockouts
3x50
3x50 *
3x60
3x60 *
3x80
3x80 *
3x3x90 PR
1x100 PR

Powerclean
8x50
5x60
3x80
1x90 (evenaring PR)
1x95 PR
1x90 2F
1x90 2F
1x90 2F
1x90 2F
1x90 2F
2x90 PR

Barbell Curl
8x40
3x3x50 PR
hier nog heel wat sets met 40 :)

Comments:
* = Close grip, ROM is meer dan Parallel

- ROM was iets boven armen parallel,
- 100 voelt lekker aan joh :D
- Bill starr wilde 3x3x90 ful ROM bench..
- 100 kilo partial is leuk maar nieuw record op Powerclean dat is wat ik nodig had! over 2 weken 100 kilo :D!!
- Powerclean's mijn nieuwe aandachtspuntje wordt, lucht in je buik vastzetten iets zakken met je kont en strek!

powerclean is fokking sterk hoor ivg met je andere lifts!

• #1.565
Gisteren beetje te bont gemaakt, maar daar gaat dit log niet over! Powercleans en Powersnatches worden in het seizoen de belangrijkste oefeningen naast Pull over! als assistentie ga ik FullSquatten, Benchen en High Pulls

Als die Powerclean ooit boven de 120, 130 komt ben ik pas tevreden :D. Het liefste een Powersnatch van 100+ maarjah...

sterke powercleans en curlz man :D

• #1.567
What the ****, tags toevoegen waar slaat die onzin nu weer op...
--------
dank u Victor.

Vandaag nog 20 minuutjes met de medicinballetjes gespeeld, De voegen van de muur begint los te laten. Werp kracht gaat dus al vooruit in pas mijn 3e training van het jaar. Paps en Mams waren er wat minder blij maar vooruit :)

Een grote dikke plaat MDF er tegenaan zetten doet wonderen Ari :)

• #1.570
eruit met die voegen! :thumb:

• #1.572
Pff voelde me al 2 dagen wat minder, weinig gegeten kreeg het echt niet binnen. Voelde me moe, agjah deels aan mezelf te wijten. Komende week gewoon op tijd naar bed en beter eten meer valt er niet te doen! En owjah vrijdag geen Alcohol ;). Ook heb ik last van mijn gluteus alleen maar links mijn vader denkt gelijk aan zijn hernia... met squatten voel ik hem niet. Voel hem gewoon af en toe..

Training maandag 5 februari 2007

Bench Press
3x77
3x87
3x95 (3e met hulp ook al zegt spotter van niet ;))
2x93 3F

Voor de rest training gegeven dus geen UB ondersteuning.

Squat
3x3x135 PR

Low Box (=25cm) Speed Squat
8x3x50

Comments:
- Agjah het is maar bench ;) maar toch mijn huidige 1RM is 95 ;) Na het benchen dacht ik alleen maar aan deload.
- Na squatten dacht ik weer dat ik het nog wel een week ging volhouden ;)
- Bij de speed squat alleen echte snelheid gehaald in het 6e setje... (maarjah dat is volgens mij allemaal gevoel) Geef gewoon bij iedere rep max effort om naar boven te komen.

Bill wilde trouwens een setje met bench van 3x96... de rest geheel volgens schema!

Pff voelde me al 2 dagen wat minder, weinig gegeten kreeg het echt niet binnen. Voelde me moe, agjah deels aan mezelf te wijten. Komende week gewoon op tijd naar bed en beter eten meer valt er niet te doen! En owjah vrijdag geen Alcohol ;). Ook heb ik last van mijn gluteus alleen maar links mijn vader denkt gelijk aan zijn hernia... met squatten voel ik hem niet. Voel hem gewoon af en toe..
:eek:

Verder toch goed heur :)

100+ bench en 150+ squat zijn nu makkelijk haalbaar :thumbs:

Tis te hopen dat ie straks weer gewoon een beetje met die 'stok' gaat gooien, anders gaat die Ari straks nog iedereen voorbij hierzo :eek:

Wat heb je een paar maanden geleden ook alweer geroepen wat je met carnaval zou gaan liften?

• #1.578

Tjaah het is niet zozeer de alcohol alswel de dosering, kijk 20+ aan Jupiler is mijn CNS en lever wel aan gewent en kan mijn lichaam verwerken, moet alleen nog een optimale dosering vinden voor
maredsouslabel.jpg
daarnaast moet men lichaam nog wennen aan de zwaardere bieren. Maar goed ook daar zit progressie in...

100+ bench en 150+ squat zijn nu makkelijk haalbaar :thumbs:

We zullen wel zien hè

Tis te hopen dat ie straks weer gewoon een beetje met die 'stok' gaat gooien, anders gaat die Ari straks nog iedereen voorbij hierzo :eek:

Ik hoop dat het stok gooien de records van de laatste weken een beetje gaat overtreffen ;)

Wat heb je een paar maanden geleden ook alweer geroepen wat je met carnaval zou gaan liften?

200 Deadlift kan helaas niet zwaarder gaan als 180/190 (te weinig plats) morgen even kijken. Tot nu toe het minste problemen met de deadlift dus alles is mogelijk. Deadliften gaat altijd het beste onder invloed dus..

Zeg wel. Je gaat hard mn beste!:D

Nog even volhouden, daar komt nog iets bij ik had al eerder gezegd dat mijn vader dacht ik misschien een lichte hernia had??? maar ik heb dus af en toe die straling door mijn linker hamstring gluteus.. ga vanavond direct even naar mijn wonder dokter toe en misschien kan hij mijn onderrug ff los maken schouders en ellebogen checken. Dan ga ik morgen gewoon lekker 3x3x170 deadliften.. Zegt hij zoiets van dat ga je niet doen.. dan ga ik morgen 100 kilo powercleanen ;)

tsja waar reken je op dat je gaat gooien straks? 65 m1 ?

• #1.580
Ik ben nog nooit in een seizoen constant geweest, dat zou ik toch graag wel zijn.. Wil eigenlijk iedere wedstrijd boven mijn huidige record van 60,15 meter zitten wat ik nu 3 seizoenen terug heb gegooid...

Terug
Naar boven