AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
Ff een update training ging erg lekker ik en mijn trainer geloven er heilig in dat het mogelijk is om ver te gaan gooien dit seizoen.. techniek was weer redelijk in orde. Ook gelijk naar de masseur geweest.. mijn rug stond ongeveer zo:

[Afbeelding niet meer beschikbaar] (kan helaas niet meer hotlinken :()

ff snel gemaakt met paint.. maar onderin stond mijn rug naar links, halverwege een beetje naar rechts...

gelukkig staat hij nu weer recht!

• #1.582
Ik wacht nog 1 dag met deadliften, vandaag maar wat cleanen op 2RM en 3RM ofzo.. en natuurlijk Military Press van Bill Starr

weet zeker dat ik die 3x3x170 op de deadlift wel zou trekken.. maar moet natuurlijk ook rekening houden met mijn ruggetje... Deadlift allemaal leuk en aardig maar als het mijn seizoen kan kosten dan kan het de spreekwoordelijke "poep" of "scheit" krijgen..

Goede x-vorm op die foto.

Maar cleans zijn toch ook redelijk zwaar voor je rug? zeker als je de volgende dag alweer gaat deadliften.

Foto doet het niet hier.

• #1.585
Nee ik weet het jongens van die foto

[Afbeelding niet meer beschikbaar] misschien dat hij het zo wel doet...

Toen net even de vrieskist van de garage naar achteren in de tuin gebracht met kruiwagen lopen ging goed, dus 40 meter farmer walks met kilo of 70, maar ben bang dat 170 toch meer schade gaat aanrichten dan dat het goed zal zijn... Kan in ieder geval beter de blessure voor zijn, even weekje rustig aan doen (vrijdag wel zwaar squatten ???).. straks alleen maar Military Press dan...

Rust is soms je vriend ;)

• #1.587
Pff... mijn rug gaat al wat beter nu! Heb zelfs last van mijn ribben van het duwen (door de masseur) van afgelopen dinsdag. Dan heb je misschien een beter beeld hoe vast alles zat ;)

in de tussen tijd niet stil gezeten en een nieuw schema gemaakt jawel :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Het hotlinken is misschien "verboten" maar als je klikt krijg je nog wel het nieuwe voorlopige schema te zien!

Groot gelijk dat je ff je rug ontziet. Weet er alles van helaas. Als je rug al scheef is, loop je naar mijn idee veel meer kans op een blessure. Moet toch met je houding te maken hebben die scheve rug lijkt me?

• #1.589
Vooral met de belasting van het speerwerpen, te eenzijdig rekken (linker schouder en borst). Was al veel te lang geleden dat ik naar de masseur was geweest ruim 4,5 maand volgens mij... Hoor er minstens iedere 3 weken te zijn ;). Ook heb ik mijn iliopsoas met het rekken verwaarloosd, daardoor veel spanning in onderrug, die kwam toen vast wat weer resulteerde dat hij bovenin vast kwam..

• #1.590
Na dinsdag heb ik niet meer getraint vandaag de draad weer opgepakt, rug voelde al wat stabieler, moet hem toch nog maar een keer los laten maken hoor...

Training vrijdag 9 februari

Bill vroeg vandaag om:
Bench 3x3x91
Squat 3x112 3x127 3x141

He got...

Bench Press
4x3x91 PR

Squat
3x110
3x125
3x140 PR

Powercleans
4x70
8x3x80 PR

Comments:
- Benches gingen zelfs nog met een redelijke vaart! 100 moet geen probleem meer zijn, maar er valt nog meer uit te halen ;)
- Squat iets meer warming up sets doen..
- Powercleans damn pfuu dat was zwaar, 2 weken terug deed ik doubles met dit gewicht nu triples..
- Ondertussen bij Cleans nog wat Liggend Rowing en Rehab voor de schouder, voelde namelijk mijn rechter schouder beetje..
- Laatste rep bij Cleans raakte ik weer volle bak mijn linker knie, voelde er wel een pijnlijk bultje op maar dat trekt wel weg (note to self: iliopsoas rekken)
- Vanavond een nachtje zonder bier... er moet nog veel komen! Hopelijk gaan we weer in onze Strongman OUTFIT :) carnaval komt er aan!!
- Rug voelde redelijk...

lekkere squat! Jij houdt ook van bill hé :D

• #1.592
You gotta love Bill...

mijn balansnacht zit er weer op! Morgen weer lekker aan de alcohol...

gaat nog erg goed met Starr! 100 bench moet nu idd geen probleem meer zijn.

veel sucses met het herstel van je rug
gaat zo te zien toch nog lekker, mooie PR's!

• #1.595
Thnx Gasten

Pff, voelde me niet helemaal fit toen ik begon met trainen, mijn zusje wil/gaat zich dit jaar plaatsen voor het EK Junioren in eigenland EKJ Hengelo 2007 . De limieten gooit ze nu al op training en zoals jullie weten is het pas februari.. Nu vroeg ze gisteren bijna smekend of ik waar wilde begeleiden als ze weer in Nederland is... Diezelfde dag had ik ook mijn droom vakantie (lees All-in (BIER, STERKE DRANK & LOTS OF FOOD)zon zee zwembad strand ;)) toegezegd. Die heb ik nu maar afgezegd ze is hier natuurlijk maar eventjes en wil haar natuurlijk wel zo goed mogelijk laten presteren als ze weer in Nederland is!

Training 12 februari 2007

Bench Press
5x70
2x95 3F
3x95 PR hehe eindelijk!!!

Squat doel 3x3x140
5x110
2x130 3F
1x140
1x140
0x150

Speed Low Box Squats
8x3x40

Full Back Squat
5x40
3x75
2x95 PR
2x2x100 PR

Comments:
- Bench was okay, maar laatste rep duurde zeker 4 seconden :P
- Mijn benen waren vandaag echt te gaar...
- 150 verloor onderin de spanning anders was hij zeer zeker gelukt! Maar geen zin in nog een mogelijke failure!
- Speed squat, soms wel speed, dan weer niet...
- Full Squats gaan de nieuwe shit worden na de Parrallel squats! dit was de 4e of 5e keer Ever dat ik ze deed volgens mij :)
- Morgen werptraining erg veel zin in!

Goede training bro.

Trouwens echt ++respect ervoor dat je je vakantie afzegt voor je zusje. Zegt veel over je imo.

Jow respect brotha n**ga;)

congrats!

• #1.600
Whaha wat een crap ook weer :D

Terug
Naar boven