AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.603
  • #1.604
Gisteren voor het eerst in 2 jaar Core getraind, ook ben ik stretching aan het opvoeren, was weer hard nodig vooral LB zit nog al eens vast;). Spierpijn die ik gisteren had was eigenlijk niet normaal kwam vast door die Full squats! Zoals gezegd veel spierpijn, ook in onderrug (maar niet zo erg om niet te gaan deadliften natuurlijk)

Training woensdag 14 :love: februari 2007

Deadlift
3x3x170 PR (was mijn 1 RM ;))

Military Press
3x50
3x3x60
3x1x 65 PR

Toen wat schouder en bicep werk 1x in de maand isolatie kan geen kwaad ;)
Lateral Raises 3x15x10k strict
BB curl 3x3x50

Full Front Squat
10x40 (lag niet meer fijn)
Suppersetted met
Full Back Squat
20x40

Comments:
- Deadlifts zit nog wel meer in, twijfel alleen altijd te lang bij de laatste rep moet hem gewoon gelijk nemen, ze gaan nog niet langzaam.
- Military Press had ik aleens 3x3x60 gedaan.. moest nu van Bill 3x3x58, ging overigens allemaal niet zo makkelijk als vorige keer... (nog nooit 65 gepakt)
- Die squats zijn om de spierpijn tegen te gaan.. en nog even wat met mijn energie te smijten

Je deads gaan zo aardig hard richting de 200 :thumbs:

• #1.606
Dat was wel ergens mijn doel ja ;) ik heb nog een week, en een paar 50mm schijven die we hebben zijn er speciaal voor uitgeboord naar 55+mm en ze passen nog ook verrek, ik heb geen excuses meer! Doel wordt 1RM van 200

respect kerel, wat een vooruitgang

• #1.608
Dankje wel!

Vandaag wat speed werk en veel core

Training donderdag 15 februari 2007

Snatch High Pulls tot ooghoogte
3x50
8x3x60 PR

Hierna heel veel Core werk, dat bespaar ik jullie maar het ging alweer beter als afgelopen dinsdag..

Kan je eens een filmpje maken van die high pulls? Ik ben benieuwd hoe je ze doet.

• #1.610
Houdoe ik ben vanaf de Carnaval "Highlander"!!!! Met bijbehorende Kilt!!! geen serieuse posts meer vanaf nu, ik ben vanaf nu officieel 5,5 dag onder invloed van het goud gele gloedje!!!

:klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip: :klink: :bierbang: :zuip:

Laatst bewerkt:
ja beetje jammer:P maar verder superlogkerel en goe vooruitgegeaan:D

:klink: Oh is het weer zover:p

Je gaat erg lekker met die deads.

• #1.614
Pff ik ga ***** lekker pff ben alweer het cafe uitgezet heerlijk is dat morgen om 06:00 uur weer beginnen :D en dat 5 dagen lang :D OWWW I LOVE THIS TIME :D :bierbang:

• #1.616
Uhm Highlander natuurlijk :D

• #1.617
Verder zou ik graag het komende jaar /winter ( Na het pijltje de getallen die ik wil halen en het ,+'je geeft aan wat ik dan moet verbeteren...)

Pull over --> 70 +10
Snatch --> 65 +10
Clean --> 100 +15
Bench --> 100 +5
Squat --> 160 +15
Deadlift --> 200 +30
BOR --> 100 +10
Chins --> "BW+40" +20
Post van 10 juli 2006

Ik kom toch al aardig in de buurt ;) Squats waren in die tijd niet diep genoeg...

• #1.619
Hoe ga je dat doen met jullie Nederlands pisbier? :D

Door thuis me zelf vol te gooien met Jupiler, afgemaakt met Maredsous (wordt dus geen probleem :D)
Hier in de cafe's is het vaak ook Jupiler, maar Oranjeboom kun je gewoon weggieten, als er geen kwaliteit is dan maar voor de kwantiteit he! lekker aan het Volume werken, ben bezig met een russisch schema: Intensiteit zal langzaam naar de 50% (goldstrike) opwerken. Maar zoals eerst aan het Volume werken! If You Want More, Drink More!

Spyd kasting noors voor speerwerpen (reminder ;))

Terug
Naar boven