Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

Door thuis me zelf vol te gooien met Jupiler, afgemaakt met Maredsous (wordt dus geen probleem :D)
Hier in de cafe's is het vaak ook Jupiler, maar Oranjeboom kun je gewoon weggieten, als er geen kwaliteit is dan maar voor de kwantiteit he! lekker aan het Volume werken, ben bezig met een russisch schema: Intensiteit zal langzaam naar de 50% (goldstrike) opwerken. Maar zoals eerst aan het Volume werken! If You Want More, Drink More!

Spyd kasting noors voor speerwerpen (reminder ;))

wat is je huidige 1rm @ goldstrike ? :D

Hij gooit het 'em weer op het zuipen, waar heb ik dat eerder gelezen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.623
wat is je huidige 1rm @ goldstrike ? :D

1 fles in 36 minuten daarna 1 liter Smirnof Ice en 7 glazen Baco met Half om half en uiteraard wel kotsen ;). Record zonder kotsen is 3/4 de gles in 3 uur.. daarnaast nog wat Primus bier :D

Hij gooit het 'em weer op het zuipen, waar heb ik dat eerder gelezen :D

Ik zou het niet weten :D tot nu to wel 1 RM's opgeleverd

damn ik heb alles 3 keer overnieuw moeten typen om de juiste letters te vinden agjah het was het weer waard:D Morgen weer 30+ biertjes drinken!!

gaat goe daar ari.. ennuh powrlifter wil jw worden?:)

• #1.626
Prachitge 5000e post al zeg ik het zelf :D

• #1.627
Gisteren al geschoten maar toen te lam om te posten ;) Dan nu maar :D, let niet op mijn core ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahahaha, you gotta love this guy.

:roflol:

oh god.

• #1.631
Ag jah midden in de verbouwing van mijn kamer... Het is niet anders, morgen ziekelijk hard trainen natuurlijk! Het doet me spijt om te zeggen dat er wat Marokaantjes zijn gesneuvelt vanacht :( (zelfontspanner is ook niet alles)

slaapwel ari

• #1.634
Huh onderbroek? hoezo dat? Die kilt is precies lang genoeg om het een en ander te verbergen!

superlog kerel .. nog flink vooruitgang geboekt of niej?

• #1.637
Voor alle schreeuwlelijken en aanbidders ;)

vandaag was het deadliften of dood gaan... ik koos voor het eerste!

To Deadlift, or not to Be!!!

Training "na 3 dagen waarin mijn alcohol promilage niet in de buurt is geweest van de wettelijke eis!"

zondag 18 februari 2007!

Deadlift
5x70
5x90
3x140
1x170 (oude 1RM en huidige 3x3xRM)
1x190 PR
1x200!!!!!!!!! PR

Comments:
- Ik had het beloofd, en voorspeld! Dit is in ieder geval uitgekomen, voor de ongelovigen zelfs mijn vader heeft meegeteld!!!
- Met veel dank "Korsakoff - Still Wasted"!!!!
- Nu naar de optocht kijken! en verder gaan waar ik was gebleven :bierbang: :klink:

Pr met 30kg verbroken, nice!

goed hoor op naar de 220 dan maar :D

Highlander-powerrrr :d

Terug
Naar boven