- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jammer van die 100kg maar lang zal het alleszinds niet meer duren![]()
Trainingen maandag 23 februari 2007
7 uur zwaar gewerkt, 2 uur gefietst en vandaag ook nog 2 trainingen afgewerkt.
In de middag heb een split training gedaan jawel! met een Collega, was vooral benieuwd hoe de AAS sportschool van hem eruitzag, nou geen grote jongens gezien maar wel split gedaan op 70% van max.. Benen, Bovenkant rug en Schouders, Bicep en Buik (met Isolatie oefeningen) Meteen de laatste keer van de komende 2 jaar, Uit series met 10 herhalingen valt echt geen voldoening te halen zeg, Lat pulldown gedaan met tegen over me zo'n vies oud geraamte van 70+ etc.. etc.. wat een bout instructeurs, Weight Watchers all over the place, en het ergste binnekant borst trainende wankers.. Of was het dan toch die instructeur die iemand leerde Smith Quarter squatten.. die weer snel wegliep toen de persoon die het wilde leren dan uiteindelijk ook onder de Bar stond. (ventje niets geleerd) Maar heb hem maar geleerd dat hij beter met een losse stang op een bankje kon gaan zitten... Wat een zweethok trouwens zo'n Plasma Fitniss.. genoeg.. genoeg
The Real Deal...
Bench Press
5x70
3x80
3x85
3x92
1x97.5 PR
2x0x100
Pull over 6RM
tot 45 kilo
Comments:
Bench die 97 ging echt lekker weg.. die 100 nietgroove niet meer gevonden! Die 100 is binnen 2 weken van mij!! Doel was vandaag gewoon 3x92.. toen die 97 nog gedaan halverwege het uitduwen schreeuwde ik al dat ik zodadelijk die 100 wel ging doen... agjah!
Pull over weer opgepakt is redelijk stabiel gebleven, verwacht hier nog wel progressie op
toch niet J&T
)
Nu hopen dat ik blessure vrij wordt/blijf... en niet weer op het NK geblesseerd raak of iets dergelijks...
, Ik klapte trouwens iedere keer gewoon door mijn sticky point heen. Touch 'nd Go overigens.. Met stop is voor mij niet relevant als speerwerper.
) --> naar 100
)
10 Juli 2006 zei:Verder zou ik graag het komende jaar /winter ( Na het pijltje de getallen die ik wil halen en het ,+'je geeft aan wat ik dan moet verbeteren...)
Pull over --> 70 +10
Snatch --> 65 +10
Clean --> 100 +15
Bench --> 100 +5
Squat --> 160 +15
Deadlift --> 200 +30
BOR --> 100 +10
Chins --> "BW+40" +20