Lost Prophet
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1x200!!!!!!!!! PR
- Met veel dank "Korsakoff - Still Wasted"!!!!
wel een aparte keuze om bij te beuken.. maar eey whatever works for you he

Ik drink er weer wel een paar voor je 
dikke prestatie! zeker na zoveel zuipen! toepasselijk nummerwel een aparte keuze om bij te beuken.. maar eey whatever works for you he
edit: om de 1 of andere reden kan ik je nog steeds geen karma geven

voor comments
incluisief raam partijen 
Komt goed, god god god,, beetje begaait mijn handen zien een beetje roze van de verf.. we hebben een vieze fl**ker (dus eentje die er te erg voor uit komt en echt een gerard joling life style er op na houdt) dus echt gewoon te erg.. en niet gewoon een normale die iedereen in de straat heeft.. Hij had pas een maat van ons onzedelijk betast!! Toen niet in elkaar geslagen zo zijn we eenmaal niet.. vanavond zijn hele huis roze gevert met paarse stippenincluisief raam partijen
![]()

Het is namelijk het Mami spektakel, ieder jaar een dikke Wereldrecord poging met onzinnige shit!Highlanders!!! zijn kick! ik geloof dat jullie ook wel van een potje bier houden toch?!

Vanavond kom ik op de landelijke TV, samen met nog 4000 andere.. Als je mensen met die kilt van de vorige pagina ziet lopen, ik ben 1 van die HighlandersHet is namelijk het Mami spektakel, ieder jaar een dikke Wereldrecord poging met onzinnige shit!
later ik ben weer weg 
groove niet meer gevonden! Die 100 is binnen 2 weken van mij!! Doel was vandaag gewoon 3x92.. toen die 97 nog gedaan halverwege het uitduwen schreeuwde ik al dat ik zodadelijk die 100 wel ging doen... agjah!