Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

proficiat met je 200kg deadlift :D

Gefeliciteerd drankbak!
WE ARE STILL HERE!!

1x200!!!!!!!!! PR

- Met veel dank "Korsakoff - Still Wasted"!!!!

dikke prestatie! zeker na zoveel zuipen! toepasselijk nummer :D wel een aparte keuze om bij te beuken.. maar eey whatever works for you he

edit: om de 1 of andere reden kan ik je nog steeds geen karma geven

t*ring.. 30kg PR.. ERG NICE Ari.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.646
Pr met 30kg verbroken, nice!

Dank u wel! ik had het jou en, Leon en Rene al een paar maanden terug beloofd dat het met carnaval zou gebeuren dus ja...

goed hoor op naar de 220 dan maar :D

Eind 2007 ga ik deadliften weer oppakken

ThnQ Dude

proficiat met je 200kg deadlift :D

Dank u wel! Jammer dat de huidige CD speler maar 2 cd's pakt uit de colletie.. met Lost Prophets heb ik innertijd mijn bench record gezet :D

Dank u wel, maar jij komt er ook hard aan :D

Gefeliciteerd drankbak!
WE ARE STILL HERE!!

Zeer zeker :D Ik drink er weer wel een paar voor je ;)

dikke prestatie! zeker na zoveel zuipen! toepasselijk nummer :D wel een aparte keuze om bij te beuken.. maar eey whatever works for you he

edit: om de 1 of andere reden kan ik je nog steeds geen karma geven

Ja normaal gesproken zou ik naar Punk/Rock willen luisteren, helaas pakt hij alleen M.O.H. XV en Rock Against Bush vol. II. Moet toch een Audio systeempje gaan aanschaffen!

t*ring.. 30kg PR.. ERG NICE Ari.

Dankje wel jij straks ook gewoon die 200 naar boven beuken he ;)

Heb nu weer 10 weken gedeadlift laat het nu gaan en we gaan weer voor de speed's vanaf volgende week nieuw schema wat ik ooit al eens geplaatst heb maar ik zet het nog wel even terug ;) voor comments

Tipje van de sluier, SPEED SPEED SPEED, FULL SQUATS, PULL OVERS! en CORE = AGILIITY!!!!

Zomer 2007 deadlift ik 200kg :)

• #1.648
Komt goed, god god god,, beetje begaait mijn handen zien een beetje roze van de verf.. we hebben een vieze fl**ker (dus eentje die er te erg voor uit komt en echt een gerard joling life style er op na houdt) dus echt gewoon te erg.. en niet gewoon een normale die iedereen in de straat heeft.. Hij had pas een maat van ons onzedelijk betast!! Toen niet in elkaar geslagen zo zijn we eenmaal niet.. vanavond zijn hele huis roze gevert met paarse stippen :D incluisief raam partijen ;)

Komt goed, god god god,, beetje begaait mijn handen zien een beetje roze van de verf.. we hebben een vieze fl**ker (dus eentje die er te erg voor uit komt en echt een gerard joling life style er op na houdt) dus echt gewoon te erg.. en niet gewoon een normale die iedereen in de straat heeft.. Hij had pas een maat van ons onzedelijk betast!! Toen niet in elkaar geslagen zo zijn we eenmaal niet.. vanavond zijn hele huis roze gevert met paarse stippen :D incluisief raam partijen ;)

FOTO !!!! :D

idd, FOTO!!!

Haha goed bezig jongen! :D
Gefeliciteerd met je PR.

• #1.652
Heel men klauwen onder de verf :D

Vanavond kom ik op de landelijke TV, samen met nog 4000 andere.. Als je mensen met die kilt van de vorige pagina ziet lopen, ik ben 1 van die Highlanders :D Het is namelijk het Mami spektakel, ieder jaar een dikke Wereldrecord poging met onzinnige shit!

Highlanders!!! zijn kick! ik geloof dat jullie ook wel van een potje bier houden toch?!

waar denk je dat ik die buik vandaan heb ? ;)

Vanavond kom ik op de landelijke TV, samen met nog 4000 andere.. Als je mensen met die kilt van de vorige pagina ziet lopen, ik ben 1 van die Highlanders :D Het is namelijk het Mami spektakel, ieder jaar een dikke Wereldrecord poging met onzinnige shit!

welke zender ?

• #1.654
Gewoon op het nieuw wss maar er waren niet heel veel mensen jammer maar helaas.. volgend jaa rweer beter poff... nog nooit zo gaar geweest om 18:20 maar goed er moet nog veel gezopenw orden

Pff sorry van de fouten maar ik heof niet uit te leggen waar die vanb komen toch ;) :D later ik ben weer weg :D

• #1.655
Vanaf nu is alle onzin weer voorbij, vanaf morgen begint de rehab training weer dan maxxen op bench. Squatten zal niet gaan, mijn knie is door het werk, vele staan en springen weer kapot gegaan zal rustig het fullsquatten weer beginnen op te nemen en dan zal hij wel weer herstellen, ook is het bier weer afgelopen tot 1 juli 2007......

wel k*t van die knie zeg

• #1.657
Ja komt echt gewoon door mijn werk, en de hoge intensiteit 30 kilo op deadlift vooruit en ook zo goed als 30 op squat, die knieen moeten het ook maar bij kunnen houden natuurljik!

• #1.659
Veel BW Fullsquats gemaakt.. benchen langzaam opgepakt, weinig energie en er is wat mis met mijn darmhuishouding ;) Vrijdag weer een echte training!

• #1.660
Trainingen maandag 23 februari 2007

7 uur zwaar gewerkt, 2 uur gefietst en vandaag ook nog 2 trainingen afgewerkt.

In de middag heb een split training gedaan jawel! met een Collega, was vooral benieuwd hoe de AAS sportschool van hem eruitzag, nou geen grote jongens gezien maar wel split gedaan op 70% van max.. Benen, Bovenkant rug en Schouders, Bicep en Buik (met Isolatie oefeningen) Meteen de laatste keer van de komende 2 jaar, Uit series met 10 herhalingen valt echt geen voldoening te halen zeg, Lat pulldown gedaan met tegen over me zo'n vies oud geraamte van 70+ etc.. etc.. wat een bout instructeurs, Weight Watchers all over the place, en het ergste binnekant borst trainende wankers.. Of was het dan toch die instructeur die iemand leerde Smith Quarter squatten.. die weer snel wegliep toen de persoon die het wilde leren dan uiteindelijk ook onder de Bar stond. (ventje niets geleerd) Maar heb hem maar geleerd dat hij beter met een losse stang op een bankje kon gaan zitten... Wat een zweethok trouwens zo'n Plasma Fitniss.. genoeg.. genoeg

The Real Deal...

Bench Press
5x70
3x80
3x85
3x92
1x97.5 PR
2x0x100

Pull over 6RM
tot 45 kilo

Comments:
Bench die 97 ging echt lekker weg.. die 100 niet ;) groove niet meer gevonden! Die 100 is binnen 2 weken van mij!! Doel was vandaag gewoon 3x92.. toen die 97 nog gedaan halverwege het uitduwen schreeuwde ik al dat ik zodadelijk die 100 wel ging doen... agjah!

Pull over weer opgepakt is redelijk stabiel gebleven, verwacht hier nog wel progressie op

Terug
Naar boven