XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.701
Uhm 95 zonder echte problemen..

Training maandag 5 maart 2007

Snatch High Pulls
4x3x70
1x70 boven schouder hoogte PR

Comments:
Ook wat cleans gedaan met 70.. 1 hacksquat ;) 1 benig Legpress
- Tevreden met die High Pull knie nog zonder problemen HELL YEAH!!

Uhm 95 zonder echte problemen..

Training maandag 5 maart 2007

Snatch High Pulls
4x3x70
1x70 boven schouder hoogte PR

Comments:
Ook wat cleans gedaan met 70.. 1 hacksquat ;) 1 benig Legpress
- Tevreden met die High Pull knie nog zonder problemen HELL YEAH!!

Uiteraard vermeld je niet door wie de pr kwam:P ik heb ook pr he met die curls:P

• #1.703
Owjah een of andere sneaky BB'bastard heeft gekeken naar mijn Hardcore Trainings honk en Training.. ik ga hem helpen om zijn Benchpress van 30+ kilo naar 70 te helpen :)

• #1.705
Geen Techniek training, scheelt me weer mooi 1,5 uur reistijd :), Op de eigen baan wat sprintjes gedaan

9x30 meter vliegend, en wat kruispassen op wedstrijd snelheid, daarna thuis Core getraind en stabilisatie..

• #1.706
Training woensdag 7 maart 2007

Pull over
10x17.5
8x25
8x35
6x45
4,5x51

Chins
lots of BW.. je Lats gaan toch moeizaam na Pull-overs..

Comments:
- Pull over is in ieder geval niet achter uit gegaan :D
- Eergisteren ook nog 2 Cheat Curls met 70 kilo gedaan.. dus bicep was nog redelijk rot..

• #1.708
Waarom open je zelf geen log om in ieder geval je Bench vooruitgang en trainingsvormen bij te houden. Dan weet je straks zelf misschien ook waarom je juist vooruit bent gegaan of waarom juist niet!

Nah mijn krachstats zijn daar niet goed genoeg voor he:p Ben nog niet zo sterk.VOorderest heb ik mijn trainingschema met oefeningen al is gepost hoor.Ik neem iig dat de helft van het forum een betere dl,bench ed heeft

• #1.710
dat zijn geen redenen om geen log te beginnen...

• #1.712
Training donderdag 8 maart 2007

Zin om te Oly liften :D

Warming-up
3x20xBW squat

Powerclean
5x40
voelde niet lekker in mijn rug, zat teveel spanning op ik denk van Side Bends met 40 kilo, Hyperextension, High Pulls en Pull overs van deze week :D Mijn Core moet er even aan wennen dudes, het lijkt me beter om morgen verder te gaan met de Cleans.

Low Box Speed Squats
10x3x50

Lunges
3x20xZandzak van 10 kilo,
met deze oefening is min of meer mijn knie probleem begonnen, vandaar langzaam begonnen

Comments:
- Nog meer zin in morgen om dan te gaan voorslaan!
- Morgen ook 105 Fullsquatten :D en setjes draaien met 95

Warming-up
3x20xBW squat

Powerclean
5x40
voelde niet lekker in mijn rug, zat teveel spanning op ik denk van Side Bends met 40 kilo, Hyperextension, High Pulls en Pull overs van deze week :D Mijn Core moet er even aan wennen dudes, het lijkt me beter om morgen verder te gaan met de Cleans.

Low Box Speed Squats
10x3x50

Lunges
met deze oefening is min of meer mijn knie probleem begonnen, vandaar langzaam begonnen

Comments:

sidebends met 40 kg ! wat is het nut ?

Warming-up
3x20xBW squat

Powerclean
5x40

Low Box Speed Squats
10x3x50

Lunges

Comments:

sidebends met 40 kg ! wat is het nut, Dude ?

• #1.715
sidebends met 40 kg ! wat is het nut, Dude ?

Obliques en voorkant core zijn veruit mijn zwakste punt.. die moeten gestraft worden en zwaar! en ik haat potverdomme die core trainingen!!

Training vrijdag 9 maart 2007

Veel BW fullsquats

Powerclean
5x50
5x60
5x70 Pff wordt niet mijn dag
3x80
1x90

Fullsquats
5x60
5x80
2x3x90 PR
3x100 PR
4x100 PR

Snatch High Pull
1x60

Comments:
- Toch nog wat stijfheid/spierpijn in mijn beentjes naar die speed training van gisteren..
- Vandaag ook nog wat gesprint en speergeworpen. Mis nog de echte versnelling aan het einde.. (kan ook weer met training van gisteren te maken hebben)
- Fullsquats gaan langzaam vooruit alleen worden het dan ook meer GoodMornings...
- Met een sprint-trainer afgesproken dat hij op 24 maart mijn eerste wedstrijd filmpjes gaat maken, dus misschien dat jullie me dan nog eens een keer in actie zien ;)
- Met de knie alles goed! Wel 1 keer met die powercleans volle bak de stang er tegen aangetrokken...

Lekkere squats boy!

• #1.717
Dankje wel beste heer Kroes..

Mijn doelstelling van dit jaar ongeveer net zo ver gooien als deze beste heer alleen dan zonder dat iemand anders hem gaat opvangen voordat hij de grond raakt :D

haha sport kan gevaarlijk zijn .

wel een uber gooi

• #1.719
Training zaterdag 10 maart 2007

Pull over EZ from floor
10x23
8x33
5x41
5x49
4x53 5F
5x53 met behulp van RIEJOE

Close Grip Bench Press
5x55
5x65
2x5x70
4x75

Chins
5xBW
5xBW+10
4xBW+10
3xBW+20
2x8xBW SPEED!!

Hierna wat Bicep en Schouder

Comments:
- Pull over viel niet tegen..
- Close Grip Bench, is beter om mijn borst soepel te houden in het wedstrijd seizoen + ik heb het wel ff gehad met de bench :D
- Chins na Pull over blijfen toch kwalijk het is toch ook echt wel een rug oefening :D

Lekkere chins!

Terug
Naar boven