- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uhm 95 zonder echte problemen..
Training maandag 5 maart 2007
Snatch High Pulls
4x3x70
1x70 boven schouder hoogte PR
Comments:
Ook wat cleans gedaan met 70.. 1 hacksquat1 benig Legpress
- Tevreden met die High Pull knie nog zonder problemen HELL YEAH!!
ik heb ook pr he met die curls
Owjah een of andere sneaky BB'bastard heeft gekeken naar mijn Hardcore Trainings honk en Training.. ik ga hem helpen om zijn Benchpress van 30+ kilo naar 70 te helpen![]()

Geen Techniek training, scheelt me weer mooi 1,5 uur reistijd, Op de eigen baan wat sprintjes gedaan
9x30 meter vliegend, en wat kruispassen op wedstrijd snelheid, daarna thuis Core getraind en stabilisatie..

Waarom open je zelf geen log om in ieder geval je Bench vooruitgang en trainingsvormen bij te houden. Dan weet je straks zelf misschien ook waarom je juist vooruit bent gegaan of waarom juist niet!
Ben nog niet zo sterk.VOorderest heb ik mijn trainingschema met oefeningen al is gepost hoor.Ik neem iig dat de helft van het forum een betere dl,bench ed heeft
Mijn Core moet er even aan wennen dudes, het lijkt me beter om morgen verder te gaan met de Cleans.
en setjes draaien met 95Training donderdag 8 maart 2007
Zin om te Oly liften
Warming-up
3x20xBW squat
Powerclean
5x40
voelde niet lekker in mijn rug, zat teveel spanning op ik denk van Side Bends met 40 kilo, Hyperextension, High Pulls en Pull overs van deze weekMijn Core moet er even aan wennen dudes, het lijkt me beter om morgen verder te gaan met de Cleans.
Low Box Speed Squats
10x3x50
Lunges
3x20xZandzak van 10 kilo,
met deze oefening is min of meer mijn knie probleem begonnen, vandaar langzaam begonnen
Comments:
- Nog meer zin in morgen om dan te gaan voorslaan!
- Morgen ook 105 Fullsquattenen setjes draaien met 95
Training donderdag 8 maart 2007
Zin om te Oly liften
Warming-up
3x20xBW squat
Powerclean
5x40
voelde niet lekker in mijn rug, zat teveel spanning op ik denk van Side Bends met 40 kilo, Hyperextension, High Pulls en Pull overs van deze weekMijn Core moet er even aan wennen dudes, het lijkt me beter om morgen verder te gaan met de Cleans.
Low Box Speed Squats
10x3x50
Lunges
3x20xZandzak van 10 kilo,
met deze oefening is min of meer mijn knie probleem begonnen, vandaar langzaam begonnen
Comments:
- Nog meer zin in morgen om dan te gaan voorslaan!
- Morgen ook 105 Fullsquattenen setjes draaien met 95