Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

Training zaterdag 10 maart 2007

Pull over EZ from floor
10x23
8x33
5x41
5x49
4x53 5F
5x53 met behulp van RIEJOE

Close Grip Bench Press
5x55
5x65
2x5x70
4x75

Chins
5xBW
5xBW+10
4xBW+10
3xBW+20
2x8xBW SPEED!!

Hierna wat Bicep en Schouder

Comments:
- Pull over viel niet tegen..
- Close Grip Bench, is beter om mijn borst soepel te houden in het wedstrijd seizoen + ik heb het wel ff gehad met de bench :D
- Chins na Pull over blijfen toch kwalijk het is toch ook echt wel een rug oefening :D

Met behulp van mij viel wel mee,was meer een lichte aanraking:P

gaat goed daar kerel:D

echt wel sterk die chins hoor! Goed bezig...

Chins zijn goed!
Alleen je redernatie bij over die bench volg ik niet.. Bij close grip spreek je veel meer je triceps dan borst aan, borst zal heus wel 'soepel' blijven hoor ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.725

Danku

Met behulp van mij viel wel mee,was meer een lichte aanraking:P

Zodra je dat ding maar met haartje aanraakt, heb je geholpen.. Anders waren niet alle reps gelukt overigens..

echt wel sterk die chins hoor! Goed bezig...

Thanx

Comments:
- Close Grip Bench, is beter om mijn borst soepel te houden in het wedstrijd seizoen + ik heb het wel ff gehad met de bench :D
Chins zijn goed!
Alleen je redernatie bij over die bench volg ik niet.. Bij close grip spreek je veel meer je triceps dan borst aan, borst zal heus wel 'soepel' blijven hoor ;)
Ik bedoel te zeggen (en het was de bedoeling dat je het zo interpreteerde) dat ik meer op Close Grip ga richten omdat Conventional Bench ervoor zorgt dat mijn borst stijf wordt. En het is gewoon waar dat die Bench mij een minder soepele borst geeft..vandaar Close Grip.. +sommige punten zijn gewoon voorlopig sterk genoeg zoals de 100 Bench en 200 deadlift, voorlopig even werken aan LB strenth en speed. En men boven rug weer op sterkte krijgen. Knie heel houden + Leniger worden.....

Kan helaas nog geen karma geven, maar jullie verdienen het allemaal wel!

Verdomme, was ik zat ofzo?!
Sorry Arjan, had verkeerd gelezen, bedoel hetzelfde als jou, goede keus die close grips. Had volgens mij gelezen dat je helemaal stopte met benchen (ook close grip..)

• #1.728

Working on that ;)

Verdomme, was ik zat ofzo?!
Sorry Arjan, had verkeerd gelezen, bedoel hetzelfde als jou, goede keus die close grips. Had volgens mij gelezen dat je helemaal stopte met benchen (ook close grip..)

Mwah stoppen met benchen, heb ik ook aangedacht.. De goede nederlanders en belgen die ik ken doen ze ook niet (meer).. maar de beste 2 van de werld (van dit moment) zitten op 162,5 en 180+.. Pull over krijgt in ieder geval voorrang. Daarnaast lijkt close grip me nu niet zeer nadelig op de borst.

Fullsquat schema
Voortaan maandag, (5x5)RM wegzetten iedere week 5 kilo erbij..
----------- vrijdag, 5RM of 3RM

Morgen 5x5x90 proberen

• #1.729
Training maandag 12 maart 2007

bietje korter als normaal moet heel wat doen voor school, voor morgen...

Fullsquat
4x5x90 Goeiemorgen-Squat (if you'll get what i mean)
5x80 met redelijk goede vorm

Comments:
- Volgende week 5x5x80 met goede vorm!
- 5x5x90 was ook wel gelukt maar Good Mornings staan voorals nog niet op het programma!

Mooi korte en bondige sessie!

Heb gisteren maar eens even met die staaf gegooid. Met zo'n weer kunnen je moeilijker binnen trainen vind ik :D

Toch nog een aardige 48m uit mijn 5-pas weten te halen, zonder spikes overigens.

• #1.731
Okay, ik ga vanavond weer werpen, helaas is de masseur helemaal vol tot en met half 10 in de avond, hierna neemt hij niemand meer aan..

Toen net aangenomen op de afdeling Stedelijke Ontwikkeling: van Gemeente Breda. Jawel deze (ex)bier drinker gaat het tijdelijk proberen als Ambtenaar :D

• #1.732
WerpTraining van vandaag ;)

Heb een ruime 54 meter gegooid, voor de lijn op spikes. En constant rond de 51.. Ging erg lekker!
Stand verspringen geieindigd met 2,55 dat is een record Jawel Bill en het extra Clean en High Pull werk hebben nu al hun uitwerking :D!!!
Daarna gesprint! Nog nooit het gevoel gehad dat ik zolang kon door acceleren!! Helaas niet naar de Masseur geweest! Die zat namelijk vol!

There is Hope!!!

Nog 11 dagen tot de eerste (test) wedstrijd

ari nog even en je werpt m nog richting me reet:D
goed bezig man

• #1.734
Hoe kom je der bij om je op woensdag zo zat te zuipen!! dat kun je simpel weg niet maken.

Goed bezig bro! 60 meter komt eraan!

• #1.736
Training van vandaag was wat minder..

Weer blijven steken bij 4x51 Pull over Dumbbell

WerpTraining van vandaag ;)

Heb een ruime 54 meter gegooid, voor de lijn op spikes. En constant rond de 51.. Ging erg lekker!
Stand verspringen geieindigd met 2,55 dat is een record

Relaxt voor je! Hoe zit het met je ritme? loopt dat een beetje? Atletiek is tenslotte ritme.

Ennuh 2.55? Ik had je wel nog verder ingeschat, maar tis nog vroeg in het seizoen :D

Welke seizoens opener ga je doen?

• #1.738
Relaxt voor je! Hoe zit het met je ritme? loopt dat een beetje? Atletiek is tenslotte ritme.

Ennuh 2.55? Ik had je wel nog verder ingeschat, maar tis nog vroeg in het seizoen :D

Welke seizoens opener ga je doen?

Ritme was ooit mijn sterkste kant, het ziet er naar uit dat het weer een pluspunt gaat worden, dit vooral uit een wat langere aanloop niet uit zo'n korte kruispas vanwaar ik eersgisteren heb gegooid. Al waren mijn aanlopen af en toe echt van goed niveau, moet ik er wel bij zeggen dat ik best vaak nog opendraaide of mijn arm te ver liet zakken.

Stand ver is lange tijd en misschien nog steeds mijn zwakste punt geweest.. Vorig jaar nooit boven de 2,45 gesprongen, meestal tussen de 2,35 en 2,40. 2,55 is wat dat betreft echt een grote vooruitgang.

24 maart ga ik bij een onderlinge wedstrijd in Etten-Leur mijn seizoensopening doen. Fysiek ben ik al een tijdje klaar hiervoor. Ik hoef eigenlijk niet zoveel meer te stijgen in kracht of snelheid (hoewel nog wat sneller zou niet verkeerd zijn). Ik ben deze winter sterker, leniger, lichter en vermoedelijk sneller geworden. Dat waren toch mijn doelstellingen. Ook is de trainer gevraagd of we van 1 werptraining naar een 2e werptraing kunnen gaan binnen 1 of 2 weken... Ik hoop toch echt dat dit gebeurt. Als dit gebeurt moet ik toch echt met sprongen vooruit kunnen gaan.

Alleen technisch vlak moet er nog wat gesleuteld worden. Maar hier sta ik er in ieder geval beter voor als voorgaande jaren uit de winter... Mijn beste seizoensopening was 54 meter 90.. In het jaar dat ik 60 gooide 2004.. begon ik met 49..

Terug
Naar boven