- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe ik altijd met Fullsquats.. de squats van Bill tot parallel waren wel in het rek.. maar daar kan ik tot parallel zien waar ik blijf en met Fullsquats niet.. dan loop ik naar de spiegel die bijna tot de grond loopt.. Volgende week ff alles anders inrichten zodat ik in de juiste Squat cage (lees andere) kan Fullsquatten...
de limiet wordt door onze bond altijd wat hoger gelegd als dat door de Europese overkoepelende associatie.. De limiet bedraagt 71,85 meter. De limieten zijn gebasseerd op Finale plaatsen (dus top 8 klasseringen van de laatste 3 toernooien) Dit even als indicatie van Speerwerpen buiten DBB
Dit jaar zou ik natuurlijk blij zijn, en aan mijzelf willen eisen dat ik dit record verbreek van 60,15 meter dat ik gooide als 17 jarige
.....Net de limieten gevonden voor Europse Kampioenschappen voor atleten onder 23 jaarde limiet wordt door onze bond altijd wat hoger gelegd als dat door de Europese overkoepelende associatie.. De limiet bedraagt 71,85 meter. De limieten zijn gebasseerd op Finale plaatsen (dus top 8 klasseringen van de laatste 3 toernooien) Dit even als indicatie van Speerwerpen buiten DBB
Dit jaar zou ik natuurlijk blij zijn, en aan mijzelf willen eisen dat ik dit record verbreek van 60,15 meter dat ik gooide als 17 jarige
.....
Erg grote kans dat mijn zusje wel mee zou kunnen doen. Met een PR van ruim 51 meter. En een limiet van 50 meter... Maar denk dat ze toch kiest voor het EK Junioren in Hengelo...
Andere Nederlandse jongen en (ex) trainingsmaat zou 70,13 meter moeten gooien om aan de eis te moeten voldoen. Gaat hem waarschijnlijk wel lukken!
Hopen op een blessure vrij seizoen en dan moet iedereen zich toch wel dik kunnen verbeteren!

IS op zich niet erg... maar alleen met een vacuum pose zie ik abs.. ag jah ik ben nog steeds niet zwakker..
en de "beste" belgen van de wereld
)Met welke oefeningen wil je je hamstrings oprekken dan? Zelf ook een tijdje gedaan maar werkte voor geen reet. Te pijnlijk en te weinig resultaat. Beter ga je even naar een fysio 1x per week.
Ik weet ook niet zeker of ik gelijk hebBeetje donker filmpje.. weet niet zeker of je gelijk het Vliegende Vos? Wat vind je van de snelheid?
Ja maar dat kan met heel veel oefeningen en niet allen zijn even effectief.
We houden je progressie in de gaten. Onthou onmogelijk is niets en werp PR's hebben de neigingen om met soms met sprongen ineens voor uit te gaan.
Met welke oefeningen wil je je hamstrings oprekken dan? Zelf ook een tijdje gedaan maar werkte voor geen reet. Te pijnlijk en te weinig resultaat. Beter ga je even naar een fysio 1x per week.

Ik weet ook niet zeker of ik gelijk heb![]()
Ik heb het allemaal hieruit:
Testosterone Nation - Squatting from Head to Toe
Ja maar dat kan met heel veel oefeningen en niet allen zijn even effectief.