AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Un#@$#@$domme zeg!!

Jas gejat met al mijn sleutels erin! Nep leren jasje van nog geen 30 euro dat moet toch iedereen kunnen zien.. WAAROM WAAROM!!! De sleutels is nog het ergste! tsjonge wat een mensen in deze maatschappij...

aah flink balen man :(

Doe ik altijd met Fullsquats.. de squats van Bill tot parallel waren wel in het rek.. maar daar kan ik tot parallel zien waar ik blijf en met Fullsquats niet.. dan loop ik naar de spiegel die bijna tot de grond loopt.. Volgende week ff alles anders inrichten zodat ik in de juiste Squat cage (lees andere) kan Fullsquatten...

Als ik het intepreteer kijk je tijdens het squatten naar jezelf in de spiegel? Mijn advies: stoppen daarmee!
Heb het zelf ook een tijdje gedaan om naar mijn diepte te kijken, maar ging echt ten koste van mijn vorm.

• #1.764
Ok lijkt me ook een strak plan.. alleen moet er dan flink gesloopt worden alles hangt vol met spiegels :D

• #1.765
Net de limieten gevonden voor Europse Kampioenschappen voor atleten onder 23 jaar :) de limiet wordt door onze bond altijd wat hoger gelegd als dat door de Europese overkoepelende associatie.. De limiet bedraagt 71,85 meter. De limieten zijn gebasseerd op Finale plaatsen (dus top 8 klasseringen van de laatste 3 toernooien) Dit even als indicatie van Speerwerpen buiten DBB ;) Dit jaar zou ik natuurlijk blij zijn, en aan mijzelf willen eisen dat ik dit record verbreek van 60,15 meter dat ik gooide als 17 jarige :o.....

Erg grote kans dat mijn zusje wel mee zou kunnen doen. Met een PR van ruim 51 meter. En een limiet van 50 meter... Maar denk dat ze toch kiest voor het EK Junioren in Hengelo...

Andere Nederlandse jongen en (ex) trainingsmaat zou 70,13 meter moeten gooien om aan de eis te moeten voldoen. Gaat hem waarschijnlijk wel lukken!

Hopen op een blessure vrij seizoen en dan moet iedereen zich toch wel dik kunnen verbeteren!

Net de limieten gevonden voor Europse Kampioenschappen voor atleten onder 23 jaar :) de limiet wordt door onze bond altijd wat hoger gelegd als dat door de Europese overkoepelende associatie.. De limiet bedraagt 71,85 meter. De limieten zijn gebasseerd op Finale plaatsen (dus top 8 klasseringen van de laatste 3 toernooien) Dit even als indicatie van Speerwerpen buiten DBB ;) Dit jaar zou ik natuurlijk blij zijn, en aan mijzelf willen eisen dat ik dit record verbreek van 60,15 meter dat ik gooide als 17 jarige :o.....

Erg grote kans dat mijn zusje wel mee zou kunnen doen. Met een PR van ruim 51 meter. En een limiet van 50 meter... Maar denk dat ze toch kiest voor het EK Junioren in Hengelo...

Andere Nederlandse jongen en (ex) trainingsmaat zou 70,13 meter moeten gooien om aan de eis te moeten voldoen. Gaat hem waarschijnlijk wel lukken!

Hopen op een blessure vrij seizoen en dan moet iedereen zich toch wel dik kunnen verbeteren!

Aan je progressie in de 'gym' zal het niet liggen......;)

• #1.767
Precies, als ik de prestaties van de winter gewoon kan vasthouden zou al minimaal genoeg moeten zijn.. Woog vanochtend iets minder dan 82 kilo :eek: IS op zich niet erg... maar alleen met een vacuum pose zie ik abs.. ag jah ik ben nog steeds niet zwakker..

Training maandag 19 maart 2007

Low Box Speed Squats
8x3x65 (PR)

BB Lunges
4x10x30

Comments:
- Vooral op vorm gelet bij beide..
- Nog nooit met 65 op de low box gedaan ging eigenlijk nog vrij snel.. voor mijn gevoel kan het nog sneller.
- Lunges moet ik vanaf nu iedere keer blijven verhogen..
- Geen Fullsquats gedaan omdat ik eerst mijn Hamstrings wil verlengen. Ik ga nu ook rekken voor mijn trainen en zoals al een week of 1,5 / 2 ook het half uur voor het slapen gaan..
- Toen straks masseur gebelt.. De enige dag dat ik tijd hiervoor heb is hij bezet door de trainingsgroep uit belgie.. die met de toppers uit mijn oude trainingsgroep (lees: NL broertjes ;) en de "beste" belgen van de wereld ;))

Laatst bewerkt:
filmpje is off man :(

• #1.770
Nee plafond hè woensdag even kijken..

De video is nog aan het Processen...

Is het met box-squat niet de bedoeling om je schenen zo ver mogelijk loodrecht te krijgen om de nadruk op hamstrings en glutes te leggen?

Leuke manier van uit je rack te stappen trouwens :roflol:

• #1.772
Beetje donker filmpje.. weet niet zeker of je gelijk het Vliegende Vos? Wat vind je van de snelheid?

We houden je progressie in de gaten. Onthou onmogelijk is niets en werp PR's hebben de neigingen om met soms met sprongen ineens voor uit te gaan.

Met welke oefeningen wil je je hamstrings oprekken dan? Zelf ook een tijdje gedaan maar werkte voor geen reet. Te pijnlijk en te weinig resultaat. Beter ga je even naar een fysio 1x per week.

Met welke oefeningen wil je je hamstrings oprekken dan? Zelf ook een tijdje gedaan maar werkte voor geen reet. Te pijnlijk en te weinig resultaat. Beter ga je even naar een fysio 1x per week.

Gewoon stretchen staat er toch?

flinke snelheid imo

Zo low vind ik die box niet hoor...

• #1.780
We houden je progressie in de gaten. Onthou onmogelijk is niets en werp PR's hebben de neigingen om met soms met sprongen ineens voor uit te gaan.

Ik zou dit jaar best weleens een sprong kunnen maken, heb er ook wel vertrouwen in. Paar techniek punten verbeterd en met slechte speren 54 gegooid...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Beter ga ik niet naar de incompetente Fysio's. En vergaar je zelf wat meer kennis pk!

Gewoon stretchen staat er toch?

Precies, lijkt me voldoende :D

Ik weet ook niet zeker of ik gelijk heb:p

Ik heb het allemaal hieruit:
Testosterone Nation - Squatting from Head to Toe

Klopt, maar dat is tot parrallel ik kom eigenlijk geen filmpjes tegen waarbij met een "low" box de schenen recht blijven.. Als men Fullsquat komen de schenen toch ook iets naar voren...

Ja maar dat kan met heel veel oefeningen en niet allen zijn even effectief.

Precies jij hebt wss de verkeerde gedaan met de verkeerde tijd en intensiteit. Voor de rest als ik je mieten trainingen bekijk snap ik waarom het rekkn ook niet wilde lukken. Je inzet is nihil! ;)

Thnx.. Normaal ligt hij hoger.. maar is het ook een lager gewict..

Zo low vind ik die box niet hoor...

Low is voor iedereen begrippelijk.. Je hebt wel een punt.. Hoe vaker ik het filmpje kijk hoe minder diep het voor mij ook lijkt.. In het filmpje lijkt het niet zover onder parallel ligt ook aan mijn schenen denk ik!

Vandaag toch al wat progressie gemaakt met betrekken op mijn Hamstrings.. Kon al een Fullsquat maken waarbij de rug hol bleef.. Ik denk dat het binnen 4 toch wel moet lukken. Ook heb ik veel vertrouwen in de Zaterdag (eerste wedstrijd) ga niet teveel van mij zelf eisen. De druk is laag het gaat er gewoon mee om iets weg te zetten, en eventuele fouten te verbeteren. Good Night ;)

Terug
Naar boven