MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
Mwah, ik heb in ieder geval een houvast, dus bij deze bedankt Daniel! Mijn rechterschouderkop... Deltoidus Anterior doet al heel de dag pijn.. Terwijl ik toch echt met links werp.. hoop dat het morgen over is..

• #1.783
Trainingen woensdag 21 maart 2007

Liggend Rowing.. Liggend Rear Delt Flies.. Squatten ging niet veel spanning en kreeg mijn rug weer niet in de goede vorm. Wel was hij okay op Box Squat ook verder weggaan zitten. Hier moet ik nog duidelijk aan wennen.. Geen gewichten wel veel voor RC en andere spiertjes in schouder gedaan.. lage intensiteit wel veel herhalingen..

Toen training geven..

Bankdrukken doet zeer, evenals Close Grip maar niet

Pull over EZ
op snelheid met 25 kilo 5 reps..

PowerSnatch was het ze toch aan het aanleren (geef namelijk betaald KT op woensdag :))
10x20
5x40
3x50
3x55 PR
1x60 evenaring PR
1x65 PR

Pull over EZ
opgewerkt tot 5x40 op snelheid uiteraard. Had veel aan rug gedaan.. en achterkant schouder en was wel te merken..

Comments:
- Zomaar uit het niets 1x65 Powersnatches, explosiviteit zit wel goed :D
- Het is de rechterschouder voorzie geen problemen voor de rest van het seizoen!
- Morgen wordt ik bij de hoogspringtrainster thuis gemasseerd aan Rug en Schouder.. geen trainingen meer tot en met zaterdag! Dan is namelijk de wedstrijd!

• #1.784
Vanaf nu iedere woensdag Snatches :D!!

Heb de kinders vertelt dat het de belangrijkste oefening is en dan de Grote meester (jan zelezny het met 120 kilo doet dus.. er is nog werk zat :D)

:D zo doe ik ze ook

• #1.788
Zoals Jesaja aan geeft..

Vanaf de grodn.. diep gaan zitten deze keer erg veel op rug gelet! en dna dat ding zo hoog en hard mogelijk versnellend de lucht in krijgen.. en dan laatste 10 cm doorduwen.., want inzakken doe ik niet ;). Als ik in zou zakken was hij vast legaal ;)

nice snatches !

• #1.790
Schouder pijntje is weer weg? kwam waarschijnlijk omdat iemand het nodig vond om er een paar keer flink op te sparren... (tenminste hoop dat dat het was.. voel er nu niets meer van) Zodadelijk wel masseuse en dan is mijn rug ook weer wat stress lichter!

• #1.791
Wedstrijdverslag zaterdag 24 maart 2007

De dag begonnen met het verspringen dat op een totaal fiasco uitliep. Inspringen ging lekker met het goede been. Daarna 3 keer gesprongen met het verkeerde been waardeloos dus.. 5 meter + ;)

Daarna kogelstoten.. Zat erg weinig pit in en mijn aanschuif pasje aanloop werkt al jaren niet meer :) heb nu al 3 keer in mijn leven een wedstrijd gegeindigt met 9,97 meter :D evenaring PR dus.

Speerwerpen hetgene waar ik voor gekomen was! Verkorte aanloop genomen met weinig basissnelheid om de techniek okay te houden.
1e worp 55,++ (beste seizoensopener ooit :))
2e worp 56,32 (iets meer snelheid, korte aanloop)
3e worp 55+ (iets te geforceerd wat meer aanloop weinig versnelling en wat andere technische foutjes)
Binnen een week verwacht ik de gemaakte video's binnen te hebben :), dan zien jullie ook eens wat anders dan een mislukte Fullsquat of Powerclean ;).

Toen discuswerpen.. lekker ingooien.. Een hoop getetter in mijn oren. Of ik nu de 100 meter wil gaan sprinten.. Mijn warming-up voor het sprinten gedaan van de discus kooi tot de 100 meter start.. Mijn spikes aangedaan en in de blokken.. Geen warming up (dus kans op blessure achteraf) Nou pang.. met nog 1 iemand in de serie... werd 2e ;) in een prachtige tijd ;) van 12.22 s (evenaring van PR..)

Hup weer terug naar discus en maar uit stand gegooid 28,87 uit stand..
Ff bekomen om mijn 2e en 3e poging in te halen deze waren met draai maar niet eens verder.. Erg slecht dus...

Comments:
- Erg tevreden met het speerwerpen.. Heb er veel vertrouwen in. Het was nog iets te koud om echt ver te gooien.. Maar dat gaat helemaal goed komen. Mijn PR van 60,15 meter gaat er zeker aan :D

Mooi voor je dat er potentie in het speerwerpen zit.

Speerwerpen is toch je hoofddoel ?

Lijkt me een mooie seizoensopener, zeker als je weet dat je er nog een hoop snelheid aan toe kon voegen... Ben eigenlijk wel benieuwd met wat voor speer je gegooid hebt.

• #1.795
Mooi voor je dat er potentie in het speerwerpen zit.

Vind ik ook wel ja ;)

Speerwerpen is toch je hoofddoel ?

Zeer zeker! De rest is bijzaak, maar wel leuk genoeg om 2 keer in het jaar er bij te doen ;)

Lijkt me een mooie seizoensopener, zeker als je weet dat je er nog een hoop snelheid aan toe kon voegen... Ben eigenlijk wel benieuwd met wat voor speer je gegooid hebt.

Jup snelheid kan beter. Gegooid met een speer voor de mensen die nog niet teveel geld uit willen geven :): Nemeth 70. Zodra ik regelmatig over de 60 ga gooien.. Wil ik toch een stapje vooruit doen en een Nemeth 80 bestellen..

De standard 70
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Superb standard high flight competition javelin. Long lasting, quality javelin. Outstanding compensation in case of inaccurate release.​

en hopelijk dit jaar nog de Nemeth Club 80..
Excellent mid character competition javelin. International level. Good compensation in case of inaccurate release​

Bezit daarnaast ook nog dit dingetje.. Beste speer in mijn bezit.. Heb dit ding al rond de 70+ gekregen tijdens een training van de ex wereldrecordhouder en meervoudig europees kampioen ;) (op het filmpjes gooit hij 89,58 meter ;))

Superb design, long flight. Special competition javelin.

damn mooi spul jongen! Ik doe het altijd met het standaardtrainings spul. Maar goed jouw techniek zal ook vele malen beter zijn.

gevaarlijk oorlogstuig..........;)

wnnr komt je speerwerp-clipje online?

Terug
Naar boven