wimmos
Huge Freak
- Waardering
- 198
Excuses, overgelezen
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.

)

. Hetgene waar we deze winter aangewerkt hebben de linker knie naar beneden duwen is erg goed te zien in de worpen. De rest kan vrijwel allemaal nog verbeterd worden. Het gaat nog even duren voordat Youtube het verwerkt heeft maar ik houd jullie op de hoogte!
Deze upload ik dan ook maar niet
Wat ik wel doe is 1 grote compilatie van de 3 filmpjes

Heb de filmpjes gehad! Damn wat leer je hier zelf veel van zeg! En wat kan ik nog een boel verbeteren tegen 1 juli. Hetgene waar we deze winter aangewerkt hebben de linker knie naar beneden duwen is erg goed te zien in de worpen. De rest kan vrijwel allemaal nog verbeterd worden. Het gaat nog even duren voordat Youtube het verwerkt heeft maar ik houd jullie op de hoogte!

K*t ik kan je filmpjes niet op mijn werk zien, youtube geblockt hiero. Nog even afwachten dus.

Laatste poging dat ding maar uit gedaan zat niet lekker aan mijn lats
was eerst een strak XXL shirt.. maar heb hem bewust over 3 truien een keer aangedaan kon hij wat oprekken
HAAT STRAKKE GAY SHIRTS!! Daarom dus ook uitgedaan toen ik moest gooien 
Is inderdaad erg handig om te filmen. Het valt echter niet mee op de verkeerde dingen weer af te leren..........![]()
dit moet gewoon aan het handvat gebeuren en daar doe ik dus niets verkeerds

. Daarna wordt hij waardeloos 
. Ik moet gewoon gesloten landen dan is er niets aan de hand. Kan alleen nu nog even niet de kracht controleren die er dan vrij komt. Maar dit komt tijdens het seizoen wel goed, is even gewenning.
kom meestal pas laat in vorm...mijn (ex Bonds- tot 2006)coach had de beelden ook gezien