AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

Ik weet niet waar jij woont, maar hier is het toch echt woensdag 28 maart, geen zaterdag. ;)

Nette pr. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
In het almachtig grote en gezellige Etten-Leur! in hartje West-Brabant. Waar het bourgondisch leven als het ware geboren is!

• #1.823
Filmpje van vorige week zaterdag waar ik aan het sprinten was.. Ik ben uiteraard de verliezer :D in een tijd van 12.2. Had hiervoor geen warming-up gedaan want die tijd had ik niet... (kwam van een ander onderdeel en het was nogal hectisch geregeld) voeten staan wel lekker naar buiten zeg! the Johnson Duck style ;)

• #1.824
Training vrijdag 30 maart 2007

Fullsquat
8x45
5x7x75

Lunges
4x10x40

+ nog wat supersetjes voor de schouders

Comments:
- Fullsquaten in het andere Rack gedaan.. ging lekker houding is al erg verbeterd. Dat rekken van de hamstrings doet echt goed zijn werk :D
- Gewicht op de Lunges proberren iedere keer iets op te voeren. Merk toch iets van instabiliteit in de knie moet ik zeggen.. verhogen naar 45 moet geen kwaad doen. (bij squats merk ik niets)

• #1.825
Ff update mijn zusje heeft in ieder geval de kwalificatie eis voor de EK Junioren in Hengelo gegooid.. 47 meter + dat is een Persoonlijk Record waar nog wat rek op zit! (pas eerste wedstrijd van het seizoen) speerwerpen zal ze nu ongeveer mee beginnen.. maar ik ga nu slapen ik vertel morgen middag na mijn werk wel wat het is geworden :D

leuke trainingen, en proficiat met je zusters kwalificatie!
;)

• #1.827
Altijd leuk om zien die clipjes :).

• #1.829
Net ff nagerekend is toch een kleine 30 kmph gemiddeld. En dat is dus met een start vanuit stilstand, in vergelijking met de wereld top rent 6 kmph harder :D

goed man!!!

ga jij eens slapen ari

• #1.832
Waarom had eergister al 4 uur in bed gelegen!

ah, oke, das lang zat ind :cool:

• #1.834
Training zondag 1 APRIL 2007

Pull over Oly BB das anders
10x25
8x35
2x8x40
2x8x45

Rope Tricep Extension???
3x12

Chins
5xBW
3xBW+10
2xBW+20 Partials :o
5x3xBW+15 PR
6xBW+10
8xBW

Wat Bicep dinges..omdat ik ik geen elleboog blessures wil

Comments:
- Begin gelukkig al een beetje te wennen aan het "hoge" aantal reps :D
- Deze chins zijn met een "echt" gewicht die zanzakken weet ik het gewicht niet precies van. Wat vaker chinnen en ik moet met die 20 wel Full Rom kunnen Chinnen

Da's wel ****ing gay dat je die 20 niet fullrom krijgt ari:p...

goed hoor:D

Toch behoorlijk netjes, die chins!

Maar wat bedoel je met biceps dinges omdat je geen elleboog blessures wilt..?
Krijg je last van je elleboog als je je biceps niet traint of zo?

Gefeliciteerd nog met de resultaten van je zus!!

• #1.839
Ik geloof erin, dat als je 1 spier heel intensief traint je de antagonist van deze spier ook hard moet aanpakken. Anders krijg je over je lichaam verspreid allemaal kleine disbalans. Dit gaat op den duur blessures in de hand werken. Dit kan ik zeker in de loop van een seizoen niet gebruiken. Afgelopen seizoen bijvoorbeeld raakte ik in de warming-up van het NK geblesseerd. Stond nog veel spanning op mijn Adductoren. Deze hebben het toen begeven. Nu evalueer ik voor mezelf iedere week wat ik goed en verkeerd heb gedaan. Vandaar werk ik dan weer verder in de vorige week.

vanaf vandaag een beetje extra structuur in mijn leven. Ik ga namelijk weer een stage volgen. Dit maal op het gemeentehuis van Breda (je weet wel de gekste;)). Hierbij loop ik stage op de afdeling "(ruimtelijke) ontwikkeling). Dit gaat me uiteraard erg veel tijd kosten, maar als het goed is, is de stage ook een aanvulling op de lessen die ik heb gehad. Dus her er wel zin in :D

Ik geloof erin, dat als je 1 spier heel intensief traint je de antagonist van deze spier ook hard moet aanpakken. Anders krijg je over je lichaam verspreid allemaal kleine disbalans. Dit gaat op den duur blessures in de hand werken. Dit kan ik zeker in de loop van een seizoen niet gebruiken. Afgelopen seizoen bijvoorbeeld raakte ik in de warming-up van het NK geblesseerd. Stond nog veel spanning op mijn Adductoren. Deze hebben het toen begeven. Nu evalueer ik voor mezelf iedere week wat ik goed en verkeerd heb gedaan. Vandaar werk ik dan weer verder in de vorige week.
Helemaal je eens, als atleet en eigenlijk so ie so als mens is balans vaak onderschat maar wel heel belangrijk.
vanaf vandaag een beetje extra structuur in mijn leven. Ik ga namelijk weer een stage volgen. Dit maal op het gemeentehuis van Breda (je weet wel de gekste;)). Hierbij loop ik stage op de afdeling "(ruimtelijke) ontwikkeling). Dit gaat me uiteraard erg veel tijd kosten, maar als het goed is, is de stage ook een aanvulling op de lessen die ik heb gehad. Dus her er wel zin in :D

Goed bezig Ari!! Ik heb de info over je zuslief ook nog ff gevolgd!! Mooi werk :D

Terug
Naar boven