- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
True, die 2e was niet meer full rom maar, het is waarschijnlijk nog even wachten op jou 200 kilo deadlift
QUOTE]
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True, die 2e was niet meer full rom maar, het is waarschijnlijk nog even wachten op jou 200 kilo deadlift
QUOTE]
![]()
Thanks 400 meter meneer
Beetje speedsquats gedaan. Volledige "werk" dag meegemaakt. Morgen werpen, Overmorgen Snatchenmet tenminste 67,5 kilo
![]()

.
. Box van vandaag was op of boven parallel met 80+ kilo was er nog speed zat dus moet even iets anders vinden (dit was bij de atletiek). De box waarvan de filmpjes zijn, zijn te vinden op Youtube

secsport zei:WOMEN'S FIELD ATHLETE OF THE WEEK
Evelien Dekkers - Florida, Fr., Throws
Freshman Evelien Dekkers recorded the second-best javelin throw in school history and third-best in the nation to win the event in her first-ever collegiate competition at the Florida State Relays.
Dekkers won the javelin with a regional qualifying throw of 52.40m/171-11.
Just prior to throwing the javelin, Dekkers also threw the discus a mark of 47.06m/154-05 to finish in second place, but she was the top-collegiate finisher in the event and she was just nine inches away from the regional qualifying standard.

eerst hamstrings langer maken (mede op aanraden van U
) Dat langer maken werkt aardig goed.. Kan easier onderin komen met Fullsquats. Dat vele schommelen is ook een stukje zelfverzekerheid dat je mist als je in je 1tje traint. Technisch is mijn Powersnatch zwaar matig
, zal als ik er tijd voor vind eens filmpje schieten. Dan weet ik zelf ook hoe ik hem uitvoer 
Filmpjes zijn altijd leuk, ik ben benieuwd, zal als ik er tijd voor vind eens filmpje schieten.

) speelt bij de Gators !ARI, de zoon van die Franse tennisspeler Yanick Noah (ofzo), uit vervlogen tijden (ver voor jouw tijd waarschijnlijk !) speelt bij de Gators !
Deed je eigenlijk ook bruggetjes? Of nu pas nu ze op het Atwood schema staan?
Mooie 4e plek van zuslief in de europeese ranglijsten![]()
. Alleen heb ik dat haar zelf nog niet horen zeggen van het senioren record. Heel Atletiek minnend Amerika heeft haar in ieder geval al in de armen gesloten.Nu pas (met ATWOOD), maar die leveren eigenlijk alleen maar spanning in mijn onderrug op.
)