AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.842
Thanks 400 meter meneer :D

Beetje speedsquats gedaan. Volledige "werk" dag meegemaakt. Morgen werpen, Overmorgen Snatchen :) met tenminste 67,5 kilo :D

• #1.845
Haha ik weet zeer zeker dat jij er meer Deadlift sessies op had zitten dan ik :) Het zal veel zijn als ik 30 trainingen heb gedaan :)

• #1.846

Kijk maar een paar pagina's terug :D. Box van vandaag was op of boven parallel met 80+ kilo was er nog speed zat dus moet even iets anders vinden (dit was bij de atletiek). De box waarvan de filmpjes zijn, zijn te vinden op Youtube

• #1.847
Lekkere training gehad.. wel wat kramp verschijnselen in de kuiten, meer drinken en minder wandelen .. Godver 2 keer een uur vertraging gehad vandaag.. Bus aansluitingen gemist en dergelijke! Maar zonder blessures is het hoogst waarschijnlijk zeker dat er iets moois aan gaat komen dit seizoen :D

Nog even een update over mijn zuster :)

Ze is uitgeroepen tot Zuid-Oostelijk:
secsport zei:
WOMEN'S FIELD ATHLETE OF THE WEEK
Evelien Dekkers - Florida, Fr., Throws

Freshman Evelien Dekkers recorded the second-best javelin throw in school history and third-best in the nation to win the event in her first-ever collegiate competition at the Florida State Relays.
Dekkers won the javelin with a regional qualifying throw of 52.40m/171-11.
Just prior to throwing the javelin, Dekkers also threw the discus a mark of 47.06m/154-05 to finish in second place, but she was the top-collegiate finisher in the event and she was just nine inches away from the regional qualifying standard.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Het basketball team is voor de 2 keer achter elkaar de finale gewonnen om de nationale titelstrijd http://www.gatorzone.com/

Eerder dit jaar was het American Football team al National Kampioen :)

Aardige Universiteitje dus. Sorry jongens voor deze lastering maar: I'm F*cking Proud

met die zoon van Noah toch ?

Gast als ik zo'n zus had zou ik ook trots zijn!

• #1.850
met die zoon van Noah toch ?

Noah who?

Gast als ik zo'n zus had zou ik ook trots zijn!

precies :)

Slaperig drukke vergadering gehad, compleet moe, te laat eten, te erg wasted van uren achter elkaar opletten en concentreren! Het was wel interessant maar vermoeiend (stage dus)

Training woensdag 4 april 2007

Powersnatch
10x20
5x48
2x60 PR + Lil Press
1x67,5 Highpull + Press
2x3x55

Pull over DB inmiddels @ home
8x24
8x35
2x4x44
2x5x44
3x6x44

Comments:
Morgen de rest.. Dit rustig opbouwen thuis die DB's. Snatchen had meer met het gevoel van de dag te maken.

PR :thumbs:

Jij had toch nog wat problemen met je techniek van je poweclean? Dat je teveel schommelde en te weinig je benen gebruikte. Is daar intussen al verbetering in? En hoe staat het technisch met die powersnatch?

• #1.852
Sinds die tijd niet meer gecleaned :) eerst hamstrings langer maken (mede op aanraden van U ;)) Dat langer maken werkt aardig goed.. Kan easier onderin komen met Fullsquats. Dat vele schommelen is ook een stukje zelfverzekerheid dat je mist als je in je 1tje traint. Technisch is mijn Powersnatch zwaar matig :), zal als ik er tijd voor vind eens filmpje schieten. Dan weet ik zelf ook hoe ik hem uitvoer :D

Deed je eigenlijk ook bruggetjes? Of nu pas nu ze op het Atwood schema staan?

Mooie 4e plek van zuslief in de europeese ranglijsten ;)

• #1.856
ARI, de zoon van die Franse tennisspeler Yanick Noah (ofzo), uit vervlogen tijden (ver voor jouw tijd waarschijnlijk !;) ) speelt bij de Gators !

Ken alleen maar een Voetballertje Yannick Noah.. die had alleen iets te maken met Arie Haan voor korte tijd

Deed je eigenlijk ook bruggetjes? Of nu pas nu ze op het Atwood schema staan?

Mooie 4e plek van zuslief in de europeese ranglijsten ;)

Nu pas (met ATWOOD), maar die leveren eigenlijk alleen maar spanning in mijn onderrug op.

Evelien(tje) gaat echt gewoon voor een eerste plaats hoor. Daar hoort waarschijnlijk een NR vrouwen bij :). Alleen heb ik dat haar zelf nog niet horen zeggen van het senioren record. Heel Atletiek minnend Amerika heeft haar in ieder geval al in de armen gesloten.

• #1.858
Traininkje donderdag 5 april 2007

Bend over Row (na ongeveer 5 maanden van afwezigheid :))
8x30
8x40
8x50
8x60
4x8x70

Toen mijn nieuwe DraaiDB set uitgetest.. Curls gedaan met 22 kilo, Zware om-ste-beurt curls zijn ook nog aardig goed voor je Obliques heb ik het idee ;)

Draaidumbbell? Klinkt leuk, maar wat is het?

Wel nette rows!!

• #1.860
Gewoon Schroefset voor DB's.... DB's met Schroefdraad. Dat was het enige wat ik nog miste in mijn homegym collectie.. kan ze tot 75 of 85 kilo maken.. Voorlopig genoeg :)

Terug
Naar boven