MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

Traininkje donderdag 5 april 2007

Bend over Row (na ongeveer 5 maanden van afwezigheid :))
8x30
8x40
8x50
8x60
4x8x70

Toen mijn nieuwe DraaiDB set uitgetest.. Curls gedaan met 22 kilo, Zware om-ste-beurt curls zijn ook nog aardig goed voor je Obliques heb ik het idee ;)

nette rows kerel, lekker volume ook!
;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.862
goed bezig dude!!!
gaat een gorte worden dit!!....

• #1.865
Training vrijdag 6 april 2007

Fullsquat
20xBW
8x55
2x7x85
2x8x85

Lunges
4x5x45

Comments:
- Fullsquats.. iedere keer is alleen maar de laatste dramatisch (mindere vorm) is dus gewoon iets psychisch ofzo.. snap er werkelijk waar geen drol van..
- Overal wat gewicht toegevoegd.. Lunges gaan steeds beter.
- Die hamstrings moeten ECHT VEEL LANGER
- Morgen kwart over 6 beginnen met werken, + die hele week stage (wat weer even wennen was dus verwacht geen posts na 03:00 vanacht

Training vrijdag 6 april 2007

Fullsquat
20xBW
8x55
2x7x85
2x8x85

Lunges
4x5x45

Comments:
- Fullsquats.. iedere keer is alleen maar de laatste dramatisch (mindere vorm) is dus gewoon iets psychisch ofzo.. snap er werkelijk waar geen drol van..
- Overal wat gewicht toegevoegd.. Lunges gaan steeds beter.
- Die hamstrings moeten ECHT VEEL LANGER
- Morgen kwart over 6 beginnen met werken, + die hele week stage (wat weer even wennen was dus verwacht geen posts na 03:00 vanacht

stretching :evil:
Pavel heeft hier wel nice shizzle over geschreven imo in Relax into stretch.

hamstrings langer maken zodat je dieper kan gaan bij fullsquat?

• #1.869
stretching :evil:
Pavel heeft hier wel nice shizzle over geschreven imo in Relax into stretch.

Klopt! En het werkt nog goed ook, ik ben er zelf ook mee bezig op het moment.

Heb het boek in bezit, maar dat gaat allemaal zolang duren, en relaxen lukt me echt niet bij een hamstring stretch kost echt veel pijn en moeite de theorie heeft wel gewerkt om mijn Pectoralis en schouders losser te krijgen via deze statische manier "pavel" .. Nu stretch ik deze dynamisch met ronddraaiende DB's en shoulder Lock-outs

hamstrings langer maken zodat je dieper kan gaan bij fullsquat?

Jup precies mijn hams belemmeren mij in mijn vorm..

hoe maak je die dan langer?

• #1.871
rekken ow je bent belg.. stretchen! hehe :D

lol, k ga ik ook es doen als ik daardoor makkelijker dieper kan gaan :)

• #1.874
wat dan wel ? je maakt toch de spierfibrillen zo dat ze verder van elkaar kunnnen wegschuiven?

wat dan wel ? je maakt toch de spierfibrillen zo dat ze verder van elkaar kunnnen wegschuiven?

Once your muscles have been duped
into relaxing against their will, they will face the music. Your stretch reflex will
think, "Hey, the muscle is longer but it hasn’t ripped in half! This isn’t as bad as I
thought."

Misschien begrijp ik het niet goed, maar ik dacht altijd dat je je spieren gewoon laat wennen aan uitrekking, je stretch reflex overwinnen zeg maar.

volgens mij maak je je spieren wel langer hoor, voetballers hebben ook hele korte hamstrings. je kunt ze "langer" maken door ze statisch en dynamisch te rekken.

En toch is het niet logisch. Als de spieren langer zouden worden, dan betekent dat meer myofibrillen. Hypertrofie dus. Dus stretchen veroorzaakt hypertrofie?

Terug
Naar boven