XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
Autobanden zou inderdaad een mogelijkheid kunnen zijn! Thanks Dude! Zelf dat platform maken zal denk ik niet gaan..

Probleem is wel dat je de halter eerst van de grond heft en dan op de banden moet gaan mikken, wat mij niet ideaal lijkt als je failt bij een snatch.
Ik zou dat oplossen door 2 rijen banden te maken, zodat je een beetje plaats hebt om de halter te laten vallen, en dan gewoon vanaf die banden gaan heffen.
Dan heb je weer het probleem dat je halter te hoog ligt, dus zou je nog een houten platform moeten maken om tussen die 2 rijen banden te leggen, zodat je de halter van dezelfde positie heft als van de grond.

Ingewikkeld :scratch:

• #1.903
Snatchen lukt thuis sowieso niet.. of ik moet voor het snatchen naar een andere kooi/schuur dan zou het moeten lukken misschien dat ik het over een paar weken als ik wat meer tijd heb eens ga proberen! Moet echt naar de 70 kilo snatch toe!

Ik zal het eens met spa overwegen! Als mijn zusje terug komt uit de states moet ze ook fatsoenlijk kunnen liften.. Na de Chins chains.. Zou dat het laatste stapje zijn om de best mogelijke Home Hardcore Gym voor elkaar te krijgen de rest is namelijk allemaal aanwezig :D

Voor boekingen verwijs ik u allen naar de PM ;)

• #1.904
Moet zeggen heerlijk getraind! Ziet er echt goed uit. Barst eigenlijk van het zelf vertrouwen. En dat zeg ik niet snel! 3 sprongen in de zandbak ging erg goed! Ook 30-40-50-40-30 (meters) sprint allemaal gewonnen van Jochie dat een seconden sneller als mij loopt op de 100 meter! Dus explosieve kracht zit echt goed. Heb nu maar snel een wedstrijd gepland aanstaande zondag in Dongen (noord-brabant) als het mee zit win ik ook nog eens 5 euro ;).

Succes, 5 euro zijn toch weer 3 spa blauw!

• #1.906
Precies, als het goed weer is en het niet te hard waait. Ga ik gooien. Anders ga ik gewoon thuis hard trainen.

• #1.912
anders ga je gewoon thuis gooien..................?
:eek::D

krijg je klachten van de buren als er een speer in hun hond/kat zit :mad:

dan gooi je over het dak heen...................eerst ff checken wie er in de tuin zitten!
:eek::D

Of felicitaties dat je hun kinderen hebt gemist.

tenzij het irritante pubers zijn .... :D

:spam: ik duld alleen onzin over bier en aanverwanten!

• #1.913
Training woensdag 11 april 2007

800 meter dribbel
20xBW Squats

PowerSnatch
10x10
5x40
3x51
3x51
3x51
3x53
3x55 evenaring
3x3x60 PR

Comments:
-Oude PR's waren 3x3x55 en 2x60
-Begon vermoeiend
-Morgen Pull over Rep Record wegzetten!

nette snatch hoor, kikke oefening is dat he?!

• #1.915
Zeer zeker. Vind hem eigenlijk nog enerverender dan een deadlift, en een nog betere graadmeter voor kracht en snelheid!
Iets wat net wat belangrijker voor mij is :). Ook kun je er heerlijk op kapot gaan als je meer dan 6 reps maakt!

Mooie snatch, ga ik ook es doen denk ik.
Hoe zorg je er eigenlijk voor dat je niet achterover valt? :P

Erg goede snatch man!! :thumbup:

@snoob: gewoon veel oefenen!

• #1.918
Mooie snatch, ga ik ook es doen denk ik.
Hoe zorg je er eigenlijk voor dat je niet achterover valt? :P

Daar zorgt je core wel voor, evenals de snelheid die je omhoog hebt gegeven zal niet zo snel naar achteren gaan of je moet niet goed "locken" in je schouders! je kunt het altijd nog aan de experts. Tom VT en Saar vragen

Erg goede snatch man!! :thumbup:

@snoob: gewoon veel oefenen!

precies!

• #1.919
Gisteren had ik voor de 3x3x60 ook al "dunne Shit" :o. Vandaag voor de training hetzelfde probleem. Plus ontbreekt het me ook al de hele dag aan energie. Begon met 30 kilo Pull over men core voelt echt super slap aan! Ging zo straag als "Dikke Stront".

Zondag wedstrijd en niet te druk maken nu! Gewoon even rustig uitzieken

Veel water drinken en vrij veel zout, zodat je niet teveel dehydrateert.

Shit happens ;)

Terug
Naar boven