Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

Nette snatch!

Gisteren had ik voor de 3x3x60 ook al "dunne Shit" :o. Vandaag voor de training hetzelfde probleem. Plus ontbreekt het me ook al de hele dag aan energie. Begon met 30 kilo Pull over men core voelt echt super slap aan! Ging zo straag als "Dikke Stront".

Zondag wedstrijd en niet te druk maken nu! Gewoon even rustig uitzieken

ff Rustig aan en sterkte zondag !:D

succes voor zondag!!

Succes zondag,ik ga weekend naar assen dus zie je niet meer denk

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.925
RIEJOE als je wil kan je vanavond nog trainen bij mij thuis? Moet ook nog wat tricep doen en volgens mij heb ik alles wel redelijk onder controle ;)

• #1.926
Wedstrijd zondag 15 april 2007

Pff warm!

Lekkere warming-up gedaan:

1e worp: 55+ kramp in de kuiten! Dus snel heel wat liters water genuttigd :) bang dat heel de wedstrijd hierdoor beinvloed zou worden. Overigens straffe tegenwind (dat is niet fijn)
2e worp:55/56+ geen kramp rustig aangedaan nog steeds die vervelende tegenwind
3e worp: Hier een risico genomen om met een betere (stijvere) speer te werpen tegen de wind in die goed uitheeft gepakt 58.62 Season Best meter. Dat is voor een wedstrijd mijn 2e of 3e beste prestatie ooit.
4e worp: Matige aanloop weer die K*t wind. raakte de speer niet goed 54+ meter

Al met al lekker kunnen gooien! Kramp had wellicht met diarree en warme weer te maken. Na de wedstrijd kreeg ik kramp in 1 blokje (abzz) dat komt wel vaker voor en is altijd dezelfde .. Hoe dat precies zit weet ik ook nog steeds niet. Zodadelijk lekker trainen en dan BBQ ;) Mooi 5 euro gewonnen voor verbetering van het baanrecord! En volgens mij bovenaan de Nederlandse Ranglijsten ;). Dinsdag weer een wedstrijd! Maar nu eerst weer trainen.

• #1.927
Traininkje zondag 15 april 2007

toch raar na zo'n wedstrijd trainen

low box squat (blijven zitten onderin, geen start snelheid dus)
5x55
5x65
5x75
5x80 (neem dit maar als record ;))

DB drukken. flat bench
10x10
10x17
3x8x22 PR
10x22 PR

Chins
4x10xBW PR

DB curlzz
12x10
10x17
8x20
8x20

Comments:
- Snelheid bij squat was ver te zoeken ;), maar ging wel okay houding was okay. Vanuit 2 seconden ontspannen zitten onder parallel is toch ff een wat andere belasting
-DB drukken kwam vorige keer niet verder dan 3x7x22, dus dan geeft dit wel hoop
-Chins voor 10 reps nog nooit over nagedacht of uitgevoerd, dus wel een kicken PR :D
-Eerste keer ever een Breezer schema op de curls.. Pomp is helemaal niet fijn en komt de uitvoering niet ten goede!

Zin in de wedstrijd van dinsdag :D

Goede wedstrijd, erg mooie resultaten! :thumbs:

Ook weer een lekkere training, pr's allover!

mooie training, PRs en proficiat met je baanrecord :thumb:

• #1.930
Bedankt mannen,

Helaas niet bovenaan de ranglijsten "ex" trainingsmaat die dus wel ietsje vaker in de week traint ;) heeft 59.58 gegooid. Met 6 pogingen. Reden genoeg voormij om de komende wedstrijd verder als dat te gooien!

Heb je normaal niet slechts 3 worpen?

Succes voor dinsdag!

• #1.932
Jup was een bijzondere wedstrijd (werp3kamp) dan is het normaal ieder onderdeel 3 pogingen. Maar nu dus 4. Maar ik deed niet mee aan kogelstoten en discuswerpen.

Op een "normale" wedstrijd (geen X-kamp) heb je 3 pogingen per onderdeel. En een finale waarin de beste 8 nog eens 3 pogingen hebben.

Ohw ohw werp 3 kamp :p

What about de andere onderdelen?? Zeg me niet dat je die geskipt hebt...

Mooie resultaten trouwens!!!

Die db presses moeten wel veels en veels beter. Je curlt bijna evenveel als je presst

Viel mij ook al op. Zwakke borst ofzo?

proficiat met die 58 meter!

Voor nr 1 positie dus 60 volgende keer, wel mooie motivatie.

• #1.939
Ohw ohw werp 3 kamp :p

What about de andere onderdelen?? Zeg me niet dat je die geskipt hebt...

Mooie resultaten trouwens!!!

geskipt, het was warm hè

Zonde weer dat je die niet deed, of waren die voor speer?

Jup beetje energie sparen op de dag. Ze waren voor het speerwerpen. De rest van de onderdelen interesseert me niet zo. Kan me daar moelijk in geven. Train er niet voor. Motivatie is er wel volgend weekend als ik ga kogelstoten voor de competitie :)

Die db presses moeten wel veels en veels beter. Je curlt bijna evenveel als je presst

Ik heb morgen weer wedstrijd rustig aan gedaan voor mijn pecs. Ze waren verre van volle bak. 10 herhalingen waren simpel om te doen. Vind het wel fijn dat je en veel grotere ROM heb dan bij Benchen.

Hoe is het met jou training trouwens Calibre? Al in de buurt van de 70 kilo Powersnatch?

Viel mij ook al op. Zwakke borst ofzo?

Nee hoor geen zwakke borst gaan jullie eerst maar eens Pull over doen met 60 ;) vanuit hang!

of te grote ROM waardoor ge bij te zware gewichten u schouders verdoet?

Vond de rek op de Pec's wel aangenaam. Moet niet vergeten dat ik er al een wedstrijd op had zitten. De reden dat ik geen Pull overs heb gedaan was omdat ik de snelheid van de Wedstrijd vast wilde houden in het bovenlijf. In de verschillende zenuwuitlopers. Daarom een andere vorm van borst en tri. Dit was de laatste training met dat belachelijke Repetitie systeem ;). Nu weer naar de 5x5.

Ik hoop dat jullie met deze antwoorden genoegen nemen. Anders hoor ik het wel weer :)

• #1.940
proficiat met die 58 meter!

Voor nr 1 positie dus 60 volgende keer, wel mooie motivatie.

Dank u! 60 meter zou een magische grens zijn die ik sedert 24 juni 2004 niet meer heb doorbroken op een wedstrijd! Dus dat zou me heel veel extra motivatie geven! Als ik dinsdag licht windje mee heb moet het er gewoon inzitten!

Terug
Naar boven