XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.541
Gaat je wel lukken. Resultaat lijkt me toch motiverend.
Pff heb echt ook ff moeite met schema vandaag. :( na het weekend weer braaf.
Pakt van wel :P
Honger? Of totaal geen honger?

- Muscle Pharm Assault
- Purple Wraath
- Atomic 7 (voor de smaak :))

Je moet maar checken welke ingredienten je nodig hebt
Ik zal straks, na mijn training, eens checken! :)

Worden cannon-ball shoulders! :D Keep it up ^^
Laten we hopen! :D

Niet zo dat ik echt honger heb, maar ritme van schema is weg. En eet niet echt de dingen die erop staan. Maar ach komt wel weer :p

• #3.543
Niet zo dat ik echt honger heb, maar ritme van schema is weg. En eet niet echt de dingen die erop staan. Maar ach komt wel weer :p
Kom kom, ni slabakke! :whip:

:roflol: met een oude trainingsmaat getraind. Hij is iemand die goed reageert op veel oefening, ik niet. Dus imo veel te veel gedaan.

Trainingsduur: 1.15-1.30u

Deadlift:
8x60kg (zat er echt niet in. Benen zijn echt nog pap van dinsdag :o en die maat deadlift niet graag, mede door slechte techniek)

Wide grip pulldown:
8xnr6
8xnr6
5xnr9
12xnr12
10xnr14
8xnr15 (laatste spot)
10xnr15 (laatste 3 spot/ negatief)

V-bar pulldown:
10xnr13
10xnr13
8xnr15 (laatste 2 spot)

Yates row:
15x60kg
10x70kg
8x80kg
8x80kg (laatste 2 waren minder goede form)

Wide grip seated high row?
10xnr10
8xnr10
10xnr9

Seated row:
10xnr13
10xnr13
8xnr13 ds 8xnr9 ds 8xnr6

Meadows row:
8x30kg
8x30kg
8x35kg

Backextension:
12xbw
12xbw
12xbw

Rug: 3/5, ging goed, maar was voor mij veel te veel

• #3.544
Die Assault van Musclepharm ziet er wel goed uit! Alleen zit er creatine in en ik heb schrik dat ik dan meteen terug vol vocht loop :o

• #3.546
die bcaa;s erin zijn overbodig als je voeding goed zit.
Ben nu zeer content over Swollen
Dat is het juist, ik ben onder onderhoud aan het eten. Anders vind ik bcaa's ook overbodig. En ik neem geen whey na het trainen, alleen een banaan. Das weer extra kip dat ik kan eten :)

Post workout meal:
80g rijst
200g kip
broccoli
0 kcal ketchup

qyu5uu.jpg

• #3.547
Even een srs vraag. Hoe merk je dat je te laag in kcal zit? Ik noteer nu dagelijks alles op myfintesspal.com en mijn doel is: 2200kcal e 200g k 200g v 70g

Even een srs vraag. Hoe merk je dat je te laag in kcal zit? Ik noteer nu dagelijks alles op myfintesspal.com en mijn doel is: 2200kcal e 200g k 200g v 70g

Net even terug wat doorgenomen je log, gelukkig dat ik de post op vorige pagina over Muscle Protect heb gelezen want ik had deze bijna besteld.
Heeft XXL Nutrition toevallig een variant op deze dat je weet?

Gewoon aan je schema houden wat je hebt berekent (als dit juist is natuurlijk)
Te laag merk je pas over een iets langere termijn (vermoeid, gewichtsverlies zonder gedefinieerder te worden etc.)
Aangezien hoe langer je cut, hoe dieper moet gaan in kcals kan je beter nu langzaam progressie maken.
Hoe voel je je dan? :)

• #3.549
Net even terug wat doorgenomen je log, gelukkig dat ik de post op vorige pagina over Muscle Protect heb gelezen want ik had deze bijna besteld.
Heeft XXL Nutrition toevallig een variant op deze dat je weet?

Gewoon aan je schema houden wat je hebt berekent (als dit juist is natuurlijk)
Te laag merk je pas over een iets langere termijn (vermoeid, gewichtsverlies zonder gedefinieerder te worden etc.)
Aangezien hoe langer je cut, hoe dieper moet gaan in kcals kan je beter nu langzaam progressie maken.
Hoe voel je je dan? :)
Ik was er vorig jaar op zich tevreden van. Maar ik had ervoor nog nooit zoiets gepakt, dus echt veel kan ik niet over zeggen.
XXL heeft de eas, maar die is (denk ik) ong hetzelfde gedoseerd

Momenteel voel ik me goed :P De ene dag honger, de andere dag niet. Maargoed ben nog maar 5 dagen 'clean' dus veel kan ik er nog niet over zeggen.

Ik was er vorig jaar op zich tevreden van. Maar ik had ervoor nog nooit zoiets gepakt, dus echt veel kan ik niet over zeggen.
XXL heeft de eas, maar die is (denk ik) ong hetzelfde gedoseerd

Momenteel voel ik me goed :P De ene dag honger, de andere dag niet. Maargoed ben nog maar 5 dagen 'clean' dus veel kan ik er nog niet over zeggen.

Ik zal nog eens wat moeten bekijken en vergelijken dan :)
Herkenbaar, op rustdagen zit ik ook altijd lager in kcals (duh) en na 2 opeenvolgende rustdagen krijg ik al echt honger. feelsbad.
Even opvolgen & ziet dat het gewichtsverlies niet te drastisch gaat & dat je niet te vermoeid bent.
Carbs goed benutten voor kei harde workouts neer te zetten en voor je het weet ben je een shredded c*nt!

of dat hopen we allemaal, stom lekker eten dat je zit te verleiden :o

• #3.551
Ik zal nog eens wat moeten bekijken en vergelijken dan :)
Herkenbaar, op rustdagen zit ik ook altijd lager in kcals (duh) en na 2 opeenvolgende rustdagen krijg ik al echt honger. feelsbad.
Even opvolgen & ziet dat het gewichtsverlies niet te drastisch gaat & dat je niet te vermoeid bent.
Carbs goed benutten voor kei harde workouts neer te zetten en voor je het weet ben je een shredded c*nt!

of dat hopen we allemaal, stom lekker eten dat je zit te verleiden :o
Momenteel lukt het nog! :P

:fuu: mijn vader is cannelloni aan het maken (die is echt f*cking lekker) en ik 'moet' straks 4 eieren eten terwijl de rest cannelloni eet

Gvd, zaten ze me de hele tijd te verleiden :mad:
Hij had zelfs een stukje op mijn bord gelegd :mad:

Maar niet van gegeten :cool: mind over body!

inb4 sohardcore.jpg
Als eigenaar van een 6 jarig meisjemetabolisme kan ik me dat niet permitteren :(

direct na kt een banaan?

deed het zelf eerder ook.
na kt neem ik hydro whey, daarna cardio en daarna whey met bambix.
Nooit meer suikers.
Bevalt mij beter.

Al een belt gevonden? Decathlon?

• #3.556
  • #3.558
Laatst bewerkt:
Alleen banaan en geen whey?

Terug
Naar boven