AndroidHealthClinic

Arturianos traininglog en voedingslog

in, ben hier benieuwd naar.

Op hoeveel kcal denk je trouwens dat je zat vandaag art?

Voeding van vandaag zag er aardig uit, onthoud wel dat biefstuk heel weinig kcal's is. Voeding van de 21e daarentegen is waardeloos.

Ik zou de tricep extension eruit halen, maar dat is persoonlijk en niet de 'beste' manier natuurlijk.
Ik doe zelf na mijn borst hooguit 2 tricep oefeningen, 1 als ik schouders er al bij heb gepakt, vind 3 alsnog veel hoor, maar het kan.

• Topic Starter Topic Starter
Aha dankjewel zal er de volgende.keer maar 3 oefeningen.voor borst.en triceps doen

allergie op knokkel dus geen kickboks zometeen chillen op strand en me eten mee .

en vanavond even
5 min crossfiets warming up
30 min hiit crossfiets
5 min coolingdown crossfiets

waarom hitt?
wil je nog meer afvallen?

Nee gewoon voor conditie en vermaak van mijn tijd , dus niet doen? hiit was toch voor conditie en niet voor afvallen ? of juist anders om?

Vandaag maar een rustdag want zotezien moet ik maar geen hiot gaan doen op crossfiets volgens de mensen

Voeding:
Ontbijt 70 gram havermout met 200ml melk. Daarna om 10 uur een tosti van kipfilet
12uur 2sneetjes brood gemengt met 3 eitjes en 2 plakje kopfilet gemengd en een omelet gemaakt
15:00 op het strand broodjes kipfilet en broodje pindakaas
Zonet 70 gram rijst 150gram kop en 250 gram groente
Vanavod 500gr kwark met wat mpten

Alleen kom vandaag denk ik wat te weinig uit wat zou ik ff bijvoegen ijsje?

Je hebt absoluut geen goed voedinggschema! Zo te zien eet je erg weinig, hiervan zul je weinig aankomen.
Reken eens alles uit en maak een schema zoals eerder ook al is gezegd.

Je hebt absoluut geen goed voedinggschema! Zo te zien eet je erg weinig, hiervan zul je weinig aankomen.
Reken eens alles uit en maak een schema zoals eerder ook al is gezegd.

Daarom ik kom nu uit op de 2000 calorieen met mijn berekening,
daarom vroeg ik zou ik gewoon een maaltijd nemen of gewoon wat ben en jerry ijs ofzo?

Wat denk je zelf?

Je zou ook gewoon meerdere maaltijden met rijst en kip en groente/fruit kunnen eten.

Oke dit zijn mijn nieuwe start foto's waar ik naar ga kijken als ik na een maand of 2 misschien wat progressie heb gemaakt hoop dat ik deze 2 weken niet echt ben afgevallen je kunt hopelijk geen verschil merken alleen me zus zij het vandaag dus verdrietig :S

Maar ja dit zijn de foto's waar ik een nieuwe start maak en ik probeer nu strict een schema te volgen met bepaalde hoeveelheden en niet elke dag iets anders eten want dan kom ik weer veel te laag uit in kcals :S

Achtergrond faalt een beetje maar kijk er maar niet naar :D

2013-07-22 12.41.28.jpg

2013-07-22 12.42.08.jpg

Ok, 2 opties, of je gaat echt een switch maken of serieuze hulp zoeken. Ik raad beide aan, je hebt echt een eetstoornis kerel, en je bent echt way te mager

Hoe heb je je voedingsschema gemaakt? Heb je je behoefte etc uitgerekend en heb je de verhoudingen koolhydraten, vetten en eiwitten op orde?

Je kunt zeker wel elke dag wat anders eten, mits het in je schema en verhoudingen past;)

Lees eerst eens beter de sticky's wat betreft voeding en schema opstellen. ! En stel van daaruit je vragen.

je hebt al tig schema's gehad...
je moet sowieso meer eten.. je moet ook meer vetten eten.
2000 halen? ik weet het niet.. maar imo red je het hier niet mee gezien het zo vetarm is.
Minder sporten..

je weet wat je moet doen.. alleen het doen lukt niet..je zit zo vast...
je blijft teruggrijpen naar wat je al at ipv meer. Wat maakt dat je niet meer en voller durft te gaan eten?

Laatst bewerkt:
Marina m'n ergste probleem is als ik es een dag 3 eieren eet met 2 brood ipv 4 sneetjes brood voor lunch dan kan ik de rest niet compeseren en dan kom ik veel te weinig uit dat is mijn grootste probleem daarom wil ik gewoon elke dag hetzelfde eten zodat ik gewoon de perfecte macro's haal

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 17:22 ----------

Ok, 2 opties, of je gaat echt een switch maken of serieuze hulp zoeken. Ik raad beide aan, je hebt echt een eetstoornis kerel, en je bent echt way te mager

Ja ik weet het ik baal er ook van en ik schaam me meestal ook op het strand :S
maar alleen het is niet magerder geworden dan mn eerste foto's toen ik dit log net aanmaakte toch of wel?

Wat een bullshit allemaal. Niet te compenseren? Kunt toch schuiven in een schema? Zo'n bestand telt alles op.

In een week kun je niet veel verschil verwachten.

Marina m'n ergste probleem is als ik es een dag 3 eieren eet met 2 brood ipv 4 sneetjes brood voor lunch dan kan ik de rest niet compeseren en dan kom ik veel te weinig uit dat is mijn grootste probleem daarom wil ik gewoon elke dag hetzelfde eten zodat ik gewoon de perfecte macro's haal

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 17:22 ----------

Ja ik weet het ik baal er ook van en ik schaam me meestal ook op het strand :S
maar alleen het is niet magerder geworden dan mn eerste foto's toen ik dit log net aanmaakte toch of wel?
Waarom moet je dingen compenseren? je eet al veel te weinig!
en waarom als je eieren eet 2 boterhammen weglaten? die kunnen er makkelijk bij.

ja je bent wel magerder dan je eerste pics...

Joh zo moeilijk is het niet.
Dan vreet je toch elke dag hetzelfde ?.
Perfecte macro's bestaan niet, het is en blijft een gok maar een schema kan erbij helpen om het een goede gok te maken.
Ook is het handig om als je dingen moet aanpassen, je het gemakkelijker kan doen via schema.

Ben geen expert maar het lijkt op 1 foto alsof je gyno hebt ?
Zit een aardige bobbel onder je tepel, weet ook dat je van 95kilo afkomt dus :)

Terug
Naar boven