XXL Nutrition

Arturianos traininglog en voedingslog

Ik eet ook in principe elke dag hetzelfde op mijn avondeten na.. waarom niet?
weekend ben ik vrij en kan ik doen wat ik wil als ik mijn macro's en kcal maar haal.
Maar 5 dagen is strikt schema. Niets mis mee.

• Topic Starter Topic Starter
Ja het kan zijn dat ik Gyno heb ik weet het echt niet zeker, ik twijfel er ook nog over maar wat kan ik eraan doen ik moet het maar afwachten en hopelijk zal het verdwijnen. Ik twijfel nog tussen los hangend vet van vroeger en gyno maar zelf denk ik gyno :S

Ga naar de huisarts, verdwijnt niet zomaar, moet in meeste gevallen verwijderd worden.

Je hebt een afwachtende persoonlijkheid die weinig zelf onderneemt lijkt het.
Beste tip die ik kan geven, onderneem dingen zelf want dat maakt het leven veel makkelijker.

ow ik zal wel een afspraak maken , tegen mij is altijd gezegt het verdwijnt in de meeste gevallen vanzelf,

****life ik kwam een vriend tegen die ik 1-2weken neit had gezien zegt die je bent dunner geworden -.-

GAST, je wordt ook dunner zolang je onder je onderhoud eet, krijg dat nou is door die schedel van je, want volgens mij vind je het stiekem gewoon nog fijn om te horen dat je afgevallen bent. Zoniet, eet de komende dagen is die 2700 kcal die je zei te gaan eten, hoe? marina heeft je voorbeeldschema's gegeven, eet gewoon is létterlijk dat. heb je iets niet in huis? ga je even naar de supermarkt, vind je iets niet lekker? naar binnen douwen met je neus dicht, gewoon kappen met excuses zoeken en doen, of naar een psycholoog

ja eergister was het gelukt gister ook alleen vandaag omdat ik die eitjes ipv brood/rijst at kwam ik gelijk op andere getallen uit maar ik zal morgen precies eten op een onderhoud van 2700 kcal

Die iets andere getallen is in jouw geval geen ramp! Eten!

ja eergister was het gelukt gister ook alleen vandaag omdat ik die eitjes ipv brood/rijst at kwam ik gelijk op andere getallen uit maar ik zal morgen precies eten op een onderhoud van 2700 kcal

de macro's zijn het probleem niet idd, maar de kcal, eet MINIMAAL die 2700, maak je niet druk om er boven zitten of andere macro's, maar eet wel sowieso die 2700, erboven is niet erg in jouw geval

Is gyno.
Mensen die hier zoveel aan hem liggen trekken om zijn best te doen kunnen beter weggaan hier totdat hij er zelf eens aan gaat trekken.
Mijn indruk is dat je bang bent om weer dik te worden en jezelf hierdoor een complex (gaat) aanpraten.

Succes, maar ik verwacht er (helaas) niet teveel van.

aha oke, dus die macro's zijn op dit moment niet super belangrijk alleen die kcal ik dacht ook die macro's?

Offtopic: Denk maar een nieuwe weegschaal halen voor een test 3 dagen achter elkaar op weegschaal gestaan 1e dag 57 kg,
2e dag 57.5 kg
3e dag 57,8kh
vandaag 58.8 kg

dat kan nooit -.-

zometeen naar de gym voor rug en biceps.

Rug:
Lat pull down naar borst:
30 kg 12x warming up
40 kg 10x
45 kg 8x
50 kg 6x

Lat pull down naar rug:
zelfde als naar borst zelfde gewichten

Hammer curl:
20 kg dumbell 12x
22kg dumbel 10x
24 kg dumbel 8x
26 kg dumbel 6x

The bentover Row:
stang 15x opwarming
stang + 5kg 12x
stang + 7.5 kg 10x
stang + 10 kg 8x
stang + 12.5 kg 6x

Biceps
standing bar curl:
stang opwarming
stang + 5kg 12x
stang + 7.5 kg 10x
stang + 9kg 6x

Dumbbell alternate curl
8 kg 12x
10 kg 10x
12kg 8x
14 kg 6x

Incline dumbell curl:
12x 8 kg
10x 10kg
8x 12kg
6x 14 kg

aha oke, dus die macro's zijn op dit moment niet super belangrijk alleen die kcal ik dacht ook die macro's?

Offtopic: Denk maar een nieuwe weegschaal halen voor een test 3 dagen achter elkaar op weegschaal gestaan 1e dag 57 kg,
2e dag 57.5 kg
3e dag 57,8kh
vandaag 58.8 kg

dat kan nooit -.-

houdt je vocht vast? kan best met dit weer.

Hoe haal je het in je hoofd om meer oefeningen voor biceps te doen dan voor rug ???
Warming Up @ bent over row is onnodig.

Gooi 1 oefening bij biceps eruit, zei ik gisteren ook al bij triceps.
Voeg een deadlift toe bij rug ofzo.

Meer ik doe 3 oefeningen voor biceps en 4 oefeningen voor rug dat is toch goed? je zij vorige keer laat 1 oefening weg voor biceps dat heb ik gedaan?

LM77 ik weet echt niet of ik vocht vasthou, dat is mijn probleem, alleen ik schrok er wel van 3 dagen op een keer elke dag met 0.5 kg aankomen vond ik een beetje raar en vooraal als het met vet is -.-

Hammer curl is voornamelijk biceps/onderarmen, komt geen rug bij kijken hoor.

Meer ik doe 3 oefeningen voor biceps en 4 oefeningen voor rug dat is toch goed? je zij vorige keer laat 1 oefening weg voor biceps dat heb ik gedaan?

LM77 ik weet echt niet of ik vocht vasthou, dat is mijn probleem, alleen ik schrok er wel van 3 dagen op een keer elke dag met 0.5 kg aankomen vond ik een beetje raar en vooraal als het met vet is -.-

kans dat het louter vet is, is nihil. mits je een goed eetschema aanhoudt natuurlijk.

wat is louter vet als ik vragen mag?

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 08:09 ----------

Hammer curl is voornamelijk biceps/onderarmen, komt geen rug bij kijken hoor.

Ow ik zie het al heb verkeerde opgeschreven sorry dacht even dat het wat anders was :S
Ik bedoel die oefening ga je met je knie op een bankje zitten pak je een gewicht en die trek je dan langs je omhoog lijkt op zagen

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 08:11 ----------

kans dat het louter vet is, is nihil. mits je een goed eetschema aanhoudt natuurlijk.

Ow ik weet het al, ja dat dacht ik ook want ik ben in dit hele 3 dagen aan het knoeien met m'n schema dus ik ben niet eens over de 2700 gekomen dat hebben jullie al gezien via mijn posts dus dan betwijfel ik ook of het wel vet is of vocht ofzo?

Om een kilo vet aan te komen moet je ongeveer 7000 kcal boven je onderhoud eten. Dat haal jij bij lange na niet dus die 0,5kg is echt geen vet. Ga is professionele hulp zoeken. Mensen bedoelen de adviezen goed, maar dat haalt toch niks uit want je zit compleet vast in je hoofd. Je zegt aan te willen komen. Dan kom je wat aan (wat volgens mij gewoon vocht is, maargoed dat daargelaten) en dan raak je in paniek. Dus wat wil je? Aankomen? mwah, lijkt er niet op.

Ja haha dat is het probleem ik wil graag aankomen maar als je 3 dagen achter elkaar op de weegschaal staat en er elke dag 0.5 kg bij komt dat noem ik dan geen aankomen maar dat is eerder gewoon dikke vet opslaan aankomen zou ik niet erg vinden voor 1 lbs per week ofzo maar 0.5 kg per dag?

Wat jij bedoelt is geen hammer curl maar een dumbbel row. 26kg hammer curl @ 58kg, dacht al :roflol:

Terug
Naar boven