Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja haha dat is het probleem ik wil graag aankomen maar als je 3 dagen achter elkaar op de weegschaal staat en er elke dag 0.5 kg bij komt dat noem ik dan geen aankomen maar dat is eerder gewoon dikke vet opslaan aankomen zou ik niet erg vinden voor 1 lbs per week ofzo maar 0.5 kg per dag?
dankjewelIk weeg me normaal 1x in de week alleen ik wou m'n weegshcaal testen ik dacht dat die het niet zo goed meer deed, maar ik kom er nua chter wat jij hebt gezegt -0.5kg vet kan niet en de rest komt door vocht warmte darmvulling enz dus ik ga weer gewoon elke vrijdag ochtend op de weegschaaldankjewel
Ja haha oke ik denk dat ik me gewoon stop met wegen en dan gewoon om de maand of nog iets langer gewoon weer foto van me plaats op me log zodat ik me progressie zie of ik teveel aangekomen ben of juist niet, of veel mer vet of spier enzo dat is denk ik 2x zo goed als wegen

En z'n bent over row is 22,5 kg. What kind of sorcery is this?Wat jij bedoelt is geen hammer curl maar een dumbbel row. 26kg hammer curl @ 58kg, dacht al![]()

Dat alleen het toetje na mijn avondeten al mee is dan jouw post workout... en dan train ik niet eens...
En z'n bent over row is 22,5 kg. What kind of sorcery is this?![]()
Ik vind het vreemd dat je dumbbell row veel hoger ligt dan je bb row.hmm noten,pindakaas en olijf olie red ik het daaar niet mee?
---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 19:38 ----------
wat bedoel je daarmee?
Waarom zeiken mensen zoveel over vetten.
Alsof die paar grammen die hij tekort komt voor monstergains gaat zorgen.
@ artur, zorg er gewoon voor dat je 58gram vet binnen krijgt.
Tatt die ligt niet hoger die andere is dumbel 22 kg en die bb row doe ik max 15 kg beide kanten is dus 20 kg stang + 30 = 50 kg
The bentover Row:
stang 15x opwarming
stang + 5kg 12x
stang + 7.5 kg 10x
stang + 10 kg 8x
stang + 12.5 kg 6x
![]()
Vul dan gewoon het totale gewicht in. Bijvoorbeeld (stang + 12,5 kg) 32,5 kg. Of als het 12,5 kg aan elke kant is: 45kg.