MuscleMeat

Arturianos traininglog en voedingslog

• Topic Starter Topic Starter
Ja hahah dat bedoel ik dumbbel row kan wel, ja dat gaat mij dus nooit lukken haha , ik krijg hem niet eens 1x omhoog :D

Ja haha dat is het probleem ik wil graag aankomen maar als je 3 dagen achter elkaar op de weegschaal staat en er elke dag 0.5 kg bij komt dat noem ik dan geen aankomen maar dat is eerder gewoon dikke vet opslaan aankomen zou ik niet erg vinden voor 1 lbs per week ofzo maar 0.5 kg per dag?

0,5 kg per dag kan niet eens. Als jij over een weekje erop gaat staan zul je zien dat het niet met 0.5kg blijft toenemen. Je gewicht schommelt onder andere door: vocht,darminhoud,maaginhoud. Als jij tijden te weinig hebt gegeten en nu weer meer gaat eten zullen je voorraden aangevuld worden = iets extra gewicht. Zal je hoogstwaarschijnlijk wat vocht vasthouden + door het warme weer = extra gewicht. Krijg je meer maag + darm vulling = extra gewicht.
EXTRA GEWICHT, dus GEEN VET.

Zolang jij je mindset niet op orde krijgt, kunnen mensen 100 voedingsschema;s voor je maken wat allemaal niks gaat opleveren. Je houd je veel te veel vast aan je gewicht. Je kan gewoon niet 0.5kg per dag aan vet aankomen.
Hoezo weeg je je trouwens elke dag?

Ik weeg me normaal 1x in de week alleen ik wou m'n weegshcaal testen ik dacht dat die het niet zo goed meer deed, maar ik kom er nua chter wat jij hebt gezegt -0.5kg vet kan niet en de rest komt door vocht warmte darmvulling enz dus ik ga weer gewoon elke vrijdag ochtend op de weegschaal :D dankjewel

Ik weeg me normaal 1x in de week alleen ik wou m'n weegshcaal testen ik dacht dat die het niet zo goed meer deed, maar ik kom er nua chter wat jij hebt gezegt -0.5kg vet kan niet en de rest komt door vocht warmte darmvulling enz dus ik ga weer gewoon elke vrijdag ochtend op de weegschaal :D dankjewel

En mocht er nou op vrijdag ineens veel bij zijn, moet je ook niet in paniek raken. Je lichaam moet wennen en je gewicht kan schommelen. Zelf weeg ik wel elke dag, zit soms per dag wel 1,5kg verschil tussen, is de volgende dag er vaak dan weer af. Dus niet te druk maken over die weegschaal. Als ik jou was zou ik je gewoon nog minder wegen dan 1x in de week. Progressie gaan meten via foto's. Denk dat spiegel ook niet handig is voor je, als je een vertekend zelfbeeld hebt.

Ja haha oke ik denk dat ik me gewoon stop met wegen en dan gewoon om de maand of nog iets langer gewoon weer foto van me plaats op me log zodat ik me progressie zie of ik teveel aangekomen ben of juist niet, of veel mer vet of spier enzo dat is denk ik 2x zo goed als wegen

Ja haha oke ik denk dat ik me gewoon stop met wegen en dan gewoon om de maand of nog iets langer gewoon weer foto van me plaats op me log zodat ik me progressie zie of ik teveel aangekomen ben of juist niet, of veel mer vet of spier enzo dat is denk ik 2x zo goed als wegen

Je moet ook niet verwachten dat je na een maand een supergespierde vent bent :roflol:
Gewoon de tijd nemen, komt vanzelf.

Btw. Als je gewoon je voeding gecontroleerd houd en je trainingen, word je niet meer zoals toen. Mocht het de spuigaten uitlopen, kan je altijd weer een stapje terugdoen met je voeding of extra cardio toevoegen. Geef het de tijd.

Nee haha dat verwacht ik ook niet alleen zal ik wel me progressie willen bijhouden zodat ik niet teveel vet aanzet of juist teweinig spier of gewicht in die maand

Heerlijke trainsessie 1 uur en 5 minuten getraint
Na het trainen nog even wat gegeten:
45 gram oats met 200 ml melk en 3-4 kersen erin met wat vanilla whey

das nog minder dan mijn toetje....

Kom op.. je kan beter!!! :rolleyes: en voeg eens wat vetten toe! lepel olie erin is prima

Hoe bedoel je minder dan je toetje? in de ochten ook al havermout gegeten dus dacht nu iets minder havermout en mijn vetten komen straks met wat noten :D

Waarom zeiken mensen zoveel over vetten ???.
Alsof die paar grammen die hij tekort komt voor monstergains gaat zorgen.

@ artur, zorg er gewoon voor dat je 58gram vet binnen krijgt.

Waarom zeiken mensen zoveel over vetten ???.
Alsof die paar grammen die hij tekort komt voor monstergains gaat zorgen.

@ artur, zorg er gewoon voor dat je 58gram vet binnen krijgt.

meer dat het easy kcal zijn voor hem denk ik, omdat hij toch al de neiging heeft om zo laag in kcal te zitten.

Tatt die ligt niet hoger die andere is dumbel 22 kg en die bb row doe ik max 15 kg beide kanten is dus 20 kg stang + 30 = 50 kg

Tatt die ligt niet hoger die andere is dumbel 22 kg en die bb row doe ik max 15 kg beide kanten is dus 20 kg stang + 30 = 50 kg
130221984383.png

The bentover Row:
stang 15x opwarming
stang + 5kg 12x
stang + 7.5 kg 10x
stang + 10 kg 8x
stang + 12.5 kg 6x

Vul dan gewoon het totale gewicht in. Bijvoorbeeld (stang + 12,5 kg) 32,5 kg. Of als het 12,5 kg aan elke kant is: 45kg.

Vandaar heerlijk een uurtje getraint.helemaal gezweet nu portie.havermout

Lekker buik, schouders, onderarmen getraint

Terug
Naar boven