MuscleMeat

Arturianos traininglog en voedingslog

• Topic Starter Topic Starter
Oow maar hoezo dat dan,, die mensen hebben ook best een breed lichaam?

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 13:40 ----------

zijn er ook mensen hier die zo lang trainen met zoveel oefneingen per spiergroep?

Oow maar hoezo dat dan,, die mensen hebben ook best een breed lichaam?

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 13:40 ----------

zijn er ook mensen hier die zo lang trainen met zoveel oefneingen per spiergroep?

Ja dat zeg ik. Ga je eerst eens verdiepen in waarom je kort of lang, meer of minder reps zou doen.

Ja ik weet wel dat reps van 12 of hoger voor uithoudings vermogen
12-6 voor massa
1-2-3-4-5-6 enzo voor kracht

4 groepen teveel andere overtrain je het en zul je minder resultaten behalen dat is wat ik weet

Ik train zelfs liever 45-60 minuten, wat ik eerst deed, dan nu (~90 minuten)
Jij gebruikt split schema? Dan zou ik gewoon per training zo'n 60 minuten nemen, omdat je niet gigantisch veel oefeningen nodig hebt. Bij upperbody/lowerbody, wat ik nu doe, red je het gewoon niet in 60 minuten (lowerbody soms, upperbody toch wel een stuk langer).

Als ik jou was zou ik ook eens goed na gaan denken over je schema, voor je eigen bestwil ;)
Als je daadwerkelijk met een split traint zou dat zonde zijn voor je, imo

Shady waar kan ik nu het beste resultaten mee halen dan volgens jou?

Hoelang train je? En hoelang zit je al in de bulk? En wat zijn je stats op de bench press, squat en deadlift?

ik train echter een anderhalf jaar .
waarvan 1 jaar is verkloot aan veel en veelste weinig eten dus ik bleef maar afvallen
half jaar serieus met wat meer eten maar dan nog afgevallen
nu 2 maanden echt serieus in een bulk

squat 65kg 6x
deadlift 70 kg 6-8x
benchpress: 60 kg 2x

Nu je in de bulk gaat, zul je veel vooruitgang maken in de gewichten.
Daarom is het verstandig om een spiergroep minstens 2x te pakken(4 dagen upperbody/lowerbody), zelfs 3x kan (fullbody).
Op de bench press, squat, deadlift en military press zou ik dan 5x5 doen, waarbij je iedere week kunt verhogen met 2,5kg (normaal red je dit niet, omdat je de spiergroep maar 1x pakt, maar als je ze 2x pakt moet het lukken).

Ik denk dat 2 maandjes fullbody het slimste is en vervolgens upperbody/lowerbody gaan doen. Al eens naar Starting Stength gekeken?

oke dan zal ik vandaag nog even de benen trainen en dit weekend even gaan focussen om een fullbody of up/low schemat e maken

Bedankt voor het advies

Maar hoe gaat het eigenlijk met je bulk? kom je ook al wat aan?

In eerste instantie wel daarna 2 weken erg ziek geworden wel weer 1 kg afgevallen maar ben nu weer 100% beter was 2 kg aangekomen toen weer 1kg verloren dus totaal 1kg aangekomen

nee niet ehct 3x in die 2 weken denk ik

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 17:24 ----------

Meestal op been dag want die lopen beetje achter...

Niet te lang trainen man. 1-1.5uur is lang genoeg.

Waarom bij je schouders 2 press oefeningen en 1 oef voor je front delt, maar geen voor zij- en achterkant? :scratch: Beetje overkill voor je voorste kop hoor
Vervang die front raises door side raises en voeg nog een specifieke oefening voor achterkant toe.

Ow en side raises goed uitvoeren, niet normaal hoeveel mensen dit fout doen :eek:

vanaf 1.30
http://www.youtube.com/watch?v=02PjyIniUYo

Aha dankjewel arnoldsi dus gewoon
Side raises
military press
dumbbell press
en wat is goed voor de achterkant dan?

Haha oke zal dan wel voor het eerst dat cable ding doen, wie weet bevalt dat mij ook wel

Bedankt man!!

Ja voeding gaat wel goed alleen deze 2 weken niet ehct goed gegeten door ziek slapjes te voelen en echt geen zin in eten te hebben. was eindelijk 2kg aangekomen nu weer 1kg afgevallen :S
maar heb die 1kg nog gellukig dus ja
Ik probeer minimaal op 2500 te focussen en dan via myfitnesspall alles te berekenen hoeveel ik eet. maar neem wel alleen gezonde voeding en eens in de week cheatmeal

Terug
Naar boven