MuscleMeat

Atreus: Bulking Bad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Krijg hele erge acne uitbraken van whey, dus neem ik ze amper :p
En doms heb ik nooit, alleen sinds deze week nu het volume omhoog gegaan is een beetje (10x4 8x8), maar dat is wel lekker.

Vandaag ook niet kunnen trainen, was hele dag met iemand en dat vind ik toch ietsje belangrijker nu dan 6x PW trainen met onvoldoende macros :o

inb4 PUAtreus

Ook als je whey met water neemt?

verder heb fun bro, je moet de gym mossels ook kunnen showen toch

Mazzel dat je nooit DOMS hebt. Dan heb je de whey ook niet zo hard nodig. Bij mij verlicht dat de DOMS en dan heb ik nog vaak 4 dagen last van mijn benen. Laatste tijd minder erg trouwens.

Euuuu wat zijn DOMS? haha (ik snap um nieee)

• Topic Starter Topic Starter
Zal het morgen goedmaken met een totale ub training om het een beetje te compenseren :D
Ook als je whey met water neemt?

verder heb fun bro, je moet de gym mossels ook kunnen showen toch
Ook, ben van mezelf al lactose intollerant alleen haal ik al mn eiwitten uit melk producten dus neem ik het voor lief, al is het bij whey altijd extreem.
Mazzel dat je nooit DOMS hebt. Dan heb je de whey ook niet zo hard nodig. Bij mij verlicht dat de DOMS en dan heb ik nog vaak 4 dagen last van mijn benen. Laatste tijd minder erg trouwens.
Ja soms heb ik nog een beetje in de hams, maar dat is wel lekker :D
Verder geen last van gelukkig :)
Euuuu wat zijn DOMS? haha (ik snap um nieee)
Delayed Onset Muscle Soreness
Zegmaat spierpijn die 2 dagen later komt :p

Delayed Onset Muscle Soreness, de spierpijn die je ongeveer een etmaal na je training krijgt. Zie ook Wikipedia. In het nederlands heeft het spierkater :roflol:

Nondeju, ik word nog slim hiero:D

Whut, whey verlicht je DOMS? Dit is nieuw voor mij. Is dat een algemeen bekend en onderbouwd verschijnsel, want nu ben ik wel benieuwd.

4 dagen last is ook wel extreem :p Bij mij komt het meestal een dag na de work-out opzetten en dan blijft het een of twee dagen hangen. Spierpijn is bij mij altijd wel draaglijk tenzij ik nieuwe oefeningen doe of significant meer werksets dan normaal.

Whut, whey verlicht je DOMS? Dit is nieuw voor mij. Is dat een algemeen bekend en onderbouwd verschijnsel, want nu ben ik wel benieuwd.

4 dagen last is ook wel extreem :p Bij mij komt het meestal een dag na de work-out opzetten en dan blijft het een of twee dagen hangen. Spierpijn is bij mij altijd wel draaglijk tenzij ik nieuwe oefeningen doe of significant meer werksets dan normaal.

Weet nog wel de eerste keer DOMS, nadat ik voor het eerst sumo deads gedaan had, en ook nog eens een paar setjes rdl.

2 dagen later nam ik de bus naar school, was vrij druk dus zat/leunde op zon stang, man dat is echt geen fijn gevoel in je glutes, evenals wc bezoeken voor een nummer 2 :roflol:

• Like
Waarderingen: Ot92
Het schijnt dat het wel helpt. Zie bijv. hire.
De 4 dagen DOMS was in de tijd toen ik nog meer aan het cutten was. Mogelijk een teken dat ik toch niet genoeg eiwitten binnen kreeg.

@Atreus: sorry voor het kapen van je log ;)

Arnold blueprint phase 2 week 5 chest/back/shoulders/arms

Bodybuilding was an art long before it was a science. Let your inner sculptor take over during today's upper-body workout.

bmEeYFJ.png

Vandaag even een eigen UB training in mekaar geflanst ivm geen tren gisteren.

Bench press
8x40 db
8x48 db
8x48 db
5x75
5x70
5x70
5x70
5x70
5x70
5x70

Dumbbell flye
12x14
12x14
12x14
12x14
12x14/8x10 drop

Shoulder db press
12x12
8x16
8x16
8x18
8x18
8x18

Side raises
4x12x10
8x12
8x12

Dumbbell shrugs
12x22
8x30
8x30
8x30
8x30

Seconde houden bovenin, langzaam zakken

Lat pulldown hammergrip
15x20
15x50
15x40
15x40
15x40
15x40
15x40

Tricep pushdown TUT=5s
8x20
8x25
8x25
8x25
8x25

Hammer curls
12x8
12x10
8x14
8x16
8x18 vpr
8x18 vpr

Het schijnt dat het wel helpt. Zie bijv. hire.
De 4 dagen DOMS was in de tijd toen ik nog meer aan het cutten was. Mogelijk een teken dat ik toch niet genoeg eiwitten binnen kreeg.

@Atreus: sorry voor het kapen van je log ;)

Leuk stukje maar daar zijn er wel meer van, geloof alleen in studies :p
Enige wat werkt is dingen die de bloedsomloop versnellen (masseren, warme douche, sauna etc) als ik het goed heb.

En maakt niet uit joh, anders wordt het ook zo saai :D

2 chest vs 1 back, y u do dis Bijreus :(
Wel goed geflanst voor de rest :thumbs:
Normaal volg je geen ub/lb, toch?

Rug loopt aardig voor bij mij, en pomp zat er na die ene oefening al goed in :D
En traps zijn ook een groot gedeelte van de rug, dus met shrugs zijn het er 2 huehuehue

Klopt deed voorheen een push/pull en de blueprint is een borst/rug - schouders/armen - onderrug benen split

Nette volume met bankdrukken:)

Arnold blueprint phase 2 week 5 legs

Another rest day is just over the horizon. First, you must defeat 30 sets of heavy lower body and core lifts!

qMf2meF.png

Front squat
8x20
8x40
8x40
8x40
8x40
8x50
8x50
8x60

Lekkere oefening, makkelijk atg dus aardige grinders bij 5+ reps

Deadlift
5x125
5x130
5x135

Barbell lunges
4x40
4x50
4x50
4x55

Single leg extension superset Single lying leg curl
20x35
20x35
20x35
20x40
20x40

20x30
20x30
20x35
20x35
20x30

Seated calf raises
10x40
10x40
10x40
10x40
10x40
10x50
10x50
10x50
10x50
10x50

Laatst bewerkt:
Erg leuk ook die Arnold verhaaltjes. Ben zelf een enorme fan vd oldschool generatie, zowel qua oefeningen als de fysieken

Vooral de fysieken ja.
Compleet anders dan wat je nu allemaal ziet met die GH buiken

ik vind die hedendaagse beast physiques juist bruut maar niemand is het met me eens :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven