Fitness Seller

Atreus: Bulking Bad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lol, dat verhaaltje van vandaag ^^

Lekkere frontsquats, dat is nog aardig wat gewicht om zoveel reps mee te doen. Behoorlijk gewicht op je lunges ook, en op de oefeningen daarna erg veel volume. Die benen van jou zullen wel moe zijn.

Voor die lying leg curls hebben wij niet eens een apparaat, jouw gym is volgens mij wel netjes uitgerust. Die foto van vorige week zag er ook prima uit, mooie incline bench enzo :)

Nette Front Squat, en mooi volume op de kuiten.
Maaareee: Lekkere oefening, makkelijk atg dus aardige grinders bij 5+ reps.. Ik snap geen zak van die zin..
Zou je da aub ff willen uit leggen zodat ik jullie taal een beetje begrijp;)
Wat is atg, wat zijn grinders? en die +5?

• Topic Starter Topic Starter
shots fired

Lol, dat verhaaltje van vandaag ^^

Lekkere frontsquats, dat is nog aardig wat gewicht om zoveel reps mee te doen. Behoorlijk gewicht op je lunges ook, en op de oefeningen daarna erg veel volume. Die benen van jou zullen wel moe zijn.

Voor die lying leg curls hebben wij niet eens een apparaat, jouw gym is volgens mij wel netjes uitgerust. Die foto van vorige week zag er ook prima uit, mooie incline bench enzo :)
Zou makkelijk meer gewicht kunnen pakken, al voel ik nu de quads beter werken. Massa gaat eventjes voor kracht nu :)

Ja qua toestellen is het wel prima, ben benieuwd wat voor nieuwe er komen deze maand gezien alles van de Silverline eruit gaat

Nette Front Squat, en mooi volume op de kuiten.
Maaareee: Lekkere oefening, makkelijk atg dus aardige grinders bij 5+ reps.. Ik snap geen zak van die zin..
Zou je da aub ff willen uit leggen zodat ik jullie taal een beetje begrijp;)
Wat is atg, wat zijn grinders? en die +5?
ATG = Ass to Grass, grinders is zware reps, en +5 is umm boven de 5 reps

Ken je dan niks van de broederwetenschap 101 cursus? :(

ik vind die hedendaagse beast physiques juist bruut maar niemand is het met me eens :(

Zitten zeker brute fysieken tussen, alleen vind ik de 'oudere' generatie persoonlijk toffer :rolleyes:

Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, waar ken ik al die woorden en afkortingen enzo vinden? Dat ik mezelf er eens in ga verdiepen haha, want nu is het bijna elk bericht een kruiswoordpuzzel voor me;).

Arnold blueprint phase 2 week 6 chest/back

Chest day was a sight to behold in Gold's. Bring the same intensity to your first workout of week 6!

ky1ADU4.png

QhGVxx1.png

Incline bench press
20x20
10x40
4x50
4x50
4x55
4x60
4x60
4x60
4x60
4x60
4x55
4x55

Flat bench press
20x20
6x40
6x60
6x60
6x60
6x60

Dumbbell flye superset Cable crossover
12x12
8x12
8x12
8x12
8x12/8x8 drop

12x20
8x15
8x15
8x15
8x15

Sternum chinup
50xBW

T row
8x60
8x70
8x70
8x60
8x60
8x60
8x60
8x60

Barbell row
8x40
8x40
8x60
8x60
8x70 voelt niet lekker
8x60
8x60
8x60

Omdat zin:

Kroc row
8x32
8x36
8x36
8x30
8x26

Seated calf raises
15x40
15x40
15x40
15x40
30x20

Kiek hummm ff volume knalle!
Fffe paar x 8 setjes hopppppaaa

Na al die sets nog zin in wat extra's? Heb je per ongeluk een paar duracell-batterijen geslikt? ;)
Goede chinup ook, kan dit zelf zeker geen 50x! Ja, misschien in 50 sets...

Kiek hummm ff volume knalle!
Fffe paar x 8 setjes hopppppaaa
Nog 3 weekies lang 10x4 en vooral 8x8 knallen. Mij hoor je niet klagen :rolleyes:
Na al die sets nog zin in wat extra's? Heb je per ongeluk een paar duracell-batterijen geslikt? ;)
Goede chinup ook, kan dit zelf zeker geen 50x! Ja, misschien in 50 sets...
Ja zal de motivatie wel zijn idk ???
Ach alle beetjes helpen.

En die chins zijn ook verveeld over zon 7 setjes oid, alleen de reps geteld haha

Arnold blueprint phase 2 week 6 shoulders/arms

Today your triceps get a taste of the 1-10 system. But only after you push through another 35 sets of shoulders and biceps!

SeMUUmU.png

Military press
4x25
4x45
4x45
4x45
4x45
4x45
4x50
4x50
4x45
4x45

Collars voor 5kg totaal gerekend. Vgm zijn ze zwaarder maar not sure

Arnold press superset Lateral raises
8x18
8x16
8x14
8x14
8x16

12x7
12x7
12x7
12x7
15x5

Bent-over rear delt flye superset Upright row
12x6
12x6
12x6
12x7
12x7

8x30
8x30
8x30
8x30
8x30

Barbell curls
8x30
8x30
8x30
8x30
8x30

5x32,5
5x32,5
5x32,5

Incline curls superset Preacher db negatives
6x10
6x12
6x12
6x12
6x12

12kg curls tot failure -> 5 reps negatief TUT=8s

Close grip bench press
8x20
8x40
8x40
8x40
8x40

Niet verhoogd ivm last polsen

Tricep pushdown superset Overhead dumbbell extension
15x40
15x40
15x40
15x40
15x50

15x8
15x8
15x7
15x6
15x6

Leuke waslijst weer.

Hoe houd je je polsen bij de bankdrukkert?

Stevige training weer :D Merk je ook aan je fysiek dat je hard vooruitgaat met dit schema?

Leuke verhaaltjes en mooie cijfers, ben trots op je mijn zoon. :o

t*ring wat een volume kerel!
Mag eigenlijk toch hopen dat je aan het bulken bent met dit volume, vanwege je log naam ''get shredded'' :rolleyes: ?

Kritische vraag: over hoeveel katrollen gaat het gewicht met de triceps pushdown? Afhankelijk van hoe het cable station is opgebouwd, mag je maar de helft rekenen.

Kritische vraag: over hoeveel katrollen gaat het gewicht met de triceps pushdown? Afhankelijk van hoe het cable station is opgebouwd, mag je maar de helft rekenen.
Heb je gelijk in, maar dat is dan bij bvb leg extension en weet ik veel wat voor oefeningen ook.
Ik doe die bvb op 25kg:P en sommige hier zie ik 80/90kg terwijl de leg extension bij ons maar tot 60kg gaat en da haalt vrijwel niemand!

Heb je gelijk in, maar dat is dan bij bvb leg extension en weet ik veel wat voor oefeningen ook.
Ik doe die bvb op 25kg:P en sommige hier zie ik 80/90kg terwijl de leg extension bij ons maar tot 60kg gaat en da haalt vrijwel niemand!

Leg extension en andere oefeningen zijn veel meer machine-afhankelijk. Leg press doe ik bij ons regelmatig op 260 kg. Bij een andere vestiging kwam ik niet verder dan 180 kg. Verschil is dat ik bij onszelf het gewicht (slede) schuin omhoog druk en in de andere vestiging beweest het gewicht (een stack) verticaal. --> Ik zal er de volgende keer op letten hoe het gewicht wordt verplaatst. Ik heb de indruk dat het wel 1:1 is met de beweging die ik maak.

Bij kabels is het of het gewicht wat erop staat, of de helft daarvan. Volledig gewicht wanneer er 1 katrol (of 2 waarbij het touw 90 graden overheen gaat) tussen het uiteinde en de stack zit. De helft wanneer zowel bovenin als onderin een uiteinde zit, of een andere constructie, bijv. wanneer je de hoogte kunt verstellen. In die gevallen leunt er een katrol als het ware op de kabel en die gaat ook mee omhoog en omlaag.

Dit is wel gebaseerd op de ervaringen bij mijn eigen vestiging. Hier hebben we de 3 soorten cable stations die ik hierboven beschrijf.

Hier is een linkje: http://www.amazingfitnesstips.com/cable-versus-pulley-system-in-weight-machine. Met Google is er vast wel meer / wat beters te vinden. De laatste zin geeft weer waarom ik, mr party crasher, het nodig vond een kritische noot te plaatsen: "The next time you thought you’re more powerful with pulley resistance equipment, don’t get overjoyed as you may just half of the force.".

Laatst bewerkt:
Hoe houd je je polsen bij de bankdrukkert?

Stevige training weer :D Merk je ook aan je fysiek dat je hard vooruitgaat met dit schema?
Suicide grip. Al komt het voornamelijk door de 10 sets MP aan het begin van de training, zorgen altijd voor zure polsen terwijl ik deze vgm goed vasthoud.

Qua fisiek niet heel veel veranderd, maar dat zal 100% aan mn voeding gelegen hebben haha.
Merk wel dat mn triceps iets boller staan, chest bounce gaat harder, en rug ietswat meer definitie rond het middag/avond uur.

Leuke verhaaltjes en mooie cijfers, ben trots op je mijn zoon. :o
Als ik je zoon ben en jij bent zon 15cm kleiner dan mij, dan heeft mama wat uit te leggen.

t*ring wat een volume kerel!
Mag eigenlijk toch hopen dat je aan het bulken bent met dit volume, vanwege je log naam ''get shredded'' :rolleyes: ?
Ja bulken.. denk dat het de ene dag onderhoud is en andere dag bulk haha. Voeding op orde in de vakantie is erg lastig. Over 3 weken weer studie dus dan kunnen we weer gainen en dik worden :o
Titel mag idd wel eens veranderd worden ja haha

Geen idee. Heb het bij een crossover pulley gedaan omdat anderen bezet waren. Gewicht voelt idd stuk lichter daar maar weet niet of dit ook de helft is. Weet iig wel welk gewicht bij welke pulley hoort dus qua loggen maakt dat weinig uit :)

• Like
Waarderingen: Ot92
Leg extension en andere oefeningen zijn veel meer machine-afhankelijk. Leg press doe ik bij ons regelmatig op 260 kg. Bij een andere vestiging kwam ik niet verder dan 180 kg. Verschil is dat ik bij onszelf het gewicht (slede) schuin omhoog druk en in de andere vestiging beweest het gewicht (een stack) verticaal. --> Ik zal er de volgende keer op letten hoe het gewicht wordt verplaatst. Ik heb de indruk dat het wel 1:1 is met de beweging die ik maak.

Bij kabels is het of het gewicht wat erop staat, of de helft daarvan. Volledig gewicht wanneer er 1 katrol (of 2 waarbij het touw 90 graden overheen gaat) tussen het uiteinde en de stack zit. De helft wanneer zowel bovenin als onderin een uiteinde zit, of een andere constructie, bijv. wanneer je de hoogte kunt verstellen. In die gevallen leunt er een katrol als het ware op de kabel en die gaat ook mee omhoog en omlaag.

Dit is wel gebaseerd op de ervaringen bij mijn eigen vestiging. Hier hebben we de 3 soorten cable stations die ik hierboven beschrijf.

Hier is een linkje: http://www.amazingfitnesstips.com/cable-versus-pulley-system-in-weight-machine. Met Google is er vast wel meer / wat beters te vinden. De laatste zin geeft weer waarom ik, mr party crasher, het nodig vond een kritische noot te plaatsen: "The next time you thought you’re more powerful with pulley resistance equipment, don’t get overjoyed as you may just half of the force.".
Ge hebt helemaal gelijk:D

Damn, echt een ziek volume. Mijn pezen gaan al pijn doen als ik jouw log alleen maar lees.. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven