XXL Nutrition

Atreus: Bulking Bad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarom suicide grip?

Ik lees eigenlijk alleen maar slechte dingen daarover, vandaar de vraag :)

• Topic Starter Topic Starter
Damn, echt een ziek volume. Mijn pezen gaan al pijn doen als ik jouw log alleen maar lees.. :D
Thanks haha, begon de eerste weken wat rustiger dus het went opzich wel :)
Waarom suicide grip?

Ik lees eigenlijk alleen maar slechte dingen daarover, vandaar de vraag :)
Vind ik fijner pressen. En mensen die zeggen dat dat gevaarlijk is ivm afrollen van de barbell is zowieso onzin, alsof 1 duim al dat gewicht tegen kan houden wanneer fout beetgepakt :o

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

What muscle would you expect Arnold would say is the most beautiful? You might be surprised at the answer.

2rfWc5n.png

Squat
8x30
6x70
5x70
5x90
4x100
2x100
4x90
6x70

tfw ik niet zwaar kan squatten omdat ik te lang ben voor het squatrek

Deadlift
6x70
5x70
5x110
5x110
3x140
3x140
3x120
3x120

Dumbbell lunges gewicht per hand
5x18
5x18
5x18

Leg extension gewicht per been
15x30
15x35
15x40
15x40
15x30

Seated calf raises reps pas geteld vanaf de burn
6x35
6x35
8x35
8x35
8x35
7x35
4x40
4x40
5x40

Laatst bewerkt:
Goeie tren, nice boner ook.

Hihi :o

Bij zo'n teardrop springen toch de tranen in je ogen van blijdschap? Goed gedaan :)

Interessant verhaal bij je training. Kuiten willen bij mij ook voor geen meter groeien. Komt ook door gebrek aan
kuitapparatuur. Ik kan alleen standing calf raises doen in het squatrek, waarbij ik al veel gewicht pak. Zelfs de grote leg press is voor mij te klein om kuiten te doen... :(

Die staat er wel aardig bij, al heb ik liever wat meer massa op de vastus lateralis. :)

En heb je geen smith oid? Deed ze voorheen altijd in de smith met zon step up ding

Te lang voor squatrack, ga weg manmore :roflol:

raar trouwens dat je menstrueert als man zijnde

srs :(
Wou de bar verlagen voor de deads, maar op het laagste punt zat er zeker nog 15cm ruimte, terwijl ik al helemaal dubbel gevouwen zat xd

En doe ik niet, het zat alleen grappig :o

alsof 1 duim al dat gewicht tegen kan houden wanneer fout beetgepakt
Ja. Het punt is dat die bar niet zomaar uit je hand kan glippen met die duim erbij, terwijl dat bij suicide grip wel kan. Als je je duim erbij gebruikt en het gaat mis, kan je in elk geval de bar rustiger naar beneden geleiden. Als je thumbless drukt en het gaat mis… Dan moet je gewoon op zoek naar een nieuwe neus/ribbenkast.
Ik druk de laatste tijd ook vaker thumbless, omdat de bar dan prettig gepositioneerd ligt. Zolang je een spotter erbij hebt bij je zwaarste reps en niet over je grenzen gaat is er weinig risico.

Wou de bar verlagen voor de deads, maar op het laagste punt zat er zeker nog 15cm ruimte, terwijl ik al helemaal dubbel gevouwen zat xd
Gewoon doorsquatten tot failure, daarna hangt die bar meteen in positie voor deadlifts :p
Maar srs, te lang voor het squatrack… Als je met een losse bar squat maakt het toch niet uit hoe lang je bent?

Goed lijntje in je quads al op de foto. Vooral in je linker trouwens, ben je ook links?
Interessant dat er voetballen in de kleedkamer van jullie sportschool liggen

Interessant verhaal bij je training. Kuiten willen bij mij ook voor geen meter groeien. Komt ook door gebrek aan kuitapparatuur. Ik kan alleen standing calf raises doen in het squatrek, waarbij ik al veel gewicht pak. Zelfs de grote leg press is voor mij te klein om kuiten te doen... :(
Wat Atreus zegt. Maar je kan ook een plate pakken en dan sets van 40 raises doen, die voel je ook branden. Of op een step-up bankje staan met één voet, een plate in de hand ernaast en dan single leg raises doen. Dat klinkt licht, maar je pakt het gewicht van die plate plus je gehele lichaamsgewicht op één been, wat al snel een hoger totaal per been oplevert dan een bb calf raise ;)

Ja. Het punt is dat die bar niet zomaar uit je hand kan glippen met die duim erbij, terwijl dat bij suicide grip wel kan. Als je je duim erbij gebruikt en het gaat mis, kan je in elk geval de bar rustiger naar beneden geleiden. Als je thumbless drukt en het gaat mis… Dan moet je gewoon op zoek naar een nieuwe neus/ribbenkast.
Ik druk de laatste tijd ook vaker thumbless, omdat de bar dan prettig gepositioneerd ligt. Zolang je een spotter erbij hebt bij je zwaarste reps en niet over je grenzen gaat is er weinig risico.

Gewoon doorsquatten tot failure, daarna hangt die bar meteen in positie voor deadlifts :p
Maar srs, te lang voor het squatrack… Als je met een losse bar squat maakt het toch niet uit hoe lang je bent?

Goed lijntje in je quads al op de foto. Vooral in je linker trouwens, ben je ook links?
Interessant dat er voetballen in de kleedkamer van jullie sportschool liggen

Mwah lijkt me toch sterk dat 2 duimen bv 90kg kunnen tegenhouden, maargoed :p
En ik deed t ook gelijk aan het eind van de set (6x70kg dacht ik)
Dus 'failde' bewust maar bleek nog een zee van ruimte te hebben terwijl lager gaan onmogelijk was.

En ik spring bij handbal altijd met links, zou daardoor kunnen komen, of door de belichting.
In de spiegel zag ik dan ook veel meer definitie dan in de foto

En mbt de voetbal, er is ook een 'kinder fitness' in een zaaltje achterin, dus die bal zal wel van die jochies geweest zijn

Laatst bewerkt:
Arnold blueprint phase 2 week 6 chest/back

Oh what, another chest day? Hell yes! Finish it off with an insane strip set that will leave your pecs screaming.

QkrYADB.png

Incline bench press
4x20
4x50
4x50
4x60
4x65 vpr
4x70 vpr
3x70
2x70
4x65
4x65
6x60

strip method vergeten :o

Bench press
6x60
6x70
6x70
6x70
6x70

Dumbbell flye superset Cable crossover
12x12
12x12
12x12
12x12
12x12

12x7,5
12x7,5
12x7,5
12x7,5
25x5

Sternum chinup
3x5xBW

Bent over rows
8x40
8x60
8x60
8x60
8x65
8x65
8x60
8x60

Kroc rows
10x30
10x32
12x32
15x32

Qua kracht in de chest zat het vandaag wel goed.

Voeding voor training: 6 bammetjes nutella, half suikerbrood, big ass eierkoek fles bonomel.
Voeding na training: home made groentesoep, 1/2kilo patat, 2 mexicanos, cornetto, halve liter slagroomijs 5 pannekoeken, 100g pindas, en 100g chips oid.

We zien wel hoever we komen qua kcal vandaag
:o :o :o

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ot92
Sternum chinup en kroc rows.. wat voor oefeningen zijn dat?
Langzamerhand begint jou Chest wel goed te komen!
Wanneer moet je weer deadliften?

Stripping method zijn toch gewoon dropsetjes, of ben ik nou achterlijk?
Die side chest van Arnold is echt sick as f**k gvd :roflol:

Voeding approved :thumbs:

Zegmaar chinups, maar dan niet met je kin net boven de bar maar met onderkant van je borst boven de bar, is zwaarder voor de lats imo.

En kroc rows zijn gewoon dumbbell rows met een grotere rom en zwaarder gewicht (pro- en retractie van de scapulas), ipv dat ze altijd samen getrokken zijn :D

Deadlifts weer op zaterdag, wou eigelijk morgen doen maar weet niet hoe mn rug dat vind na de bor van vandaag

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Stripping method zijn toch gewoon dropsetjes, of ben ik nou achterlijk?
Die side chest van Arnold is echt sick as f**k gvd :roflol:

Voeding approved :thumbs:

Ja in principe hetzelfde, alleen nu ga je helemaal tot de bar only, en dan x20
Dropsets is meestal 2 of 3, denk ik :p

En jaja we maken die ekte gainz

Voeding na training: home made groentesoep, kilo patat, 2 mexicanos, cornetto, halve liter slagroomijs 5 pannekoeken, 200g pindas, en 100g chips oid.
Lol, ik dacht eerst dat je het over één maaltijd had :p

Die incline bench ziet er goed uit. En daarna ook nog flat bench en die killing superset.. Als die chest van jou hierdoor niet ontzettend gaat groeien weet ik het ook niet meer.

Laatste drie zijn puur wat tussendoortjes :)

En chest heb ik naar mijn gevoel helemaal kapot gemaakt.
Was ook abnormaal groot opgepompt. Wel fijn haha

Routine geeft nog 2 weken aan en alles blijft hetzelfde volume als nu.
Ga dit wel vasthouden sinds ik goede krachtgains merk met borst.
Zal ook komen omdat ik de techniek nu beheers maar toch;

Voor blueprint: 1x80 flat / 5x45 incline (dacht ik)
Op dit moment: 3x80-1x90 flat / 4x70 incline

Hoop over 2,5 weken toch stiekem 1x100 te halen.
Betwijfel het maar gaan het proberen

Lol @voeding hoeveel kcal is dat :D? Veder is kut als je te lang ben voor squatrack , een andere gym in de buurt?

Lol @voeding hoeveel kcal is dat :D? Veder is kut als je te lang ben voor squatrack , een andere gym in de buurt?

Iets meer dan 7000kcal :o
Om te bulken heb ik 4500 ED nodig dus heb mn kcal wel gehaald haha.

En er zijn wel andere gyms in de buurt maar zijn vrij duur en vooral op ouderen gericht, de goedkopere kijk je toch weer naar F4F, BF, FF die nooit alles hebben wat ik wil.
Gym waar ik nu zit is deze maand wel aan het verbouwen dus zal eens navragen of er een powerrack komt :D

Arnold blueprint phase 2 week 6 shoulders/arms

Your shoulders are too important to fall prey to shoddy technique, especially with the behind-the-neck press. Time for a form check!

xpYAQF5.png

xXDeT5w.png

Military press (kan geen btn presses uitvoeren)
4x30
4x40
4x40
4x45
4x45
4x50
4x50
4x55
4x50
4x45

Shoulder press superset Side raises
8x18
8x18
8x18
8x18
8x20 vpr

12x7
12x7
12x7
12x7
12x7

Upright row superset Rear-delt flye
6x40
6x40
6x40
6x40
6x40

12x5
12x6
12x7 vpr
12x7 vpr
12x7 vpr

Barbell curl
8x40 vpr

Gestopt ivm tendinitis

Curls, pinwheel curls, preacher negatives, hammers.
Veel gewichten, niet echt op gelet

Close grip bench
6x8x40

Reverse grip pushdown superset Dumbbell skullcrushers
6x25
8x20
8x20
8x20
8x20

12x8 gewicht per hand
12x8
12x8
12x8
12x10

Vind shouders/arm trainen persoonlijk vrij kut omdat ze moeilijk lang duren. zon 30 setjes voor schouders :mad:

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven