Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks haha, begon de eerste weken wat rustiger dus het went opzich welDamn, echt een ziek volume. Mijn pezen gaan al pijn doen als ik jouw log alleen maar lees..![]()

Vind ik fijner pressen. En mensen die zeggen dat dat gevaarlijk is ivm afrollen van de barbell is zowieso onzin, alsof 1 duim al dat gewicht tegen kan houden wanneer fout beetgepaktWaarom suicide grip?
Ik lees eigenlijk alleen maar slechte dingen daarover, vandaar de vraag![]()

Waarom suicide grip?
Ik lees eigenlijk alleen maar slechte dingen daarover, vandaar de vraag![]()

Ja. Het punt is dat die bar niet zomaar uit je hand kan glippen met die duim erbij, terwijl dat bij suicide grip wel kan. Als je je duim erbij gebruikt en het gaat mis, kan je in elk geval de bar rustiger naar beneden geleiden. Als je thumbless drukt en het gaat mis… Dan moet je gewoon op zoek naar een nieuwe neus/ribbenkast.alsof 1 duim al dat gewicht tegen kan houden wanneer fout beetgepakt
Gewoon doorsquatten tot failure, daarna hangt die bar meteen in positie voor deadliftsWou de bar verlagen voor de deads, maar op het laagste punt zat er zeker nog 15cm ruimte, terwijl ik al helemaal dubbel gevouwen zat xd

Wat Atreus zegt. Maar je kan ook een plate pakken en dan sets van 40 raises doen, die voel je ook branden. Of op een step-up bankje staan met één voet, een plate in de hand ernaast en dan single leg raises doen. Dat klinkt licht, maar je pakt het gewicht van die plate plus je gehele lichaamsgewicht op één been, wat al snel een hoger totaal per been oplevert dan een bb calf raiseInteressant verhaal bij je training. Kuiten willen bij mij ook voor geen meter groeien. Komt ook door gebrek aan kuitapparatuur. Ik kan alleen standing calf raises doen in het squatrek, waarbij ik al veel gewicht pak. Zelfs de grote leg press is voor mij te klein om kuiten te doen...![]()

Ja. Het punt is dat die bar niet zomaar uit je hand kan glippen met die duim erbij, terwijl dat bij suicide grip wel kan. Als je je duim erbij gebruikt en het gaat mis, kan je in elk geval de bar rustiger naar beneden geleiden. Als je thumbless drukt en het gaat mis… Dan moet je gewoon op zoek naar een nieuwe neus/ribbenkast.
Ik druk de laatste tijd ook vaker thumbless, omdat de bar dan prettig gepositioneerd ligt. Zolang je een spotter erbij hebt bij je zwaarste reps en niet over je grenzen gaat is er weinig risico.
Gewoon doorsquatten tot failure, daarna hangt die bar meteen in positie voor deadlifts
Maar srs, te lang voor het squatrack… Als je met een losse bar squat maakt het toch niet uit hoe lang je bent?
Goed lijntje in je quads al op de foto. Vooral in je linker trouwens, ben je ook links?
Interessant dat er voetballen in de kleedkamer van jullie sportschool liggen

Stripping method zijn toch gewoon dropsetjes, of ben ik nou achterlijk?
Die side chest van Arnold is echt sick as f**k gvd
Voeding approved![]()

Lol, ik dacht eerst dat je het over één maaltijd hadVoeding na training: home made groentesoep, kilo patat, 2 mexicanos, cornetto, halve liter slagroomijs 5 pannekoeken, 200g pindas, en 100g chips oid.

Lol @voeding hoeveel kcal is dat? Veder is kut als je te lang ben voor squatrack , een andere gym in de buurt?