AndroidHealthClinic

Atreus: Bulking Bad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja, vooral als je zowel biceps als triceps traint. Kan lang duren. Ik vraag me wel eens af hoe effectief het is. Als je met 3 oefeningen een goede pomp kunt krijgen en je hebt je spieren vanuit een verschillende hoek en/of met verschillend materiaal geraakt, dan moet dat toch voldoende zijn?

Goeie nieuwe lognaam, succes bro

• Topic Starter Topic Starter
Ja, vooral als je zowel biceps als triceps traint. Kan lang duren. Ik vraag me wel eens af hoe effectief het is. Als je met 3 oefeningen een goede pomp kunt krijgen en je hebt je spieren vanuit een verschillende hoek en/of met verschillend materiaal geraakt, dan moet dat toch voldoende zijn?
Lijkt mij ook, ga de tris ook verminderen naar 2 (push en extentie) en biceps even kijken.
Barbell curls en hammers moeten voldoende zijn lijkt me, al beheers in de MMC voor biceps nog niet helemaal

Goeie nieuwe lognaam, succes bro

Thanks man, gaat zeker lukken :cool:

Papa is nog altijd trots op je.

Nette training bro.
Flink volume! Hopppaaa

Arnold blueprint phase 2 week: Legs

Arnold viewed his leg days as mini-marathons. Power through the finish line today and enjoy the meal on the other side!

vlThoq0.png

Front squat
8x40
8x40
8x60
8x60
8x40
8x40
8x40
8x40

Deadlift wide stance
5x5x100

45* leg press plateloaded
8x100
8x140
8x160
8x160

zwaar na die deads

Leg extension
4x15x50

Smith calf raises
5x10x50

Was laat en gym ging bijna sluiten dus moest even improviseren.
Bij de basic zijn ze ook niet bepaald snugger, zetten ze er ineens 5 plateloaded machines neer, maar geen nieuwe schijven terwijl er maar een totaal van 260 a 300 kilo aan schijven is...

• Like
Waarderingen: Ot92
Lukt het nog goed om je grip te houden bij zoveel setjes front squat?

Flinke training weer man, welke grip gebruik je voor de fronts?

Brute combo, zo’n zware leg press na fronsquats en deads! Petje af. Met deze improvisatie leg je trouwens wel veel nadruk op je quads tov je hams.

Je bent lekker bezig de laatste tijd, er komen zoveel trainingen voorbij dat het bijna niet bij te houden is :p Hoe bevalt de Blueprint je, ben je tevreden met de opbouw van de work-outs en heb je het idee dat je er vooruitgang mee boekt?

Keep it up!

Mooie trainingen. Bij mij in de gym traint ook iemand met het blueprint schema. Hij vertelde mij laatst dat hij elke training meer dan anderhalf uur in de gym zat. Dat lijkt mij niet gezond 5-6 x in de week.. :O

Mooie trainingen. Bij mij in de gym traint ook iemand met het blueprint schema. Hij vertelde mij laatst dat hij elke training meer dan anderhalf uur in de gym zat. Dat lijkt mij niet gezond 5-6 x in de week.. :O
Thanks man, nou dat is wel erg veel. Trainingen hoor je in minder dan een uur af te ronden (30s rest maximaal).
Mits dat niet lukt gewicht verlagen. Alleen de schouders/arm trainingen duren bij mij anderhalf uur maar die is ook bizar lang en zwaar haha
Brute combo, zo’n zware leg press na fronsquats en deads! Petje af. Met deze improvisatie leg je trouwens wel veel nadruk op je quads tov je hams.

Je bent lekker bezig de laatste tijd, er komen zoveel trainingen voorbij dat het bijna niet bij te houden is :p Hoe bevalt de Blueprint je, ben je tevreden met de opbouw van de work-outs en heb je het idee dat je er vooruitgang mee boekt?

Keep it up!
Zeker, had mn voeten vook vrij laag op de LP voor meer quad werk, qua uiterlijk vind ik die belangrijker dan de hams, die hebben al aardig was massa vind ik.
En ja 6x per week trainen dus veel loggen haha, maarja trainen is leuk dus vind het niet erg.
Qua progressie vind ik borst en bovenrug erg goed gaan, benen een beetje maar was vooral techniek wat verkeerd zat, en uithouding van de schouders ook erg omhoog gegaan.

Heb nog 2 weken met dit volume dus benieuwd wat dat gaat brengen.

Flinke training weer man, welke grip gebruik je voor de fronts?
Wissel ze af. Meestal gewoon dezelfde grip als na een power clean (geen rack in deze basicfit), maar wanneer mn polsen gaan zeuren kruis ik mn armen wel na de clean. Echt stabiel ligt ie beneden nog niet maar dat is een kwestie van oefenen :cool:
Lukt het nog goed om je grip te houden bij zoveel setjes front squat?
Grip is niet echt een probleem, kan je bij afwisselen. Alleen de onderrug vind ze nog het zwaarst al is het gewicht niet zo heel hoog.

Arnold blueprint phase 2 week 7 chest/back

''I needed someone not only to teach me, but to inspire me,'' Arnold wrote. Don't go it alone! Even the best required a push to keep progressing.

BtECtAh.png

VrhHIcH.png

Zin om te deadliften vandaag, dus gedaan.

Incline bench
4x40
4x40
4x60
4x60
4x60
4x60
4x50
4x50
4x50
4x50

Bench
8x50
8x50
8x50
8x50
8x50

Dumbbell flye superset Cable crossovers
5x12x10
5x12x15

Deadlift

1rm voor deze serie:
160 raw
170 geared

8x60
6x60
5x100
5x130
3x140
1x155
1x170 RAW PR
0x180 Net voorbij knien
0x180 Bijna.. lockout lukte niet. Op crossfit games werd ie vast wel geteld umad crossfitters?
0x180 Kwam niet van de grond

Begon beetje licht in het hoofd te worden nu dus niet gedeload naar 175.
Denk ook niet dat 160 er ingezeten had na die 3 pogingen.

Lat pulldown
4x12

Kroc rows
8x34
8x36 vpr
8x36 vpr

Helemaal gaar nu, mijn CNS zal ook wel gefrituurd zijn.
Jammer dat de 4 plates niet lukte, baal hier echt enorm van.
Kijken hoe het woensdag gaat en anders sla ik de RDL dan over, om zaterdag op sumo's te oefenen.
Gezien mn lange benen scheen daar een goed voordeel in te zitten, al vind ik deze wel vele malen zwaarder.

Laatst bewerkt:
Lekker dat je je een nieuw pr heb gehaald voelt altijd goed!

Had 170 al eens eerder getrokken, maar met straps.
Frustratie dat de 180 niet lukte is dan ook groter dan de voldoening van mn raw pr :p

Flinke pr's At!
Ik droom nog steeds over een 170kg deadlift momenteel :$

Zelf vond ik sumo juist lichter aanvoelen dan conventional, maar dat kan uiteraard persoonlijk zijn :)
Ga de kroc rows eens opzoeken, klinken interessant.
Vind je deze zelf fijner dan barbell row's?

Wil je die 170 trekken? Ga dat dan doen niet opwarmen dat heb je het hele jaar al gedaan gewoon pullen die zooi you can do it srs
Haha, maar sumo is volgens mij meer hams en glutes, terwijl mijn sterkste punt toch de rug is.
Binnenkort maar even techniek studeren.

En vind bor wel fijner, voel m nu wel goed alleen vond ik dat onverstandig ivm mn erector spinae op dit moment.
Kroc rows is ook vooral meer upper back, maar mn lats leken vele malen groter na de oefening dus ga ze afwisselen, inb4 vliegtuig.

Vind ze iig wel chiller dan die strict p*ssy dumbbell rows

Lekker man die deadlift sterk ! ga die kroc rows eens opzoeken ken ze niet ;)

Yeahhh pr op je deadlift! nice.
En kut van die 180..
Vaak als het dan bij mij de 1e x niet lukt lukt het de 2e en 3e x al helemaal niet...
Of ik moet er echt 10 minuten tussen zitten mezelf op zitten freten en dan als een gek aan die stang gaan hengsten alsof je leven ervan af hangt.
Misschien als je die 3x140 maar 1x had gedaan dat hij wel was gelukt!
Maar goed, we komen er wel!
Nice

Goed, motiverend stukje. Was op mij van toepassing vandaag. Heb toch doorgebeten :)
Toch congrats met je DL :)

Lekker man die deadlift sterk ! ga die kroc rows eens opzoeken ken ze niet ;)
Thanks brah, ja is zeker een aanrader :p
Yeahhh pr op je deadlift! nice.
En kut van die 180..
Vaak als het dan bij mij de 1e x niet lukt lukt het de 2e en 3e x al helemaal niet...
Of ik moet er echt 10 minuten tussen zitten mezelf op zitten freten en dan als een gek aan die stang gaan hengsten alsof je leven ervan af hangt.
Misschien als je die 3x140 maar 1x had gedaan dat hij wel was gelukt!
Maar goed, we komen er wel!
Nice
Tweede poging voelde toch beter, had hem bijna helemaal alleen de lockout lukte niet, en grip begon daar te falen. Wou zo graag de 4 platen. Zaten allemaal kleine schijfjes aan maar eigenaar van de gym zei gewoon lekker 4 platen doen joh is veel vetter als je dat trekt. Maargoed volgende keer beter, of niet.
Goed, motiverend stukje. Was op mij van toepassing vandaag. Heb toch doorgebeten :)
Toch congrats met je DL :)
Mooizo, we're all gonna make it brah

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven