tankthefrank
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 2m11
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt mij ook, ga de tris ook verminderen naar 2 (push en extentie) en biceps even kijken.Ja, vooral als je zowel biceps als triceps traint. Kan lang duren. Ik vraag me wel eens af hoe effectief het is. Als je met 3 oefeningen een goede pomp kunt krijgen en je hebt je spieren vanuit een verschillende hoek en/of met verschillend materiaal geraakt, dan moet dat toch voldoende zijn?

Hoe bevalt de Blueprint je, ben je tevreden met de opbouw van de work-outs en heb je het idee dat je er vooruitgang mee boekt?Thanks man, nou dat is wel erg veel. Trainingen hoor je in minder dan een uur af te ronden (30s rest maximaal).Mooie trainingen. Bij mij in de gym traint ook iemand met het blueprint schema. Hij vertelde mij laatst dat hij elke training meer dan anderhalf uur in de gym zat. Dat lijkt mij niet gezond 5-6 x in de week.. :O
Zeker, had mn voeten vook vrij laag op de LP voor meer quad werk, qua uiterlijk vind ik die belangrijker dan de hams, die hebben al aardig was massa vind ik.Brute combo, zo’n zware leg press na fronsquats en deads! Petje af. Met deze improvisatie leg je trouwens wel veel nadruk op je quads tov je hams.
Je bent lekker bezig de laatste tijd, er komen zoveel trainingen voorbij dat het bijna niet bij te houden isHoe bevalt de Blueprint je, ben je tevreden met de opbouw van de work-outs en heb je het idee dat je er vooruitgang mee boekt?
Keep it up!
Wissel ze af. Meestal gewoon dezelfde grip als na een power clean (geen rack in deze basicfit), maar wanneer mn polsen gaan zeuren kruis ik mn armen wel na de clean. Echt stabiel ligt ie beneden nog niet maar dat is een kwestie van oefenenFlinke training weer man, welke grip gebruik je voor de fronts?

Grip is niet echt een probleem, kan je bij afwisselen. Alleen de onderrug vind ze nog het zwaarst al is het gewicht niet zo heel hoog.Lukt het nog goed om je grip te houden bij zoveel setjes front squat?
Thanks brah, ja is zeker een aanraderLekker man die deadlift sterk ! ga die kroc rows eens opzoeken ken ze niet![]()

Tweede poging voelde toch beter, had hem bijna helemaal alleen de lockout lukte niet, en grip begon daar te falen. Wou zo graag de 4 platen. Zaten allemaal kleine schijfjes aan maar eigenaar van de gym zei gewoon lekker 4 platen doen joh is veel vetter als je dat trekt. Maargoed volgende keer beter, of niet.Yeahhh pr op je deadlift! nice.
En kut van die 180..
Vaak als het dan bij mij de 1e x niet lukt lukt het de 2e en 3e x al helemaal niet...
Of ik moet er echt 10 minuten tussen zitten mezelf op zitten freten en dan als een gek aan die stang gaan hengsten alsof je leven ervan af hangt.
Misschien als je die 3x140 maar 1x had gedaan dat hij wel was gelukt!
Maar goed, we komen er wel!
Nice
Mooizo, we're all gonna make it brahGoed, motiverend stukje. Was op mij van toepassing vandaag. Heb toch doorgebeten
Toch congrats met je DL![]()