ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is met suit. Straps is bij geen enkele powerlifting federatie toegestaan
Bij strongman wel.

Mooie pr met die 170, helemaal omdat ie raw is! Congrats!
Ik geloof daar niet zo in. Je bent gewoon kneitermoe, maar je CNS kan echt wel wat zware lifts hebben. Broscience wat mij betreft : )
Bonuspunt voor de filmpjes, meaantje! Ik ga me hier ook ff in verdiepen.wat interesante filmpjes over Dl techniek. Na deze filmpjes gekeken te hebben trok ik een 30kg deadlift pr![]()
Idk, gym eigenaar was erbij toen ik mn dl maxes deed en zei dat ik eens sumo moest proberen vanwege mn lange benen oid, zelf is ie ook strongman geweest dacht ik dus hij zal er wel verstand van hebben.Denk dat we op jou/onze lengte niet zoveel aan sumo zal hebben imo. Maar filmpjes kijken is altijd goed
Mwah die reps ervoor waren opzich vrij licht, en die tweede had ik kunnen hebben maar was vergeten de heupen naar voren te drukken. Duurde dus te lang waardoor grip het niet meer aankon.Mooie pr met die 170, helemaal omdat ie raw is! Congrats!
Je hebt voor die pr al aardig wat reps gepakt, miss had je die 180 wel kunnen hebben zonder dat voorwerk.
Verder zal deze hoeveelheid sets wel een stevige impuls voor je chest zijn om te groeien. Goed werk weer.
Ik geloof daar niet zo in. Je bent gewoon kneitermoe, maar je CNS kan echt wel wat zware lifts hebben. Broscience wat mij betreft : )
Bonuspunt voor de filmpjes, meaantje! Ik ga me hier ook ff in verdiepen.
Tnx brah
Hopen mag altijd, maar of je m ook daadwerkelijk eerder zal trekken..Komt wel goed met jou met die deadlift.
Hopelijk haal ik eerst die 200 en jij erna botssss

Inderdaad, niet dat ze ooit zullen groeien of praktisch nut hebben qua kracht maar toch, gaat om t idee

Bevalt het goed dit volume?
Jammer van je kuiten, maar je ken toch makkelijk gewoon staand je kuiten trainen met bvb een dumbell in je hand?
Volgende x beter bro!
Wel netjes weer paar vpr`s binnen!

Zo is het. Snel die kuiten trainen dus.geen kuiten geen gains geen kracht geen looks geen chicks , simpel
Combinatie van kracht (weinig reps) en pomp (veel reps). Het heeft te maken welk soort spiervezels je activeert (slow twitch voor endurance vs fast twitch voor kracht).Zo is het. Snel die kuiten trainen dus. Die burnsets zijn niet normaal. Lekker hoor. Ik vind de verhoudingen wel raar: setjes van 4 op de incline bench en daarna 30 reps met die crossovers. Wat is daar de filosofie achter?
Idd wat moet je met biceps, grote chest en sixpakjes wanneer je dikke kuiten hebtgeen kuiten geen gains geen kracht geen looks geen chicks , simpel

Kuiten vandaag gepakt, don't worry.Zo is het. Snel die kuiten trainen dus.
Die burnsets zijn niet normaal. Lekker hoor. Ik vind de verhoudingen wel raar: setjes van 4 op de incline bench en daarna 30 reps met die crossovers. Wat is daar de filosofie achter?