Fitness Seller

Atreus: Bulking Bad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zojuist ff de kroc rows opgezocht man, will try this week!
Lekker beuken :o

• Topic Starter Topic Starter
Grote gewichten zijn leuk :o:o

pr is pr brah. Gewoon stapje voor stapje, mischien haal je de 180 over een maand of 2 maanden wel.

straps is niet geared :o dat is met suit. Straps is bij geen enkele powerlifting federatie toegestaan :o Bij strongman wel.

sumo dl is idd meer benen
https://www.youtube.com/watch?v=9GYpNhZ-lH0
https://www.youtube.com/watch?v=62FGCPbj6e8
wat interesante filmpjes over Dl techniek. Na deze filmpjes gekeken te hebben trok ik een 30kg deadlift pr :o

Geared is toch alles behalve riem?
Helemaal voor deads helpt zon suit ballen volgens mij :p

En ik ken de filmpjes ja, alleen ik trek vaak met heupen hoog, omdat mn rug het sterkst is, terwijl bij sumo je juist ver naar achteren 'hangt' zegmaar.

Weet niet of je daar ook met hogere heupen kan trekken zonder het principe van sumo stance te breken.

Denk dat we op jou/onze lengte niet zoveel aan sumo zal hebben imo. Maar filmpjes kijken is altijd goed

Mooie pr met die 170, helemaal omdat ie raw is! Congrats!
Je hebt voor die pr al aardig wat reps gepakt, miss had je die 180 wel kunnen hebben zonder dat voorwerk.
Verder zal deze hoeveelheid sets wel een stevige impuls voor je chest zijn om te groeien. Goed werk weer.

... mijn CNS zal ook wel gefrituurd zijn.
Ik geloof daar niet zo in. Je bent gewoon kneitermoe, maar je CNS kan echt wel wat zware lifts hebben. Broscience wat mij betreft : )

wat interesante filmpjes over Dl techniek. Na deze filmpjes gekeken te hebben trok ik een 30kg deadlift pr :o
Bonuspunt voor de filmpjes, meaantje! Ik ga me hier ook ff in verdiepen.

Denk dat we op jou/onze lengte niet zoveel aan sumo zal hebben imo. Maar filmpjes kijken is altijd goed
Idk, gym eigenaar was erbij toen ik mn dl maxes deed en zei dat ik eens sumo moest proberen vanwege mn lange benen oid, zelf is ie ook strongman geweest dacht ik dus hij zal er wel verstand van hebben.
Anderen trokken er gelijk meer door (ook lang), dus zal het eens proberen
Mooie pr met die 170, helemaal omdat ie raw is! Congrats!
Je hebt voor die pr al aardig wat reps gepakt, miss had je die 180 wel kunnen hebben zonder dat voorwerk.
Verder zal deze hoeveelheid sets wel een stevige impuls voor je chest zijn om te groeien. Goed werk weer.

Ik geloof daar niet zo in. Je bent gewoon kneitermoe, maar je CNS kan echt wel wat zware lifts hebben. Broscience wat mij betreft : )

Bonuspunt voor de filmpjes, meaantje! Ik ga me hier ook ff in verdiepen.
Mwah die reps ervoor waren opzich vrij licht, en die tweede had ik kunnen hebben maar was vergeten de heupen naar voren te drukken. Duurde dus te lang waardoor grip het niet meer aankon.
En idk over het cns, vorige keer na maxes was ik een paar dagen flink gaar, benieuwd hoe de training dalijk zal verlopen.

Beste deadlift man.. Flink jaloers

Komt wel goed met jou met die deadlift:).
Hopelijk haal ik eerst die 200 en jij erna botssss

Arnold blueprint phase 2 week 7 shoulders/arms

You're doing more than bodybuilding. You're following a plan that transformed one of Europe's strongest bodies into the greatest physique ever to take the stage. Work hard and wear your gains with pride!

h5QYtDS.png

Maak geen progressie dus vanaf nu de schouder/arm dag aangepast.

Dumbbell shoulder press
4x16
4x18
4x18
4x20
4x22
4x22
4x22
4x22 zwaar
0x22
4x18
4x18

Side raises
10x7
10x8
8x8
8x8
8x9
8x9
8x10
10x10

Cable side raises
8x10
8x10
10x10
8x15

Barbell curls
10x30
10x30
10x30
8x30

Hammer curls
3x12x12

Reverse barbell curls
3x10xoly

Tricep pushdown
4x15x25

Skullcrushers
8x20
7x20
8x20
8x20

Dit waren grinders. Lockout op 45* om spanning erop te houden, en polsen naar binnen gehouden tijdens de oefening om de spier goed te voelen werken. Mind muscle voelde heel goed nu.

Tate press
3x8x10

Beste deadlift man.. Flink jaloers
Tnx brah
Komt wel goed met jou met die deadlift:).
Hopelijk haal ik eerst die 200 en jij erna botssss
Hopen mag altijd, maar of je m ook daadwerkelijk eerder zal trekken..

:trollface:

Arnold blueprint phase 2 week 7 Legs

Ten workouts to go. Relive an epochal leg workout with Arnold's training partner, and then go repeat it! Squat deep and earn your growth.

One of many memorable training scenes in "Pumping Iron" is when Arnold and Ed Corney trade off sets of heavy squats, adding weight and reps for what seems like an eternity. Arnold pushes through placidly, while Corney grunts and roars in pain. He seems ready to break, but Arnold prods and goads him to continue.

http://www.youtube.com/watch?v=A6SJf1TcMks

"It was just awesome," Corney recalled of the workout in an interview with Bodybuilding.com in 2008. "We were doing 15 reps. We started at 135, put a quarter on and did 15 more reps, a quarter off and another 45 on, 15 more reps, another quarter on. We just kept going until we got to 315, 345. Now we are doing 5 sets of 15. Your legs are like rubber.

"I got 13 and he said, 'Come on, Eddie. Time to get serious now. Two more, no matter what.' He pissed me off, and that's when I said, 'God damn!' You know how an automobile responds when it goes uphill: that chug, chug, chug slowing down. And that is exactly what I did. You do or you don't. I did."

Arnold was insistent, both in the film and throughout his career, that the last few reps beyond "the pain barrier" were where muscle growth really happened, and where champions were made. Corney would go on to earn second place in the under 200 in Pretoria that year, losing only to Franco Columbu, another of Arnold's training partners. Gold's Gym once again set the standard for the rest of the world to follow.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Olympic Squats
8x20
8x20
8x60
8x60
5x80
5x80
5x80
4x80
3x80

Nog een zwakke onderrug van de deads dus vooral techniek gedaan. Diepte wilt goed lukken nu, bijna atg en voelt ook beter in de vastus lateralis. Vanaf hier opbouwen op 5x5, sinds volume vorige keren ook aan de lage kant was, en het voornamelijk partial squats waren, of net parallel al voelt dat niet chill.

Sumo deadlift
6x60
6x60
6x80
6x80
6x80

Wederom techniek hier, ook veel 1x80 tussendoor. Vind deze toch een stuk zwaarder dan conv, al zat er 1 rep tussen die supereasy ging. Deze techniek was ik ook gelijk weer kwijt, dus werk aan de winkel

Dumbbell lunges
4x18
4x18
4x20
4x22

Dumbbell shrugs
8x20
8x34 vpr
8x34 vpr
8x22
10x22
8x22

Veel variaties, voor zij en achter, static holds e.d.

Seated facepulls
8x20 vpr
8x20 vpr
8x20 vpr
8x25 vpr
8x25 vpr

Met nadruk op traps

Kuiten en extensions gingen niet, machines en smith waren bezet dus kuiten morgen erbij pakken.
Verder een OK training ondanks de verzuring, in ieder geval nog genoeg om op te oefenen.

Arnold blueprint phase 2 week 7 chest/back

Arnold had the original armor-plated pecs. He knew that building them required more than just heavy lifting. It required making taking a weakness and making it the highest priority!

cyzeBas.png

Dips (warm up)
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

Incline bench
10x30
4x50
4x60
3x70
4x60
4x60
4x60
4x60
4x60
4x60

Bench
6x40
6x50
6x50
5x60
4x60

Cable crossover
8x25 vpr
8x25 vpr
10x20
10x20 static hold 2s
12x15
12x15
20x10
30x10 vpr
30x10 vpr

Die burnsets waren next level pijn :o
Wel gruwelijk hard opgepomt, das it mane

T row
10x40
10x50
10x50
10x50
10x50
20x30
10x50

Bent over rows
8x40
8x40
8x40
8x40
8x50
8x50
8x50
8x50

Kuiten weer niet kunnen doen.
Jammer maar helaas.

dat dare volume , jammer van de gemiste kuitgains

Bevalt het goed dit volume?
Jammer van je kuiten, maar je ken toch makkelijk gewoon staand je kuiten trainen met bvb een dumbell in je hand?
Volgende x beter bro!
Wel netjes weer paar vpr`s binnen!

dat dare volume , jammer van de gemiste kuitgains
Inderdaad, niet dat ze ooit zullen groeien of praktisch nut hebben qua kracht maar toch, gaat om t idee :o
Bevalt het goed dit volume?
Jammer van je kuiten, maar je ken toch makkelijk gewoon staand je kuiten trainen met bvb een dumbell in je hand?
Volgende x beter bro!
Wel netjes weer paar vpr`s binnen!

Vind dit volume wel lekker, chest reageer er iig geweldig op!
En voor kuiten vind ik dat niet ideaal, ik geloof er in dat hypertrofie het beste is bij stretch/contractie.
En op voeten voel ik die stretch niet :p

Vprs gaan idd lekker, en dan te bedenken dat mn voeding pas een week op orde is (4400kcal)

geen kuiten geen gains geen kracht geen looks geen chicks , simpel

Zo is het. Snel die kuiten trainen dus.

Die burnsets zijn niet normaal. Lekker hoor. Ik vind de verhoudingen wel raar: setjes van 4 op de incline bench en daarna 30 reps met die crossovers. Wat is daar de filosofie achter?

Zo is het. Snel die kuiten trainen dus. Die burnsets zijn niet normaal. Lekker hoor. Ik vind de verhoudingen wel raar: setjes van 4 op de incline bench en daarna 30 reps met die crossovers. Wat is daar de filosofie achter?
Combinatie van kracht (weinig reps) en pomp (veel reps). Het heeft te maken welk soort spiervezels je activeert (slow twitch voor endurance vs fast twitch voor kracht).

Arnold blueprint phase 2 week 7 shoulders/arms

Shoulders, arms, and abs: The grand slam of Arnold-style upper body training. Burn through your supersets, but be sure to save time to flex!

PCzT8Kr.png

Military Press
10x20
10x20
10x30
10x30
6x40
6x40
6x40
6x40
6x40
6x40
20x20

Lateral raises
10x15x6

Rear delt flyes
8x10x5

Barbell curls
10x30
10x32,5 vpr
10x32,5 vpr
10x32,5 vpr

Close grip smith bench press
10x50
10x50
8x50
10x40
10x40
30x20

Seated calf raises
10x15x30

Trouwens, heb spierpijn in mijn rhomboids/middle traps
Kan dat door de dips komen?

Idd wat moet je met biceps, grote chest en sixpakjes wanneer je dikke kuiten hebt :cool:
Qua kracht etc hebben kuiten alleen nergens nut voor volgens mij, maargoed haha
Zo is het. Snel die kuiten trainen dus.

Die burnsets zijn niet normaal. Lekker hoor. Ik vind de verhoudingen wel raar: setjes van 4 op de incline bench en daarna 30 reps met die crossovers. Wat is daar de filosofie achter?
Kuiten vandaag gepakt, don't worry.
En die incline is voornamelijk kracht en volume, omdat ik bench niet echt een massabouwer vind, waar de cable crossovers puur voor de pomp en hypertrofie zijn.
Ze voelde erg goed dus bleef gewoon gaan tot ik op was.

Dacht op die manier vanwege een youtube vid;
Als je kan gewoon doorgaan. Als je na 4 sets niet vol zit en je stopt omdat je routine 4 sets aangeeft dan verspil je je tijd.

Leuke stukken tekst ook man en goede trains!
Heb je autobiografie van Arnold wel eens gelezen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven