idd leuke verhaaltjes!
Ben je wel tevreden over die trainingen? En wat voor iets wil je dadelijk gaan doen of proberen?
Verder wel nette training jongu
Trainingen en progressie wel tevreden mee, wat ik hierna wil gaan doen is nog niet bekend.
Kracht wil ik veel op winnen, al train ik altijd alleen dus wordt bench lastig zonder powerrack nog.
Massa is ook wel belangrijk.. Ik kijk het nog even aan.
Daily undulating periodization misschien iets voor jou?
Komt erop neer dat je eigenlijk elke dag anders in reps/sets pakt, maar wel wekelijks blijft overloaden.
Dag 1; 5x5
Dag 2; 4x12
Dag 3; 3x3
Dag 4; 4x6
Of hoe je het ook in mag delen
Zal er eens naar kijken, klinkt wel aardig
Na die deads zou ik zijn neergevallen , wat een volume deze training !

Wat is je gewicht/bf nu?
Ja wou het volume op de deads ook verhogen

Merk dat dat altijd aan de lage kant is geweest!
Gewicht is nu ongeveer 85kg op 9,5/10%bf (geschat, zal morgenochtend even meten)
Begin zomervakantie was dat 82kg op 9%, sinds 2 weken weer lekker aan het bulken dus hoop dat de kilos er weer net zo snel aanvliegen als mn eerste bulk
(62kg --> 91kg (op volle maag))
Nog even de tanden op elkaar en je schema is klaar

Ik vind het wel knap dat je het hebt volgehouden. Het is meer dan een half jaar geleden dat ik een schema heb gevolgd.
Jaja laatste week.
Heb eerlijk gedacht om gewoon een paar keer te stoppen, maar ja wie a zegt moet ook b zeggen natuurlijk.
Ben opzich ook niet echt een groot fan van kant en klare schema's, sinds iedereen andere doelen heeft.
Al leek deze opzich wel leuk, ook aardige progressie gemaakt met borst wat wel weer een pluspunt is.