ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shoulder press met db's?
Over je volgende schema; heb je ub/lb al eens geprobeerd?
Vind die persoonlijk heerlijk.
Shoulder press met db's?
Ja met dumbbells, doe geen machines en als ik een barbell gebruik is het altijd een MPShoulder press met db's?
SL 5x5? Lijkt me maar saai man eerlijk gezegdGa voor compound oefeningen 5x5!
Ga voor compound oefeningen 5x5!

Niks mis met db shoulder press, vroeg me gewoon af of dat het was
Ub/lb is 1,5 uur per training ongeveer, 3/4 keer p/w.
Omdat je de spiergroepen 2x per week kunt pakken ligt het volume per spiergroep wel lager dan bij een split.
Mik zelf op 6-8 werksets per spiergroep, per training, met zo'n 8 oefeningen per training.
Wel supersetten op de assistance omdat ik zoveel oefeningen heb, het voordeel is dat je de focus goed kunt leggen op achterliggende spiergroepen imo (2x per week aanpakken).
Opzet met SQ/MP/DL/BP als hoofd oefeningen bijvoorbeeld, iedere dag 1.
Heb er persoonlijk veel op gegained, bench bijvoorbeeld van 3x70 naar 3x100 op 4 maanden tijd, al was het wel een dirty bulk![]()

Compound oefeningen 5x5 voor kracht, isolatie oefeningen 3x8/10 of zelfs 12 voor te pompeeee.
Ik stem ook voor een ub/lb training.. In het begin misschien ff wennen, maar verder heel fijn trainen!.
2 oefeningen borst, 2 rug, 1 schouders, 1 traps, 1 triceps 1 biceps.
En dan de andere dag ook, alleen dan andere oefeningen.
Bvb maandag Bent over row en lat pull down, en donderdags Pull Ups en Cable row.
Lb dag 1 beginnen me squaten en paar oefeningen erbij, en lb dag 2 beginnen met deadliften en paar oefeningen..

inbe4 ben linksBekijk het aan van de zonnige kant, het had ook je rechterhand kunnen zijnHopen dat het snel hersteld man!

Ah das kut man van je vinger! veel last? Wel knap dat je nog getraind hebt man !
Geen last net trainen verder. Lekkere trainen anyways
toch nog een aardige training ondanks je vinger, sterkte.
Balen van die vinger idd! Lekker dat je toch nog wat werk hebt verzet in de gym. Mooi veel sets en volume op die incline. Hopen dat die vinger snel bijtrekt zodat je er geen last meer van hebt tijdens het trainen!
Bekijk het aan van de zonnige kant, het had ook je rechterhand kunnen zijn
Hopen dat het snel hersteld man!

Train zelf altijd graag 4x of vaker PW, en dan iets korter.
Dus moet ik wel even kijken of daar ook schema's van zijn.
Van 70 naar 100 is iig niet niks, hoe zag je routine eruit?
!