- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nette deadliftss!
Hopelijk binnenkort die 180 en dan door naar de 200!

Tnx, ik zie je daar over een paar weken hoop ikgoede dl maat, je mag bijna de 4plate dl club joinen
Ik heb hier anders geen 16

2x dl per week heeft mij iig erg goed gedaan, dus ga dat weer aanhouden in ieder geval.Ik heb bij mij me stiff leged deadlift op dinsdag eruit gegooid omdat ik door die oefeningen net niet genoeg rust voor me onderrug creerde voor vrijdags volle sjars te deadliften..
En nu die oefening eruit is gaat me onderrug echt met sprongen voor uit.
Maar hopelijk werkt bij jou 2x p week deadliften wel!
Als ik jou was zou ik echt eens een ub/lb schema overwegen..
Dat schema heeft mij echt al veel opgeleverd alhoewel je wel goed moet voelen wanneer je bvb smaandags een oefening ietsje rustiger aan moet doen om daarmee donderdags te knallen.
Wat bedoel jij btw met p.h.a.t?

Ben zelf ook nog steeds op zoek naar een handige combo van volume vs reps om deads te trainen, dus ik ga je sets de komende tijd goed in de gaten houden!Dan ga ik wel eerst even een paar weken/maanden een goed volume op de deads gooien, en ook weer 2x per week. Die 200 zou namelijk leuk zijn![]()
Curlen op je leg work-out
Lekkere pr! En congrats met de verjaardag van je abo
Tof dat het gelukt is om die blueprint af te maken, er zaten nogal wat intensieve trainingen tussen. Good busy man, hoop dat je er tevreden op terugkijkt.
Ben zelf ook nog steeds op zoek naar een handige combo van volume vs reps om deads te trainen, dus ik ga je sets de komende tijd goed in de gaten houden!

Kom maar op!

Smith is gewoon chill hoor, weet niet waarom mensen er zo op haten hahah.Cgbp in de smith, jij wat maat.
Goeie tren
Ben ook jelly @ je dips, ivm pijn aan onderarm lukken ze me nog altijd niet.
Zeker i.c.m. je bulk is het haalbaar! Zorg er wel voor dat je verder gezond blijft en geen rare blessures meer oploopt. Goed om te lezen dat het beter met je vinger gaat. Je andere klachten kan een incidenteel iets zijn. Even uitkijken.
Maar dat was bij bijna 5500 kcal. 4100 is wel behapbaar. Ik zit daar nu zelf ook op (4200 eigenlijk).Te snel gaan heb ik afgeleerd een paar maanden geleden (pec tear toen mn bench lekker snel ging), en ik weet per dag ongeveer mn aantal kcal wel dus zal goed te handhaven zijnSucces met schema , lekker 4100 kcal! Let wel op dat je niet te snel wilt gaan met alles kan alleen maar blessures en onnodige vetgains enzo opleveren
Maar inbe4 race naar 200
, not srs
![]()

Idd, ideaal als je eens wat zwaarder of tot failure wilt gaan zonder spotter.CGBP kan prima in de smith inderdaad. Bankje licht incline en duwen maar
Ik ook!Nette doelen! Moet haalbaar zijn.
Verder zou ik als ik jou was in het begin die 5x5 oefeningen ietsje lager pakken als je eigenlijk kan en zo met een aanloop opbouwen met 2,5kg.
Dit heeft bij mij echt superveel geholpen om er uiteindelijk een stuk overheen te gaan ipv meteen volle sjarsss op je max 5x5 drukken.
Schema ziet er goed uit!
Ben benieuwd hoe het je bevalt.

1kg per week is wel fors idd, ben ook weer met crea begonnen dus is wellicht 3-5kg extra maar toch, ben benieuwd hoe snel het deze keer gaat.Congrats met je deadlift, die 200 kun je binnenkort al halen. Bij iedereen hier die op weg is naar de 200 gaat het redelijk vlotZeker i.c.m. je bulk is het haalbaar! Zorg er wel voor dat je verder gezond blijft en geen rare blessures meer oploopt. Goed om te lezen dat het beter met je vinger gaat. Je andere klachten kan een incidenteel iets zijn. Even uitkijken.
Wat je bulk betreft, 100 kg halen is wel fors, als die 86 kg in je gegevens nog klopt. Dat is zeker 1 kg per week, dus ca. 1000 kcal boven onderhoud! Heb je al eerder zo gebulkt? Zo niet, dan wens ik je succes met eten. Vorig jaar heb ik ook zoveel / zo hard gebulkt en ik voelde me op een gegeven moment net zo'n gans die nog op tijd voor de kerst vetgemest moest wordenMaar dat was bij bijna 5500 kcal. 4100 is wel behapbaar. Ik zit daar nu zelf ook op (4200 eigenlijk).
Probeer het wel een beetje clean te houden. Ja, het is niet erg als je een keer wat lekkers eet, zeker niet op je cheatdag, maar je moet er wel voor oppassen dat het geen gewoonte wordt. Anders moet je het overschot later weer kwijt zien te raken. In ieder geval kun je wel extra "genieten" van je cheatdagen de komende tijd!

Lekkere deads nog man!
En mooie doelen, voor december?