Fitness Seller

Atreus: Bulking Bad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
lb power

Mega zware training na mijn gevoel, normaal geen fan van LB trainingen maar deze was niet verkeerd al zeg ik het zelf. Kracht was niet normaal, zal vast de bulk zijn :D

Kniebuigen
10x20
10x20
6x65
5x85
5x85
5x85
3x90
Fx90 2e rep fail
5x65

Goed diep, quads werkten lekker.
Techniek zit wel goed nu, dus nu weer opbouwen naar de 5x110.
Het rack (dat hoog genoeg is) was verplaatst door de verbouwing dus zonder spiegel, wel even wennen :o

Leg extension
3x50 fullstack :roflol:

Was op een van de nieuwe machines, echt 50kg not even once, mn derde been kon dat gewicht nog extensioneren :roflol:

Single leg extension
8x50
8x60
6x70 vpr
5x80 vpr
5x80 vpr
5x80 vpr

Sumo deadlift
5x65
5x65
5x105
5x105
5x125 PR vpr
5x125 PR vpr
3x125 PR vpr

Mijn sumo 1rm stond op 110 de laatste keer toen ik deze testte, dacht ik...
Wel riem gebruikt ivm nog licht zeurende onderrug van zondag maxes.

Seated calf raises
12x40
8x60 vpr
8x60 vpr
6x85 vpr
6x85 vpr

Lying ham curls

Overgeslagen. Spierpijn is te erg.
Meestal gaat dat wel weg tijdens de oefening maar dit was een no go

3 tot 5kg met creatine? ik mag blij zijn als ik daarvan 0,5/1kg aankom:P

Ik 2,5 a 3kg de keer toen ik het eerst gebruikte. Dus hoop nu op 5kg want dat zeggen de supplementenmakers en die liegen gelukkig nooit... :rolleyes:

PR rain hier ! Bulk for ever :D

It's the creatine!

:roflol:

1-12 weken 5g creatine kuur voor eckte eckte alphamossels

Lekkere train iig :D

Gewoon 12 maande per jaar bulken! gas erop haaha.
Maaree, Nice Sumoooooooo!
Ik heb die nog nooit gedaan.. misschien ook eens een xtje doen.
Die Squats komen ook wel weer goed..
Maar jij bent zo te zien niet van plan die 5x5 op hetzelfde gewicht te doen? maar 4e en eventueel 5e set opbouwen?

Tfw creatine kicks in.

Ik 2,5 a 3kg de keer toen ik het eerst gebruikte. Dus hoop nu op 5kg want dat zeggen de supplementenmakers en die liegen gelukkig nooit... :rolleyes:
Van creatine kom ik niet aan. Toen ik het gebruikte, was het hooguit een kilo. Ik merkte ook nauwelijks een toename in kracht. De een reageert eer beter op dan de ander. PWO's dito. Creatine "werkte" wel in de zin dat ik dorst had als een paard en bijna elke ochtend met koppijn (a la kater) opstond... I.i.g. fijn dat het voor jou werkt, want dan hoef je niet verder te zoeken naar supps die voor jou werken :)

Wat voor oefeningen zijn die kniebuigingen? Ik doe voor squats meestal kniebuigingen als warmup (zakken tot je bijna hurkt en dan weer opkomen), maar niet met gewicht.

flinke training weer.

Ik heb op sommige crea's gegaint en op sommige totaal niet.

Bedoel je met die kniebuigingen nou squats, of zijn het leg curls en ben je vergeten je squats te loggen?

Kniebuigen = squats

Hij is de grappigste thuis, srs. :o

behalve wanneer ik op bezoek ben hihi

Hehe idd, maar deze was wat moeilijker te begrijpen dan de grappen over jill en derde benen die 50 kg kunnen liften :p

In dat geval: ik vind je sets wat raar. Je kan meer gewicht hebben dan dit. Is dit omdat je bijna een maand geen regulars hebt gedaan of hoe zit dat? Verder heb je deze work-out wel heel veel nadruk liggen op je quads, en weinig werk op je hams/glutes. Dat is natuurlijk ook lastig met die spierpijn, maar just sayin'.

1-12 weken 5g creatine kuur voor eckte eckte alphamossels

Lekkere train iig :D
true natural alpha mossels dan he
Gewoon 12 maande per jaar bulken! gas erop haaha.
Maaree, Nice Sumoooooooo!
Ik heb die nog nooit gedaan.. misschien ook eens een xtje doen.
Die Squats komen ook wel weer goed..
Maar jij bent zo te zien niet van plan die 5x5 op hetzelfde gewicht te doen? maar 4e en eventueel 5e set opbouwen?
Mwah het idee was gewoon 5x5 maar ze gingen wel vlot, alleen bleek die stap dus toch te zwaar te zijn dus vandaar. Voortaan gewoon op 5x5 houden
:roflol:
Van creatine kom ik niet aan. Toen ik het gebruikte, was het hooguit een kilo. Ik merkte ook nauwelijks een toename in kracht. De een reageert eer beter op dan de ander. PWO's dito. Creatine "werkte" wel in de zin dat ik dorst had als een paard en bijna elke ochtend met koppijn (a la kater) opstond... I.i.g. fijn dat het voor jou werkt, want dan hoef je niet verder te zoeken naar supps die voor jou werken :)

Wat voor oefeningen zijn die kniebuigingen? Ik doe voor squats meestal kniebuigingen als warmup (zakken tot je bijna hurkt en dan weer opkomen), maar niet met gewicht.
Ik merk ook totaal geen kracht toename, alleen de extra kilootjes zijn leuk, en een iets betere pomp.
Al is dat nu niet echt nodig sinds pomp eerder pijnlijk dan lekker is zoals ik ze krijg :D
flinke training weer.

Ik heb op sommige crea's gegaint en op sommige totaal niet.
Heb alleen van b&f geprobeerd, ben niet zo'n fan van supps haha
Bedoel je met die kniebuigingen nou squats, of zijn het leg curls en ben je vergeten je squats te loggen?
Kniebuigen is squats ja, algemeen bekend zoals bankdrukken benchpress is :p
Leg curls (lying ham curls) heb ik bewust niet gedaan zoals aangegeven in de log.
bron wikipedia srs
Kniebuigen = squats

Hij is de grappigste thuis, srs. :o

Hee! Nee.
Hehe idd, maar deze was wat moeilijker te begrijpen dan de grappen over jill en derde benen die 50 kg kunnen liften :p

In dat geval: ik vind je sets wat raar. Je kan meer gewicht hebben dan dit. Is dit omdat je bijna een maand geen regulars hebt gedaan of hoe zit dat? Verder heb je deze work-out wel heel veel nadruk liggen op je quads, en weinig werk op je hams/glutes. Dat is natuurlijk ook lastig met die spierpijn, maar just sayin'.
Doel je op de squats of? Deze zijn bewust lager omdat ik ze voorheen met verkeerde techniek deed.
Wil ze nu goed doen zodat ik over een poos niet wéér opnieuw hoef te beginnen snapje.
Verder ook de legcurls niet gedaan (anders was het 2quad 2 hams) omdat de deadlifts van zondag veel gevraagd hadden van de hamstring, dus deze bewust wat meer rust gegeven.
Vond de sumo's ook al voldoende moet ik eerlijk zeggen.

• Like
Waarderingen: Ot92
Doel je op de squats of? Deze zijn bewust lager omdat ik ze voorheen met verkeerde techniek deed.
Wil ze nu goed doen zodat ik over een poos niet wéér opnieuw hoef te beginnen snapje.
Check, ik had even gemist dat je aan je techniek ging werken. Was al verbaasd dat je het gewicht omlaag deed, maar dit maakt sense :thumbs-up:

Kniebuigen = squats Hij is de grappigste thuis, srs. :o
Ik stelde me het iets te letterlijk voor.
Wsch wint Johnnyyy de "leukste thuis" contest, met zijn trui-oefeningen. Geen idee wat dat kon zijn :o

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Deze zijn bewust lager omdat ik ze voorheen met verkeerde techniek deed. Wil ze nu goed doen zodat ik over een poos niet wéér opnieuw hoef te beginnen snapje.
:thumbs:

Trui @ pullover was ook van mij jo :mad:
Wist niet dat loggen een contest was ..........

Nou laten we dat maar niet hopen :p

Wel sick stats man!
Vooral voor borst en biceps vind ik opvallend, doe je incline met dumbells van 60 kg per hand? :o
En ook de hammer curls en gewone curls zijn hoog, 30 kg!

Wel sick stats man!
Vooral voor borst en biceps vind ik opvallend, doe je incline met dumbells van 60 kg per hand? :o
En ook de hammer curls en gewone curls zijn hoog, 30 kg!

Nee 60kg incline is gewoon barbell haha, als ik dumbbells gebruik staat dat ook in de oefeningsnaam :p
En begin van mn log deed ik het gewicht totaal, alleen later in mn log per hand.
Curls zijn dan ook max 18kg per hand

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven