- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

of je het nuttige info vind en wat mee gaat doen is het 2e
Komt dat niet gewoon omdat je met bench ook schouders pak? Iedereen heeft natuurlijk net een andere bouw, dus ook net een andere techniek. Als ik schouders doe, heb ik niet het gevoel dat ik mijn triceps pak, maar als ik eerst ga benchen, wordt het minder met schouderoefeningen. Natuurlijk ook andersom.Nette training! Volgende x netjes 2,5kg erbij! Maar luister us ffkes. Jij pakt jou borst, waarbij je ook je triceps pakt (lijkt me logisch) Daarna doe je dippen.. (is die 5 btw +5?) Vervolgens doe je militiry press, waarbij je dus ook heel hard je triceps nodig hebt.. Waarom dip je niet na militiry press?? anders fail je dadelijk omdat je hem met je triceps niet uitgestoten krijgt doordat je van te voren zoveel gedipt hebt..
Thanks, ben benieuwd hoe ver we kunnen komenGoeie train , en idd zoals hierboven gwn rustig opbouwen tot max![]()
Echt helekker bezig ouwe reus! rustig opbouwen is iets waar ik zelf ook nog wel eens moeite mee heb haha

Normaal 4 press en 4 pull, alleen skullcrusher voor pushdown vervangen ivm luiLekkere tren brah, maar meer press oefeningen dan pull oefeningen?
Goeie VPR op curls![]()

Dippen is BW + 5 ja, dus 90kg totaal ongeveer.Nette training! Volgende x netjes 2,5kg erbij!
Maar luister us ffkes.
Jij pakt jou borst, waarbij je ook je triceps pakt (lijkt me logisch)
Daarna doe je dippen.. (is die 5 btw +5?)
Vervolgens doe je militiry press, waarbij je dus ook heel hard je triceps nodig hebt..
Waarom dip je niet na militiry press?? anders fail je dadelijk omdat je hem met je triceps niet uitgestoten krijgt doordat je van te voren zoveel gedipt hebt..
Ik zou dus eerst Bench press, Militiry press, en vervolgens pas dippen.
(klein voorbeeld van mezelf.. tijdje terug kon ik Loglift 1x92,5kg.. toen wilde ik een x loglift doen nadat ik 5x5xzwaar had gebankdrukt en toen kreeg ik 90kg nog niet eens uit gestoten.. Vervolgens pakte ik 80kg en die lukte ook niet.. en toen ben ik terug gezakt naar 75kg en die lukte met pijn en moeite.. De rede was gewoon puur omdat ik met alleen al bankdrukken me triceps al zo had verzuurd dat ik met Log press met geen mogelijkheid nog geen 80kg kon uitstrekken.. laat staan dat je dan ook nog een tussendoor dipt.
En als ik het zou doen zou ik er 1 rug oefening tussen zetten zodat je je triceps wat rust gunt)
Hopelijk heb je hier iets aanof je het nuttige info vind en wat mee gaat doen is het 2e
![]()

Thank u
Mooie gevarieerde training! Succes met bench opbouwen!
---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------
Komt dat niet gewoon omdat je met bench ook schouders pak? Iedereen heeft natuurlijk net een andere bouw, dus ook net een andere techniek. Als ik schouders doe, heb ik niet het gevoel dat ik mijn triceps pak, maar als ik eerst ga benchen, wordt het minder met schouderoefeningen. Natuurlijk ook andersom.

Zeker, we're all gonna make it brah
Goede keuze indeed. Mooi dat je deze sets vast hebt gehaald, nu op naar de volgende sets.