AndroidHealthClinic

Atreus: Bulking Bad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zou dan 5x5 x65kg doen

gewoon op 65 beginnen en dan opbouwen..
Je hebt liever dat je paar trainingen meer ken opbouwen dan dat je vrij snel weer aan je max zit..
Hoe lang jou aanloop naar jou uiteindelijke gewicht is, hoe ver je uiteindelijk eroverheen zou gaan.
Ook al heb je dan de eerste trainingen niet echt een voldaan gevoel.
Dat gevoel komt echt wel.. geloof me;)
Ik begon bij 5x5x85 benchpress en bij 90/95 dacht ik al dat ik dood ging.. maar toch paar weken later tot 102,5kg!

Succes in iedergeval

• Topic Starter Topic Starter
Dan doe ik gewoon 65kg, die twee trainingen extra kunnen toch geen kwaad :)
Als het goed is staat het powerrack er 15 sept ook (verbouwing klaar) dus kan ik daarin gerust benchen.
Elke keer reracken wanneer er nog 2 reps moeten maar je denkt dat dat niet lukt werkt natuurlijk ook averechts.

Keurige trainingen afgelopen tijd man!

• Like
Waarderingen: GPRO
ub power

Bench press
5x65
5x65
5x65
5x65
5x65

Volgende keer dus 67,5

Weighted dips
10x0
6x5
6x5
6x5
5x5
8x0

Military press
3x5x40

Best zwaar na die chest oefeningen

Dumbbell/kroc row
10x24
8x32
8x32
6x36
6x36
8x28

Lat pulldown chinup grip
8x50
8x65
6x70
6x85
6x85

Incline dumbbell bench
8x14

Pec zeurde op de plek waar ik m een paar maanden terug gescheurd heb dus oefening gelaten voor wat het is.

Barbell curl
8x30
8x30
6x35
6x35
5x40
5x40 vpr

Tricep pushdown
5x6x30

Bodyweight vanochtend gemeten op 86,4kg
Zit dus weer een stijgende lijn in.

Goeie train , en idd zoals hierboven gwn rustig opbouwen tot max ;)

lekker bezig ouwe reus! rustig opbouwen is iets waar ik zelf ook nog wel eens moeite mee heb haha

Lekkere tren brah, maar meer press oefeningen dan pull oefeningen? :p
Goeie VPR op curls :o

Nette training! Volgende x netjes 2,5kg erbij!

Maar luister us ffkes.
Jij pakt jou borst, waarbij je ook je triceps pakt (lijkt me logisch)
Daarna doe je dippen.. (is die 5 btw +5?)
Vervolgens doe je militiry press, waarbij je dus ook heel hard je triceps nodig hebt..
Waarom dip je niet na militiry press?? anders fail je dadelijk omdat je hem met je triceps niet uitgestoten krijgt doordat je van te voren zoveel gedipt hebt..

Ik zou dus eerst Bench press, Militiry press, en vervolgens pas dippen.
(klein voorbeeld van mezelf.. tijdje terug kon ik Loglift 1x92,5kg.. toen wilde ik een x loglift doen nadat ik 5x5xzwaar had gebankdrukt en toen kreeg ik 90kg nog niet eens uit gestoten.. Vervolgens pakte ik 80kg en die lukte ook niet.. en toen ben ik terug gezakt naar 75kg en die lukte met pijn en moeite.. De rede was gewoon puur omdat ik met alleen al bankdrukken me triceps al zo had verzuurd dat ik met Log press met geen mogelijkheid nog geen 80kg kon uitstrekken.. laat staan dat je dan ook nog een tussendoor dipt.
En als ik het zou doen zou ik er 1 rug oefening tussen zetten zodat je je triceps wat rust gunt)

Hopelijk heb je hier iets aan:) of je het nuttige info vind en wat mee gaat doen is het 2e;)

nice train.

Mooie gevarieerde training! Succes met bench opbouwen!

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Nette training! Volgende x netjes 2,5kg erbij! Maar luister us ffkes. Jij pakt jou borst, waarbij je ook je triceps pakt (lijkt me logisch) Daarna doe je dippen.. (is die 5 btw +5?) Vervolgens doe je militiry press, waarbij je dus ook heel hard je triceps nodig hebt.. Waarom dip je niet na militiry press?? anders fail je dadelijk omdat je hem met je triceps niet uitgestoten krijgt doordat je van te voren zoveel gedipt hebt..
Komt dat niet gewoon omdat je met bench ook schouders pak? Iedereen heeft natuurlijk net een andere bouw, dus ook net een andere techniek. Als ik schouders doe, heb ik niet het gevoel dat ik mijn triceps pak, maar als ik eerst ga benchen, wordt het minder met schouderoefeningen. Natuurlijk ook andersom.

Verstandig dat je toch voor die 65 bent gegaan!

Lekker aan het bouwen :)

Goeie train , en idd zoals hierboven gwn rustig opbouwen tot max ;)
Thanks, ben benieuwd hoe ver we kunnen komen
lekker bezig ouwe reus! rustig opbouwen is iets waar ik zelf ook nog wel eens moeite mee heb haha
Echt he :p
Zat zelf ook al weer te denken om te verhogen, al gingen de laatste 3 reps van set 5 wel trager.
Dus dat gewicht komt de volgende keer wel weer
Lekkere tren brah, maar meer press oefeningen dan pull oefeningen? :p
Goeie VPR op curls :o
Normaal 4 press en 4 pull, alleen skullcrusher voor pushdown vervangen ivm lui :o
En thanks, laatste rep ging wel allejezus traag :roflol:
no cheat tho srs srs
Nette training! Volgende x netjes 2,5kg erbij!

Maar luister us ffkes.
Jij pakt jou borst, waarbij je ook je triceps pakt (lijkt me logisch)
Daarna doe je dippen.. (is die 5 btw +5?)
Vervolgens doe je militiry press, waarbij je dus ook heel hard je triceps nodig hebt..
Waarom dip je niet na militiry press?? anders fail je dadelijk omdat je hem met je triceps niet uitgestoten krijgt doordat je van te voren zoveel gedipt hebt..

Ik zou dus eerst Bench press, Militiry press, en vervolgens pas dippen.
(klein voorbeeld van mezelf.. tijdje terug kon ik Loglift 1x92,5kg.. toen wilde ik een x loglift doen nadat ik 5x5xzwaar had gebankdrukt en toen kreeg ik 90kg nog niet eens uit gestoten.. Vervolgens pakte ik 80kg en die lukte ook niet.. en toen ben ik terug gezakt naar 75kg en die lukte met pijn en moeite.. De rede was gewoon puur omdat ik met alleen al bankdrukken me triceps al zo had verzuurd dat ik met Log press met geen mogelijkheid nog geen 80kg kon uitstrekken.. laat staan dat je dan ook nog een tussendoor dipt.
En als ik het zou doen zou ik er 1 rug oefening tussen zetten zodat je je triceps wat rust gunt)

Hopelijk heb je hier iets aan:) of je het nuttige info vind en wat mee gaat doen is het 2e;)
Dippen is BW + 5 ja, dus 90kg totaal ongeveer.
En vind zelf dips een fijnere oefening dan MP op het moment, misschien onlogisch maar vind de volgorde persoonlijk fijner.
Ook sinds mn borst en tris nog zeker wat groter en sterker mogen. Schouders zijn aardig gevorderd dus plaats ik deze op een latere plek.
En bij bench en dips pak je de front delts natuurlijk ook al aardig.
Wil het over 3 weken wel gaan omdraaien, zodat MP ook nog progressie krijgt haha :D
Afwisseling met rug om tri's wat rust te geven klinkt ook niet verkeerd, al reageer ik volgens mij beter op een constant volume op een bepaalde spiergroep, ipv rust periodes.

Bedankt voor de input iig!

Thank u
Mooie gevarieerde training! Succes met bench opbouwen!

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Komt dat niet gewoon omdat je met bench ook schouders pak? Iedereen heeft natuurlijk net een andere bouw, dus ook net een andere techniek. Als ik schouders doe, heb ik niet het gevoel dat ik mijn triceps pak, maar als ik eerst ga benchen, wordt het minder met schouderoefeningen. Natuurlijk ook andersom.

Press oefeningen eisen sowieso wel een tol op de triceps, dus in principe je zwakke deel, of althans de groep die je wilt verbeteren als eerst trainen om die optimaal te kunnen stimuleren. De keus welke dat is verschilt natuurlijk weer per persoon :D
Vond ik ook altijd wel een voordeel bij bro-splits. Aparte spiergroepen op hoog volume, om de dag erna weer iets anders te kunnen pakken

:p
Zeker, we're all gonna make it brah

Goede keuze indeed. Mooi dat je deze sets vast hebt gehaald, nu op naar de volgende sets.

Goed punt ook van Johnyyy, al kan je de volgorde van je oefeningen ook best een keer omdraaien. Ook dan kan je vooruitgang boeken, en dat is belangrijker dan per se elke keer een hoger getalletje drukken dan vorige week.

Verder idd meer push dan pull, maar het ziet er goed uit. Lekker veel sets met die bis en tris. En op die incline is het maar beter om voorzichtig te zijn.

Keep it up!

Goeie tren, goeie tren bruur :thumb:

lb power

Volgorde van de oefeningen vergeten, dit was te merken :(
Ook allemaal nieuwe dingen in de gym vanwege de verbouwing, dus een beetje joker trainen her en der.

Squat
5x82,5
5x82,5
5x82,5
5x82,5
5x82,5

Vanaf hier opbouwen. Ook series van dave tate even gekeken "So you think you can squat"
Gewichten gingen wel makkelijker omhoog (helemaal met dit gewicht hurdur), maar kon er niet heel diep mee komen.

Sumo deadlift
6x65
6x65
5x105
3x105
3x105
5x105
2x105

Nou, dat was een domper :roflol:
Moest dus extensions maar dacht dat die erna kwamen.
Kracht was wel ver te zoeken, zal mede door het ijsbeentje van zondag komen.
Opstaan is al een last opzich.

Smith calf raises
8x60
8x60
8x100
6x100
8x100
14x60 repout

Single leg extensions
5x10x50
2x10x85 fullstack

Hyperextensions
8xBW
15xBW
10xBW+10
12xBW+20
12XBW+20
15xBW

Eerste keer dat ik deze oefening deed. Dacht dat het altijd wel zwaar was...
Niets voor mij :o

Leg curls
Ben te lang voor de machine wat is deze :mad:

45* Leg press
3x6x120

Was al vrij op, en het max op de LP is maar 150kg ???

Laatst bewerkt:
Niet weten welke volgorde :roflol::roflol:
herkenbaar :o

Kan gebeuren, verder wel goeie tren in mijn ogen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven