Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klasse @reus! Zeker voor de vrijdagavond.
Chocomel schijnt haast een wondermiddel te zijn.Ik lees daar ook over in andere blogs
![]()

Was rond een uur of 4 gegaan, in de avond is het hier niet normaal druk.Klasse @reus! Zeker voor de vrijdagavond.
Chocomel schijnt haast een wondermiddel te zijn.Ik lees daar ook over in andere blogs
![]()

Werkt primaMisschien moet ik ook maar eens beginnen aan chocomel..![]()

tnx breh

Hoeveel tijd spendeer je gemiddeld op de sportschool tijdens een training?
Dat wel, bicep flexen ging alleen niet meeren toen was armen strekken/buigen ineens niet meer mogelijk

Ja vind dat persoonlijk wel fijn.
Ja vind dat persoonlijk wel fijn.
Ben benieuwd hoe dat zich ontwikkelt in massa in een paar maanden

Chocomel is beste man.Vind chocomel vies fml ...Flinke backtrain nog man ! lekker volume
en die pomp moet idd heerlijk zijn geweest
![]()
Of het nut gehad heeft weet ik niet, maar wil voortaan denk ik wel 3x PW squat aanhouden (SL idee)Haha toch nog gesquat, fanatiekeling. Lekker hoor
Goed hoefijzertje!
Nee je legpress dan pas geleden, say whut

Ja ik ook man haha. Vanochtend, na wc bezoek stond ik op 87,2 dus qua kilo's winnen gaat het primanesquick is een van me favo's.
Flinke training, en nette pic. ben benieuwd wat we na de bulk gaan zien.
Had ik zelf ook altijd, laatste tijd kunnen armen wel meer hebben merk ik.Na 2, soms 3 oefeningen van 2-3 sets per stuk kan ik m'n bicep/tricep al niet meer aanspannen