Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bij ons gaat het wel. Ik heb meer problemen met leg extensions, dus ik ga op een paar matjes zitten. Niet ideaal, maar beter dan niets. Misschien maar een keer zonder matjes doen, maar dan komt die rol bijna halfweg het scheenbeen terecht.Wil het volume van de deads opvoeren. Probeer meestal 5x5 te doen maar merk altijd na 3 reps dat ik techniek niet kan vasthouden. Helemaal deze training was het een drama. Meestal is 100kg warmupWaarom deadlift je 5x5?
Ik zie namelijk vaker 1x5 of 3x5/3x3 langskomen, vandaar de vraag![]()

Single leg extensions op 85 kg?
Hyperextensions zijn goed, zeker met 20 kg en helemaal als je het de eerste keer doet!
Te lang voor leg curls: heel herkenbaarBij ons gaat het wel. Ik heb meer problemen met leg extensions, dus ik ga op een paar matjes zitten. Niet ideaal, maar beter dan niets. Misschien maar een keer zonder matjes doen, maar dan komt die rol bijna halfweg het scheenbeen terecht.

Was best slopend idd
Ja vind dat ook veel fijner, of gewoon singles trekken. Tenminste het idee dat je wat gedaan hebt de volgende dag.k doe vaak maar 1 werksetje deadlifts maar dan ga ik wel maximaal, kan je vertellen dat ik daarna flink stuk ben![]()
Zou ik wel eens kunnen proberen. Al wil ik wel een hoger volume op de deads dus worden het wss meer setjesIk doe meestal 3*5 en dan nog 2*1. Mede daardoor kan ik mijn techniek beter vasthouden. Hoe denk jij daar over?

Deadlift doe ik voort met stappen van 30kg opbouwen en dan elke x 3 herh en op het einde bvb 5x proberen.
Behalve morgen, want dan ga ik maxen
Nette training verder! gaaf dat soms filmpjes kijken al zo motiverend ken zijn.

Squat gaat al maanden kut, ondanks techniek wel snor zit.Fail op squat door omstandigheden of zit het er gwn niet in ? Prima train alsnog![]()
Mwuah is gewoon 5x5, werksetjes ervoor was misschien niet helemaal goed uitgestippeld maargoedNa al die sets zal ik niet zo net een fail zitten, next time gwn 87,5 doen
zolang ik niet teveel faal wel ja..Jij houd wel van maxen h?Ik ook hoor daar niet van haha
anders is het huilen haha