Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom

Ja opzich gewoon forceren ondanks je geen honger hebt haha, al is dat vrij lastig als je bijna nooit thuis bent.Mooie training man!! Veel eten valt mij momenteel ook wat zwaar, maar dat is een kwestie van even 'doorzetten'.
Gaat lekker ja.Weer goed bezig
Als je echt veel eten, is dat lastig in het begin. Je voelt je net een of andere gans die voor de kerst vetgemest moet wordenLater wen je er wel aan.

Wordt lastig, eet elke dag wat anders en als ik srs mn voeding enzo wou doen moest ik het zelf kopen.Goeie PRs man
Food preppen misschien? Of gewoon ekte ekte 1000kcal shakes maken

ETEN!!, ETENNNN!!!, ETENNN!!!.
Kwestie van doorzettingsvermogen dat eten.., gewoon je mond vol douwe, een slok water erbij en doorslikke en hopppaaa de massa komt je tegemoet!
Nette pr`s! Goeie training ook.
Waarom ga je militiry niet ook op 5x5x hetzelfde gewicht doen.
Of lijkt je dat niks?
Over tijdje gaan al jou bankdruk records eraan!! yeahhh!!

Waar bestaat je voeding zowel uit ? eet nu zelf 3200/3700 kcal en heb nooit echt genoegwel gwn vol gevoel maar kan altijd wel meer eten
eet wel alles "clean"" zowat

Niet echt, misschien op de rust hypertrofie dag dat het wel weer lukt
ze zeggen het ja
Waar bestaat je voeding zowel uit ? eet nu zelf 3200/3700 kcal en heb nooit echt genoegwel gwn vol gevoel maar kan altijd wel meer eten
eet wel alles "clean"" zowat