XXL Nutrition

Atreus: Bulking Bad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja toch maar even de routine aanpassen.
De zaterdag trainingen zijn echt drie keer niks

Da eten op lege maag is echt kut he..
Ik ken ook niet begrijpen dat sommige mensen daar nog steeds gewoon goeie trainingen mee neer kennen zetten.
Ben benieuwd hoe die hack squat je bevalt.

ub power

Bench press
8x20
16x20
8x40
8x60

5x70
5x70
5x70 vpr
5x70 vpr
5x70 vpr

Military press
8x20
8x20
5x35
5x45
5x45
5x45
3x45

Pull/chin up
6x6xBW

Barbell rows
8x45
6x65
6x65
6x45

Kroc row
3x8x34

Heel strict. Goede stretch

Incline dumbbell bench press
8x12
8x18
6x22
6x22
6x22
6x22

Hammer curl
4x8x14

Beide armen tegelijk

Dips machine
30x20
12x40
10x50
8x60
8x60
6x60

Tricep pushdown
3x10x30

Hopppa! Nette bench!
Hopelijk gaat die 2,5kg erbij nog wel even door!
Voelt het goed?, gaat die 72,5 5x5 lukken denk je.

Lkkr vpr die 72,5 moet lukken.

Sterke VPR :D Nog ruimte over?

72,5 moet wel lukken denk ik.
Vandaag ook geprobeerd om de lats te gebruiken bij het benchen.

Voelt stuk sterker maar moet opletten dat de scapula retracted blijft, dat ging sommige reps nog wel eens mis maar geen fails.
Dus heb er wel vertrouwen in dat het tot de 80kg soepel gaat.

Strakke bench idd, klasse! Mooi om te zien dat je die bench echt helemaal hebt opgepakt terwijl hij een tijd geleden niet lukte.
Maarre... lats bij je bench? Kan je dat uitleggen?

Mirin je bench en militairy press :o

Ik zou effe uitkijken met de lats gebruiken. Daar zijn genoeg andere oefeningen voor. Bij mezelf moet ik er ook op letten (focusen zelfs) dat mijn schouderbladen naar binnen zijn getrokken. Anders heb ik de neiging om de barbell nog verder door te drukken wanneer mijn armen al helemaal zijn uitgestrekt.

5x5x80 is een mooi doel. Ik zit daar al een tijdje tegen aan te "drukken". Hoop dat het vanavond lukt om het te halen! Moet nog 3 reps (1 rep per set in de laatste 3)!

Ik zou effe uitkijken met de lats gebruiken. Daar zijn genoeg andere oefeningen voor. Bij mezelf moet ik er ook op letten (focusen zelfs) dat mijn schouderbladen naar binnen zijn getrokken. Anders heb ik de neiging om de barbell nog verder door te drukken wanneer mijn armen al helemaal zijn uitgestrekt.

5x5x80 is een mooi doel. Ik zit daar al een tijdje tegen aan te "drukken". Hoop dat het vanavond lukt om het te halen! Moet nog 3 reps (1 rep per set in de laatste 3)!

als je schouderbladen naar binnen trekt dan gebruik je deze toch juist???

lb power

Weinig power. Jammer maar helaas.

Sumo Deadlift
8x65
8x65
6x105
3x125
3x125
3x125

Werd het squatten beetje beu en wou weer lekker zwaar gaan pullen. Doelde erop om weer beetje richting de 5x5x150 te gaan maar zat niet mee.

Barbell hack squat
5x6x65

Zit nog wel meer in

Leg press
5x10x110

Hoog en laag, quads en hams

Leg extension
6x10x85 fullstack

Smith calf raises
6x10x60

Strakke bench idd, klasse! Mooi om te zien dat je die bench echt helemaal hebt opgepakt terwijl hij een tijd geleden niet lukte.
Maarre... lats bij je bench? Kan je dat uitleggen?
Zeker, ben daar wel blij mee.
En qua lats, zag en hoorde vaak dat men ook de rugspieren (in dit geval; lats) gebruikt tijdens het benchen en wou dat eens proberen.

Wordt hier ook een beetje besproken:

Mirin je bench en militairy press :o
:D

Schouderbladen blijven altijd tegen mekaar. Lats zijn puur voor extra kracht en stabilisatie.
Die reps moeten wel lukken joh, weet niet waar het niet lukt, uitdrukken of begin.
Zijn natuurlijk ook weer genoeg dingen voor
En ik dacht dat ik lang was.. :p

Lkkre training, jmmr dat je 150kg sumo er niet in zat?

Ja zeker. Vorige keer was mn techniek spot-on en gingen de 140's best wel lekker.
Was gisteren minder

schouders rug hypertrofie

Military press superset Barbell front raises
5x15x20 - 5x12x20

Side raises
7x15x4

Bent over flyes
3x12x4

Lat pulldown wide grip
4x10x40 TUT 5s

Lat pulldown
6x10x40

V bar, zit omgedraaid met rug naar het apparaat.

Dumbbell row
5x10x26

Rack pulls
3x8x100 vpr
5x130 vpr

Nieuwe oefening voor me. Was al tijden pissed dat er geen powercage was, maar schoot me ineens te binnen een 'step up' in het squatrack te zetten. barbell kwam precies tot onder mn knie dus dat zat wel snor. Was best zwaar omdat 1) al halverwege training en 2) niet echt een warmup maar ga m erin houden.

Barbell shrugs
10x10x100

Voor over gebogen zodat ook midden en onder trapezius werkt, ipv alleen de bovenkant.

nice train. rack pulls zijn soms wel lekker he.

Flink volume gedraaid op die schouder!
5x15 met 20kg barbell?

Argh rackpulls. Kende de oefening niet qua naam, maar heb wel mijn rug daar enorm een keer mee verziekt :( Ik doe liever normale deadlifts. Kan niet wennen aan de beperkte ROM. Maar, als jij het lekker vindt, moet je ze gewoon doen :)

Verder goede training. Vooral hoog volume op de shrugs! 10 sets en gewicht is ook niet misselijk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven