Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou effe uitkijken met de lats gebruiken. Daar zijn genoeg andere oefeningen voor. Bij mezelf moet ik er ook op letten (focusen zelfs) dat mijn schouderbladen naar binnen zijn getrokken. Anders heb ik de neiging om de barbell nog verder door te drukken wanneer mijn armen al helemaal zijn uitgestrekt.
5x5x80 is een mooi doel. Ik zit daar al een tijdje tegen aan te "drukken". Hoop dat het vanavond lukt om het te halen! Moet nog 3 reps (1 rep per set in de laatste 3)!

Ik bedoel ze naar binnen trekken en daar ook laten. Ik activeer mijn lats niet bij de BP. Anyways, bij iedereen is het net anders wat werkt en wat niet.als je schouderbladen naar binnen trekt dan gebruik je deze toch juist![]()
Ik bedoel ze naar binnen trekken en daar ook laten. Ik activeer mijn lats niet bij de BP. Anyways, bij iedereen is het net anders wat werkt en wat niet.
Zeker, ben daar wel blij mee.Strakke bench idd, klasse! Mooi om te zien dat je die bench echt helemaal hebt opgepakt terwijl hij een tijd geleden niet lukte.
Maarre... lats bij je bench? Kan je dat uitleggen?

Schouderbladen blijven altijd tegen mekaar. Lats zijn puur voor extra kracht en stabilisatie.Ik zou effe uitkijken met de lats gebruiken. Daar zijn genoeg andere oefeningen voor. Bij mezelf moet ik er ook op letten (focusen zelfs) dat mijn schouderbladen naar binnen zijn getrokken. Anders heb ik de neiging om de barbell nog verder door te drukken wanneer mijn armen al helemaal zijn uitgestrekt.
5x5x80 is een mooi doel. Ik zit daar al een tijdje tegen aan te "drukken". Hoop dat het vanavond lukt om het te halen! Moet nog 3 reps (1 rep per set in de laatste 3)!
En ik dacht dat ik lang was..

Ik doe liever normale deadlifts. Kan niet wennen aan de beperkte ROM. Maar, als jij het lekker vindt, moet je ze gewoon doen