Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Achterkant zat al vrij snel vol, en is een redelijk klein spiertje dus vond het wel prima zoStevig getraind
Je pakt voorschouder wel veel aan vergeleken met de achterkant, reden hiervoor?
Vond ze beetje mwah, hoorde dat t ook veel upperback is maar voelde het puur in mn onderrug.
Yes gewoon de oly bar van een squatrack gepaktFlink volume gedraaid op die schouder!
5x15 met 20kg barbell?
Ja moet ook nog even wennenArgh rackpulls. Kende de oefening niet qua naam, maar heb wel mijn rug daar enorm een keer mee verziektIk doe liever normale deadlifts. Kan niet wennen aan de beperkte ROM. Maar, als jij het lekker vindt, moet je ze gewoon doen
Verder goede training. Vooral hoog volume op de shrugs! 10 sets en gewicht is ook niet misselijk!

Zeker, doen hun werk altijd goed.
Die hypertrofie frontsquats zullen wel tasking zijn geweest.
Het lijkt altijd wat karig om dbs van 4 kg te pakken voor die side raises, maar het is wel goed om een groot aantal reps met goede rom uit te krijgen. Duim omhoog daarvoor dus.
Verder is het lastig om wat over je sets te zeggen als er vraagtekens instaan :-) Wel mooi doel om naar de 5x5x150 te gaan met deadlifts, ik ben benieuwd hoe dat de komende trainingen gaat verlopen!

Mee eens, is ook makkelijk te blesseren met grote gewichten en voel het zo ook beterSchouders kun je naar mijn mening ook gewoon beter op hoge herhalingen doen, 12-20 ongeveer.
Ja maandagen zijn hier nu idem dito. Kan maar beter voor 6u gaan anders lijkt t net een speeltuinWeer prima bezig geweest op de vrijdagavond, ondanks de newbies
Bij ons was het heerlijk rustig! Maandags daarentegen kun je bijna over de koppen lopen...
Zeker, hoop dat de 5x5x75 feels nog beter zijnlekker die bench. De 5x5 72.5kg feels zijn goed.
Gaat goed zo deze trains

Je bent zelf een atje
stiekem heel zwaaar maar wil niet slap over komen

u mad? Ben nooit tevreden met ub trainingen haha. Geven nooit voldoening, not sure why

Hard werk beloond zeggen ze he. ThanksDe zoveelste goede training die ik vanavond in diverse logs lees! Ligt het aan de maanstand of zo? Anyways, puik werk!

Ik zie dat er chicks in de gym aanwezig waren.
#curlzforthegurlz

Ja shit, heb ik juist vandaag geskipt om te studeren.. Als jij regelt dat die maanstand nog een dagje zo blijft ga ik morgen ook het dak eraf liftenDe zoveelste goede training die ik vanavond in diverse logs lees! Ligt het aan de maanstand of zo? Anyways, puik werk!

Was de spierpijn van je vorige hypertrofie al weg? Je hebt een paar dagen geleden gebencht en vandaag alweer!
Je gaat de laatste tijd lekker met die 5x5’s op de bench. En die military direkt daarna mag er idd ook wezen. Puik werk!
Wel handig dat je je microplates had meegenomen om db’s van 12,4 en 12,5 te maken
Ja shit, heb ik juist vandaag geskipt om te studeren.. Als jij regelt dat die maanstand nog een dagje zo blijft ga ik morgen ook het dak eraf liften

Aka gains maken heu heuAndere verklaring voor al het trainingsgeweld: het is weer BULKING SEASON!
YEAHHH BULKE! Niks mooiers als bulke en zwaar deadliften!
Goeie bench! ga je die 5x5x75 redde denk je? Da zou wel mooi zijn!
Gaat de goeie kant op