Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik weet t, maar krijg dan snel het idee dat ik een goodmorning doe ivm veel druk op de onderrug."naar voren vallen"
Probeer je tenen omhoog te wijzen en zodoende meer gewicht te verplaatsen naar je hakken![]()
Thanks en welkom!

Ondanks de squat-fail prima training. Goed herpakt met je SLDL!

WTF is de slack uit de bar trekken?
En howelyfuckk die 200 gi dr bijna AAAAAAAAAAAAN YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHh!
Wat is het voor/nadeel van die sumo deadlift?
Ik heb hem nog nooit niet gedaan, maar ik heb het gevoel dat ik dan door me hoeve zak
Netjes jonge! binnenkort die 200 en al jou trouwe volgers krijgen gebak?

En doordat je voeten wijder staan is de rest van je lichaam iets dichter bij de grond en wordt je lift dus iets minder hoog. Ik vind sumo's zelf iets prettiger/makkelijker met deze lichaamslengte.Andere leverages. Technisch moeilijker, maar mits goed mee geoefend voor de meesten sterker dan conventional deadlift. Volgens koning Tymbo minder goed voor sterker worden in het algemeen![]()
En doordat je voeten wijder staan is de rest van je lichaam iets dichter bij de grond en wordt je lift dus iets minder hoog. Ik vind sumo's zelf iets prettiger/makkelijker met deze lichaamslengte.
Goed die verschillende schouderkoppen aangepakt. Die zal je de komende dagen wel voelen..
Ik ben zwaardere lat pulldowns van je gewend, waren je lats gedraind door die deads ofzo? Mooie train verder!

Thanks!Gefeliciteerd met je DL PR, of het nou sumo is of niet![]()
Is volgens mij alleen met powerlift bars, oly bars blijven vrij recht dacht ik.1. Stang ligt altijd een beetje "los". Door een beetje spanning erop te zetten, haal je die paar mm weg en hoor je ook een soort "klikje"
2. Andere leverages. Technisch moeilijker, maar mits goed mee geoefend voor de meesten sterker dan conventional deadlift. Volgens koning Tymbo minder goed voor sterker worden in het algemeen![]()
Wat hierboven al beschreven isWTF is de slack uit de bar trekken?
En howelyfuckk die 200 gi dr bijna AAAAAAAAAAAAN YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHh!
Wat is het voor/nadeel van die sumo deadlift?
Ik heb hem nog nooit niet gedaan, maar ik heb het gevoel dat ik dan door me hoeve zak
Netjes jonge! binnenkort die 200 en al jou trouwe volgers krijgen gebak?

Yesshh

Thanks, ja dat denk ik ook wellekker maat die DL sterk.. heel sterk, die 200 komt er wel binnen aanzienlijke tijd geloof me![]()

Wil meer kracht in de benen krijgen. Conv doe ik altijd wel dus rug is al vrij sterk.waarom niet gewoon als een echte man conventional deadlift?