XXL Nutrition

Atreus: Bulking Bad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lkkre incline press, heb er meestal geen gevoel bij. Al weer lang last van je schouder?

• Topic Starter Topic Starter
Was een nieuwe bench (staat schuiner) dus eerste setjes wel beetje varieren waar ik m t beste voel.
En schouder altijd al last van gehad, bij rope pulldown en overhead tricep oefeningen met dumbbells

Is een soort steek, idk wat het is

Dat klinkt wel goed dan.

Ja begin in het log had je ook aardig wat last dacht ik? Blijf klote sterkte maat.

Denk als je dumbbell bench press voor die 2 andere oefeningen doet, dat hij een stuk stabieler word;)
Die 2 andere oefeningen heb je juist niet zoveel stabiliteit voor nodig omdat je die met een kabel doet.
Die dumbbell press doe je los.

Maaare volgende maand 200 en 210? Dan moet jij wel heel veel melk drinken;)
Ik denk dat ik met deadliften komende tijd me uitvoerig wat rustig aan ga doen, en misschien wel alles zonder riem en dan als hoofdsets bvb 3x3 ofzo..
Met een beetje geluk word me onderrug daar wat sneller sterker van want anders ga je me dadelijk nog in halen:(

Prima training. Had je niet gelijk al bij de incline press last van je schouders? Ik weet niet of het verstandig is om hiermee te beginnen. Bij mij in de gym wordt de incline bench weinig gebruikt. Bijna iedereen heeft hier wel eens schouderklachten aan overgehouden.

Denk als je dumbbell bench press voor die 2 andere oefeningen doet, dat hij een stuk stabieler word;)
Die 2 andere oefeningen heb je juist niet zoveel stabiliteit voor nodig omdat je die met een kabel doet.
Die dumbbell press doe je los.

Maaare volgende maand 200 en 210? Dan moet jij wel heel veel melk drinken;)
Ik denk dat ik met deadliften komende tijd me uitvoerig wat rustig aan ga doen, en misschien wel alles zonder riem en dan als hoofdsets bvb 3x3 ofzo..
Met een beetje geluk word me onderrug daar wat sneller sterker van want anders ga je me dadelijk nog in halen:(

Is zo, maar wou nog even een flat press doen dus dacht doe maar eens dumbbells.
Alleen deze nieuwe bankjes zijn bijzonder kut, iedereen klaagt er ook over. Wankel enzo.

En die 200 komt wel goed joh ;)
Alleen even grip trainen want daar schiet het ook vaak te kort. Maar dat kan nog aan mn vinger liggen die maand terug gekneusd was.
Qua deads kun je ook varieren, defict deads, of touch and go.
Vind tng persoonlijk fijner dan een reset elke rep

Prima training. Had je niet gelijk al bij de incline press last van je schouders? Ik weet niet of het verstandig is om hiermee te beginnen. Bij mij in de gym wordt de incline bench weinig gebruikt. Bijna iedereen heeft hier wel eens schouderklachten aan overgehouden.

Nee bij (incline) bench nooit last. Puur bij bepaalde tricep oefeningen is het.
En ik ga er voortaan wel mee beginnen omdat mn upper chest wat voller mag.

inb4 hele chest mist massa :p

---------- Post added at 22:46 ---------- Previous post was at 22:46 ----------

Dat klinkt wel goed dan.

Ja begin in het log had je ook aardig wat last dacht ik? Blijf klote sterkte maat.

Ja heeft met schouder flexibiliteit te maken denk ik.
Kan namelijk ook geen shoulder dislocations

benen hypertrofie

Barbell hack squat
10x60
10x60
10x60
10x60
10x60
10x60

Leg extension
15x85
15x85
15x85
15x85
15x85

Leg press Voeten laag voor nadruk op quads
8x50
8x70
8x100
10x100
10x100

Defict romanian deads
10x20
10x20
8x40
10x40
10x40
10x40

Onderrug nog een beetje vermoeid van dead maxes dus niet heel gek gedaan

Ham curls
5x20x50

Smith calf raises
5x10x60
10x100 partial reps

• Like
Waarderingen: Ot92
Daayum lekker deadlift pr man :D Is die 8x8 incline bench gironda style?

Thanks, was daar wel blij mee :p
En gironda style zegt me eerlijk gezegd niets.

Vind 8x8 gewoon een goede combi van volume en intensiteit, rust was hier en daar wel kort dus komt beetje overeen als ik het zo na lees

lekkere legday weer, bb hacksquat ga ik morgen ook eens proberen kende ik nog niet.

Veel volume gepakt in deze training, en lekkere sets met die hacksquats. Ik vind die oefening een prettig accent op je quads leggen, al doe ik ze zelden omdat ze tricky voor mijn rug zijn.

Je traint hard en gaat ook als een malle vooruit de laatste tijd gast! Vet om te lezen. Ik had gehoopt die 200 eerder te deadliften dan jij, maar dit is niet bij te houden. Gaat goed zo, keep up the good work!

ub power

Bench
15x20
12x20
10x40
10x60 vpr

8x75 vpr
5x75
5x75
5x75 laatste 2 spotted RPE 8.5
5x75 laatste rep spotted RPE 10

Volgens die gozer die me spotte kon ik makkelijk meer gewicht na die 8x75.
Vanaf nu meer volume pakken. Vind 75kg wel prima voor nu

Dip machine
4x8x60
6x70 vpr
6x70 vpr

MP
8x20
5x35
5x35
5x40 <- ohp, geen mp
3x40
8x20

Cable lat pulldown
5x8x70

Kroc row
12x26
8x36
8x36
8x40
8x40

Paused incline dumbbell press
5x6x20

Voelde best zwaar na die vorige press oefeningen

Dumbbell preacher curl
5x8x14

Tri pushdown
8x25
8x30
6x35
6x35
8x30/8x20/14x10 dropset

Barbell shrugs
8x60
10x60
10x100
10x100
10x100
10x60
10x60

Wel een lekkere training, eerste training in nieuwe gymshark tank, zat wel goed.
Morgen lb power, ben benieuwd

lekkere legday weer, bb hacksquat ga ik morgen ook eens proberen kende ik nog niet.
Ging wel aardig gezien het een zaterdag was :p
Veel volume gepakt in deze training, en lekkere sets met die hacksquats. Ik vind die oefening een prettig accent op je quads leggen, al doe ik ze zelden omdat ze tricky voor mijn rug zijn.

Je traint hard en gaat ook als een malle vooruit de laatste tijd gast! Vet om te lezen. Ik had gehoopt die 200 eerder te deadliften dan jij, maar dit is niet bij te houden. Gaat goed zo, keep up the good work!

Ja het is even wennen, maar vind m toch minder belastend dan back squat. Al ga ik binnekort wel weer high bar squatten.

En jij deadlift ook 190, dus we zullen zien wie eerste is haha

Dikke training man! Deze ga je voelen morgen.. :')

Goeie tren Fartreus uhhh.. Atreus :o

nice train zoals gewoonlijk, lkkre bench toch 75 kan je weer ff op draaien

Als je nou die 1e set bench niet tot 8 was gegaan.. had je alles gewoon zonder spotter kennen doen en volgende week 77,5! Waarom genoegen nemen met 75kg? en daar meer herhalingen mee willen maken?
100kg benchen is toch veel leuker:P ook al zijn het dan wat minder herhalingen;)

Wat is btw die RPE 8.5 en RPE 10?

En waar zit bij jou het verschil in tussen een Militiry press en Ohpresss?

Verder goeie harde training! Netjes

Prima training, vooral vette bench. Je gaat me volgende week voorbij :)

Zou toch echt gewoon 5x5 blijven doen op bens, stel die gains voor de toekomst garant Fartreus

Kan je altijd daarna nog lekkor pompen in de isolatie

• Like
Waarderingen: Ot92
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven