- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Denk als je dumbbell bench press voor die 2 andere oefeningen doet, dat hij een stuk stabieler word
Die 2 andere oefeningen heb je juist niet zoveel stabiliteit voor nodig omdat je die met een kabel doet.
Die dumbbell press doe je los.
Maaare volgende maand 200 en 210? Dan moet jij wel heel veel melk drinken
Ik denk dat ik met deadliften komende tijd me uitvoerig wat rustig aan ga doen, en misschien wel alles zonder riem en dan als hoofdsets bvb 3x3 ofzo..
Met een beetje geluk word me onderrug daar wat sneller sterker van want anders ga je me dadelijk nog in halen![]()

Prima training. Had je niet gelijk al bij de incline press last van je schouders? Ik weet niet of het verstandig is om hiermee te beginnen. Bij mij in de gym wordt de incline bench weinig gebruikt. Bijna iedereen heeft hier wel eens schouderklachten aan overgehouden.

Dat klinkt wel goed dan.
Ja begin in het log had je ook aardig wat last dacht ik? Blijf klote sterkte maat.
Ging wel aardig gezien het een zaterdag waslekkere legday weer, bb hacksquat ga ik morgen ook eens proberen kende ik nog niet.

Veel volume gepakt in deze training, en lekkere sets met die hacksquats. Ik vind die oefening een prettig accent op je quads leggen, al doe ik ze zelden omdat ze tricky voor mijn rug zijn.
Je traint hard en gaat ook als een malle vooruit de laatste tijd gast! Vet om te lezen. Ik had gehoopt die 200 eerder te deadliften dan jij, maar dit is niet bij te houden. Gaat goed zo, keep up the good work!
Ja dat denk ik ook wel. Bench voelde niet normaal zwaar haha thanks

ook al zijn het dan wat minder herhalingen
Zou toch echt gewoon 5x5 blijven doen op bens, stel die gains voor de toekomst garant Fartreus
Kan je altijd daarna nog lekkor pompen in de isolatie